• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomalainen mp-jengiläinen kuoli Saksassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niinpäs olikin.Minähän en rikollisille kynttilöitä sytyttele saatana!
Kiva asenne! Kyllä hän oli ihan työnjohtajana isossa firmassa...se siitä rikollisuudesta!
Niinku Juhantalo? Mitä se työnjohtajana isossa firmassa merkkaa. Jos joku nysvää Bandidosien kanssa, niin arvomaailma on selvä! En itse ainakaan työnjohtajaksi ottaisi, vaikka olis kuinka "hyvä" työmies.
Kyllä minä tehokkaan ja reippaan työnjohtajan palkkaan kunhan tekee tulosta,tietenkin homman pitää pelata laillisesti ja lojaalisti muita kohtaan,mutta ei minua liivit säikäytä,jokainen tekee vapaa-ajallaan mitä haluaa,kunhan ei sotke työtä samaan julkisuuteen. Mutta homoa ja neekeriä en palkkaa! (nyt tulee varmaan noottia
tounge.gif
)
Mulle on sama mitä mun työnjohtajat puuhaa sänkykammarissa, mutta ei rikollisten kanssa vehtaaminen (vaikkei itse rikoksia tekiskään) on aika paha juttu. Tummasta ihonväristäkään ei ole pahaa sanottavaa.

Kiva asenne! Kyllä hän oli ihan työnjohtajana isossa firmassa...se siitä rikollisuudesta!
Niinku Juhantalo? Mitä se työnjohtajana isossa firmassa merkkaa. Jos joku nysvää Bandidosien kanssa, niin arvomaailma on selvä! En itse ainakaan työnjohtajaksi ottaisi, vaikka olis kuinka "hyvä" työmies.
Kyllä minä tehokkaan ja reippaan työnjohtajan palkkaan kunhan tekee tulosta,tietenkin homman pitää pelata laillisesti ja lojaalisti muita kohtaan,mutta ei minua liivit säikäytä,jokainen tekee vapaa-ajallaan mitä haluaa,kunhan ei sotke työtä samaan julkisuuteen. Mutta homoa ja neekeriä en palkkaa! (nyt tulee varmaan noottia
tounge.gif
)
Mulle on sama mitä mun työnjohtajat puuhaa sänkykammarissa, mutta ei rikollisten kanssa vehtaaminen (vaikkei itse rikoksia tekiskään) on aika paha juttu. Tummasta ihonväristäkään ei ole pahaa sanottavaa.
Sitä kun on niin vaikea tietää kenellä mitäkin rötöksiä on tunnollaan.. mutta värin erotan sekä jos jätkällä on käsilaukku!
Ja kyllähän täällä taitaa olla parempi pitää huolta ettei pedofiilit ja muut mulkunvilauttajat työskentele kouluissa tai lastentarhoissa,tai käy kohta niin että huomio kiinnittyy liivimiehiin ja sillä aikaa papit ja muut virkaheitot paneskelee lapsiamme ja siitäpä sitä tulevaisuutta rakennetaankin.

tounge.gif
)
Sitä kun on niin vaikea tietää kenellä mitäkin rötöksiä on tunnollaan.. mutta värin erotan sekä jos jätkällä on käsilaukku!
Ja kyllähän täällä taitaa olla parempi pitää huolta ettei pedofiilit ja muut mulkunvilauttajat työskentele kouluissa tai lastentarhoissa,tai käy kohta niin että huomio kiinnittyy liivimiehiin ja sillä aikaa papit ja muut virkaheitot paneskelee lapsiamme ja siitäpä sitä tulevaisuutta rakennetaankin.
Nyt kyllä rupee lähtemään offtopicin, mutta on pakko vastata! Kummalla on on suurempi todennäköisyys??? Homo, joka on pedofiili, vai sellainen joka kaveeraa rikollisten kanssa , muttei ole rikollinen?? Taitaa olla vastaus aika selvä. Luulis kaikkien mielummin ottavan töihin sellaisen töihin jolla on käsilaikku, kuin sellaisen, joka tulee käymässä firmassa, ilman lupaa, kun joku "kaveri" käskee. On teillä aika pahasti arvot sekaisin , jos homo = potentiaali rikollinen tai pahempi.

Juu, ei kynttilöitä Diabloille, Bandiiteille, Enkeleille, Kanuunankuulille ja muille vastaaville mun osalta. Mun mielestä moottoripyöräilyn liittäminen noiden %-porukoiden toimintaan on ihan perseestä! Heillä pääasia on tehdä "pisnistä" omalle emo-organisaatioille ja tuottaa rahaa millä keinolla hyvänsä, oli sitten kysymyksessä toimitusjohtaja tai tavallinen duunari. Kaikista ikävin tapaus oli mielestäni nähdä n. 10-vuotiaan poitsun kantavan Route66 paitaa ylpeän isänsä keralla. Mahtaako olla porukalla tietoa ketä sillä kamalla tuetaan???
Aito HD-porukka ja nää kundit on kaks eri asiaa. Tuskin Willie G:kään aivan riemusta hyppii, kun merkkinsä automaattisesti liitetään kyseisiin hemmoihin. Vai mistähän se johtuis, että HD:llä ajavia ratsaillaan muita enemmän sinivuokkojen toimesta, kuin muilla merkeillä ajavia?  
confused_orig.gif

HD-miehelle tsemppiä pohjoiseen!
Siinä sitten taas puhuu kaveri, jol ei ole tietoa mistään.
En nimittäin tiedä kenen prosenttijengin tunnus olis Route 66...
Eli jos pennulla sellainen oli päällä, ne ei se ainakaan prosenttijengin support ole ;))))
Se että heidät rinnastetaan moottoripyöräilijöiks johtuu varmaan siitä, että kaverit ajoi harrikoilla ennen kuin sinä olit syntynytkään...sanoisin et ehkä he on enemmän pyöräilijöitä kuin me...?
Ja vieläpä sekin, et harrikan maine tuskin olis yhtä legendaarinen, jollei niillä prossapojat olis ajelleet.
Ottaisitte selvää historiasta, ennenkuin nakkelette noita väitteitä.
Mun mielestä, ihminen on aina samanarvoinen, olipa nokikolari, insinööri tai nörtti, firman pääjohtaja.Minuts on aina sääli nähdä, että joku kuolee "turhaan"..

Mä olen hiukan sitä mieltä, että eiköhän ne suurimmat rikolliset löydy sieltä siisteistä toimistoista...
Prosenttijengit on pientä näiden "kunniallisten" varkaiden rinnalla
Kunniallisethan sitä pahoinpitelevät, kantavat mukanaan aseita ja ovat rikoksistaan vankilassa vähän väliä, siinä sivussa joskus jonkun päiviltä päästävät.

Mutta toisille ihmishenki ja ruumiillinen koskemattomuus tuntuu olevan pienempi paha kuin muutaman miljoonan veronkierrot tms...

Mä olen hiukan sitä mieltä, että eiköhän ne suurimmat rikolliset löydy sieltä siisteistä toimistoista...
Kunniallisethan sitä pahoinpitelevät, kantavat mukanaan aseita ja ovat rikoksistaan vankilassa vähän väliä, siinä sivussa joskus jonkun päiviltä päästävät.

Mutta toisille ihmishenki ja ruumiillinen koskemattomuus tuntuu olevan pienempi paha kuin muutaman miljoonan veronkierrot tms...
Niinpä...
lueppa iltalehti tai iltasanomat...siel on paljon kunniallisten tekoja...
Ja milloin, ihan noin viimneks tulit uhatuks...jonkun prosenttijengiläisen taholta???

Ja Jassu on taas oikees ;))))

tounge.gif
)
Nyt kyllä rupee lähtemään offtopicin, mutta on pakko vastata! Kummalla on on suurempi todennäköisyys??? Homo, joka on pedofiili, vai sellainen joka kaveeraa rikollisten kanssa , muttei ole rikollinen?? Taitaa olla vastaus aika selvä. Luulis kaikkien mielummin ottavan töihin sellaisen töihin jolla on käsilaikku, kuin sellaisen, joka tulee käymässä firmassa, ilman lupaa, kun joku "kaveri" käskee. On teillä aika pahasti arvot sekaisin , jos homo = potentiaali rikollinen tai pahempi.
Niin,ei kuulu aiheeseen pätkääkään,mutta kyllä homot ja pedofiilit taitaa olla halveksuttavimpia kuin liivimiehet..? Vai kenen kanssa menisit bisselle? Ja mikähän noista kolmesta haluaisit olla seuraavana aamuna..?
wink.gif

Niin,ei kuulu aiheeseen pätkääkään,mutta kyllä homot ja pedofiilit taitaa olla halveksuttavimpia kuin liivimiehet..? Vai kenen kanssa menisit bisselle? Ja mikähän noista kolmesta haluaisit olla seuraavana aamuna..?  
wink.gif
Entäpä jos heräät seuraavana aamuna liivit päällä pikkupojan vierestä vaseliinipurkki tyhjänä pöydällä
crazy.gif
?
Olen luultavasti katolinen pappi? Tai adventtiseurakunnan nuorisotyöntekijä? ja kaulassa liperit..
eek.gif

Kummallista.

Ilman mitään faktoja rinnastetaan lailliset puolueet ja rikollisjärjestöt, ja jengien tekemiä rikoksia vähätellään.

Tällä menolla kohta kaikki huumediileritkin on viattomia ja toisilleen lojaaleja naapurinpoikia.
Ei mitään kummallista .. Juhantalokaan ei ollut rikollinen kuin vasta
silloin, kun oli tullut tuomituksi .. ei siis yhtään aikaisemmin.
Mikään yhdistys, järjestö, seura, puolue tai porukka ei ole rikollinen
ennen kuin se on rikolliseksi todettu, joten jos joku ko. porukan
jäsen narahtaa jostain sopimattomasta, niin tekeekö se koko
sakista rikollisen .. ehkä tekee, jos kyseessä on ns. jengi, mutta
jengeissäkin on eroa .. jos se on tikanheittojengi tai mp-jengi, niin
oletusarvollisesti mp-jengi on rikollisempi .. vai eikö sittenkään..
Asia ei taida kuitenkaan olla ihan näin suoraviivaista - luulisin.

Mikäli huumediilereillä olisi jokin yhdistys, niin voitaisiinko väittää,
tuo yhdistys on rikollinen silloin, kun muut eivät tiedä, että ovat
diilereitä. Ilman faktoja tehdyt ennakkoluuloihin perustuvat asenteet
ovat yhteiskunnassa aika kamalia. Aika monet muuten väittävät,
että käärmeetkin ovat kamalia vaikka kyseessä on hyötyelukka.

Ennakkoluulot ovat jyränneet tätä meidän maailmaamme vaikka
kuinka kamalasti .. naiset ovat noitia, onko naisella sielu, maa
on pannukakku, maa on kaiken keskipiste jne .. ja muut uskonnot
ovat pahasta ja ennen kaikkea täysin väärässä ja harhaisia ...
voi voi sentään .. kyllähän näitä esimerkkejä riittäisi vaikka rovioille
saakka.
lookaround_orig.gif

Aika pitkälle Matin kans samaa mieltä...
Ne on ennakkoluulot, jotka estää meitä näkemästä ihmisiä ihmisinä...laajentamasta omaa kokemusperääämme epätavallisilla ihmisillä ja heidän tuttavuudellaan.
Ja minun tarkoitukseni ei ole viedä mainetta keneltäkään
biggrin.gif
tounge.gif

Netti on pullollaan tietoa ja porukoiden sivuja.Siitä vaan kokeilemaan kuka mitäkin on ;))

En toivo kenellekkään tuollaista reissun loppua, oli sitten minkä sortin harrastaja tahansa liikkeellä.

1% prätkäjengeistä:

Moniko teistä on käynyt katsomassa niitten www-sivuja?

Nämä porukat ovat lähes 100% demokraattisten ja vapaiden maiden "ongelma".

Eli näiden tyyppien rohkeus loppuu just siinä kohdassa missä se oikeasti vapaudesta kiinnostuneilla ihmisillä alkaa. Jos %-jengiläiset haluavat sitä _todellista_ rispektiä niin perustakoot sisarklubin vaikkapa Iraniin. Tai Pohjois-Koreaan.
smile_org.gif
Toisessa paikassa alkaa raajat lyhentyä ja toisessa paikassa HD-/mikätahansa-MP-setä pääsee kuokkimaan ojaa joka ei lopu koskaan, eikä mitään oikeudenkäynti-showta tarvitse järjestää. Voi miten tylsää.

Täällä lännessä on niin helppoa olla kovis! Maailmassa on kuitenkin lukuisia paikkoja joissa yritys leikkiä tämmöisiä mp-leikkejä kuitataan 9-millisillä tyyliin "sinä, perhe, lähisukulaiset".

Kun minä näen 1% jengiläisiä niin olen itseasiassa tyytyväinen että heitä on, se kertoo siitä että elämme vapaassa osassa maailmaa!

Jos nuo jengit pistetään kuriin säätämällä lakeja "tarpeen tullen" niin saattaa olla että moni muukin oikeasti tärkeä vapaus kokee saman kohtalon. Eli tavallaan nuo prosenttilaiset, kaikenmaailman terroristit ja muu yleinen idiotismi on se hinta mitä me maksamme siitä että elämme vapaassa osassa maailmaa. Ugh, se tästä asiasta. Turvallisia kilometrejä kaikille.

Niinpä...
lueppa iltalehti tai iltasanomat...siel on paljon kunniallisten tekoja...
Ja milloin, ihan noin viimneks tulit uhatuks...jonkun prosenttijengiläisen taholta???

Ja Jassu on taas oikees ;))))
Ei niin hirveän kauan aikaa sitten...

noniin, nyt tulee jo lakitekstiä. jippii. tämmöistä kansalais-aktivismia en uskonut tällä palstalla näkeväni. hus, poliisikouluun siitä. sittenkun näistä rikollisista jengeistä on tällä foorumilla selvitty niin otetaas puheeks rotarit, vapaamuurarit ja lions-klubilaiset... totuus julki, ketä tältä foorumilta heihin on päässyt?

jos näin moni kokee nuo "jengit" niin helvetin kovaksi uhkaksi ja on niin paljon sanottaavaa jengien toiminnasta niin älkää täällä siitä lässyttäkö, naamatusten se puhe perille menee.

noniin, nyt tulee jo lakitekstiä. jippii. tämmöistä kansalais-aktivismia en uskonut tällä palstalla näkeväni. hus, poliisikouluun siitä. sittenkun näistä rikollisista jengeistä on tällä foorumilla selvitty niin otetaas puheeks rotarit, vapaamuurarit ja lions-klubilaiset... totuus julki, ketä tältä foorumilta heihin on päässyt?

jos näin moni kokee nuo "jengit" niin helvetin kovaksi uhkaksi ja on niin paljon sanottaavaa jengien toiminnasta niin älkää täällä siitä lässyttäkö, naamatusten se puhe perille menee.
Jos et sattuisi tietämään niin sitä lakitekstiä opiskellaan kyllä paljon enämpi muualla kuin poliisikoulussa ja paljon pidemmälle.

Eikä kukaan tähänastisista kommentoijista ole maininnut tuntevansa noita k.o. jengejä "niin helvetin kovaksi uhkaksi"

Rotareihin on tarjous tullut liittyä
cool.gif

Back