Jep, alkaa mennä paskanjauhamisen puolelle ja pahasti...Voisi vaihtaa toiseen topicciin, tässä ei enää ole kyse alkuperäisestä otsikosta kovinkaan runsaasti.
-Sergei-
P.S. Sinänsä mielenkintoista keskustelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, alkaa mennä paskanjauhamisen puolelle ja pahasti...Voisi vaihtaa toiseen topicciin, tässä ei enää ole kyse alkuperäisestä otsikosta kovinkaan runsaasti.
-Sergei-
P.S. Sinänsä mielenkintoista keskustelua.
Mulle on sama mitä mun työnjohtajat puuhaa sänkykammarissa, mutta ei rikollisten kanssa vehtaaminen (vaikkei itse rikoksia tekiskään) on aika paha juttu. Tummasta ihonväristäkään ei ole pahaa sanottavaa.Kyllä minä tehokkaan ja reippaan työnjohtajan palkkaan kunhan tekee tulosta,tietenkin homman pitää pelata laillisesti ja lojaalisti muita kohtaan,mutta ei minua liivit säikäytä,jokainen tekee vapaa-ajallaan mitä haluaa,kunhan ei sotke työtä samaan julkisuuteen. Mutta homoa ja neekeriä en palkkaa! (nyt tulee varmaan noottiaNiinku Juhantalo? Mitä se työnjohtajana isossa firmassa merkkaa. Jos joku nysvää Bandidosien kanssa, niin arvomaailma on selvä! En itse ainakaan työnjohtajaksi ottaisi, vaikka olis kuinka "hyvä" työmies.Kiva asenne! Kyllä hän oli ihan työnjohtajana isossa firmassa...se siitä rikollisuudesta!No niinpäs olikin.Minähän en rikollisille kynttilöitä sytyttele saatana!)![]()
Sitä kun on niin vaikea tietää kenellä mitäkin rötöksiä on tunnollaan.. mutta värin erotan sekä jos jätkällä on käsilaukku!Mulle on sama mitä mun työnjohtajat puuhaa sänkykammarissa, mutta ei rikollisten kanssa vehtaaminen (vaikkei itse rikoksia tekiskään) on aika paha juttu. Tummasta ihonväristäkään ei ole pahaa sanottavaa.Kyllä minä tehokkaan ja reippaan työnjohtajan palkkaan kunhan tekee tulosta,tietenkin homman pitää pelata laillisesti ja lojaalisti muita kohtaan,mutta ei minua liivit säikäytä,jokainen tekee vapaa-ajallaan mitä haluaa,kunhan ei sotke työtä samaan julkisuuteen. Mutta homoa ja neekeriä en palkkaa! (nyt tulee varmaan noottiaNiinku Juhantalo? Mitä se työnjohtajana isossa firmassa merkkaa. Jos joku nysvää Bandidosien kanssa, niin arvomaailma on selvä! En itse ainakaan työnjohtajaksi ottaisi, vaikka olis kuinka "hyvä" työmies.Kiva asenne! Kyllä hän oli ihan työnjohtajana isossa firmassa...se siitä rikollisuudesta!No niinpäs olikin.Minähän en rikollisille kynttilöitä sytyttele saatana!)![]()
Nyt kyllä rupee lähtemään offtopicin, mutta on pakko vastata! Kummalla on on suurempi todennäköisyys??? Homo, joka on pedofiili, vai sellainen joka kaveeraa rikollisten kanssa , muttei ole rikollinen?? Taitaa olla vastaus aika selvä. Luulis kaikkien mielummin ottavan töihin sellaisen töihin jolla on käsilaikku, kuin sellaisen, joka tulee käymässä firmassa, ilman lupaa, kun joku "kaveri" käskee. On teillä aika pahasti arvot sekaisin , jos homo = potentiaali rikollinen tai pahempi.Sitä kun on niin vaikea tietää kenellä mitäkin rötöksiä on tunnollaan.. mutta värin erotan sekä jos jätkällä on käsilaukku!Mulle on sama mitä mun työnjohtajat puuhaa sänkykammarissa, mutta ei rikollisten kanssa vehtaaminen (vaikkei itse rikoksia tekiskään) on aika paha juttu. Tummasta ihonväristäkään ei ole pahaa sanottavaa.Kyllä minä tehokkaan ja reippaan työnjohtajan palkkaan kunhan tekee tulosta,tietenkin homman pitää pelata laillisesti ja lojaalisti muita kohtaan,mutta ei minua liivit säikäytä,jokainen tekee vapaa-ajallaan mitä haluaa,kunhan ei sotke työtä samaan julkisuuteen. Mutta homoa ja neekeriä en palkkaa! (nyt tulee varmaan noottiaNiinku Juhantalo? Mitä se työnjohtajana isossa firmassa merkkaa. Jos joku nysvää Bandidosien kanssa, niin arvomaailma on selvä! En itse ainakaan työnjohtajaksi ottaisi, vaikka olis kuinka "hyvä" työmies.Kiva asenne! Kyllä hän oli ihan työnjohtajana isossa firmassa...se siitä rikollisuudesta!No niinpäs olikin.Minähän en rikollisille kynttilöitä sytyttele saatana!)![]()
Ja kyllähän täällä taitaa olla parempi pitää huolta ettei pedofiilit ja muut mulkunvilauttajat työskentele kouluissa tai lastentarhoissa,tai käy kohta niin että huomio kiinnittyy liivimiehiin ja sillä aikaa papit ja muut virkaheitot paneskelee lapsiamme ja siitäpä sitä tulevaisuutta rakennetaankin.
Siinä sitten taas puhuu kaveri, jol ei ole tietoa mistään.Juu, ei kynttilöitä Diabloille, Bandiiteille, Enkeleille, Kanuunankuulille ja muille vastaaville mun osalta. Mun mielestä moottoripyöräilyn liittäminen noiden %-porukoiden toimintaan on ihan perseestä! Heillä pääasia on tehdä "pisnistä" omalle emo-organisaatioille ja tuottaa rahaa millä keinolla hyvänsä, oli sitten kysymyksessä toimitusjohtaja tai tavallinen duunari. Kaikista ikävin tapaus oli mielestäni nähdä n. 10-vuotiaan poitsun kantavan Route66 paitaa ylpeän isänsä keralla. Mahtaako olla porukalla tietoa ketä sillä kamalla tuetaan???
Aito HD-porukka ja nää kundit on kaks eri asiaa. Tuskin Willie G:kään aivan riemusta hyppii, kun merkkinsä automaattisesti liitetään kyseisiin hemmoihin. Vai mistähän se johtuis, että HD:llä ajavia ratsaillaan muita enemmän sinivuokkojen toimesta, kuin muilla merkeillä ajavia?![]()
HD-miehelle tsemppiä pohjoiseen!
Kunniallisethan sitä pahoinpitelevät, kantavat mukanaan aseita ja ovat rikoksistaan vankilassa vähän väliä, siinä sivussa joskus jonkun päiviltä päästävät.Mä olen hiukan sitä mieltä, että eiköhän ne suurimmat rikolliset löydy sieltä siisteistä toimistoista...
Prosenttijengit on pientä näiden "kunniallisten" varkaiden rinnalla
Vai oliko kyseessä Route81?Kaikista ikävin tapaus oli mielestäni nähdä n. 10-vuotiaan poitsun kantavan Route66 paitaa ylpeän isänsä keralla. Mahtaako olla porukalla tietoa ketä sillä kamalla tuetaan???
Niinpä...Kunniallisethan sitä pahoinpitelevät, kantavat mukanaan aseita ja ovat rikoksistaan vankilassa vähän väliä, siinä sivussa joskus jonkun päiviltä päästävät.Mä olen hiukan sitä mieltä, että eiköhän ne suurimmat rikolliset löydy sieltä siisteistä toimistoista...
Mutta toisille ihmishenki ja ruumiillinen koskemattomuus tuntuu olevan pienempi paha kuin muutaman miljoonan veronkierrot tms...
Niin,ei kuulu aiheeseen pätkääkään,mutta kyllä homot ja pedofiilit taitaa olla halveksuttavimpia kuin liivimiehet..? Vai kenen kanssa menisit bisselle? Ja mikähän noista kolmesta haluaisit olla seuraavana aamuna..?Nyt kyllä rupee lähtemään offtopicin, mutta on pakko vastata! Kummalla on on suurempi todennäköisyys??? Homo, joka on pedofiili, vai sellainen joka kaveeraa rikollisten kanssa , muttei ole rikollinen?? Taitaa olla vastaus aika selvä. Luulis kaikkien mielummin ottavan töihin sellaisen töihin jolla on käsilaikku, kuin sellaisen, joka tulee käymässä firmassa, ilman lupaa, kun joku "kaveri" käskee. On teillä aika pahasti arvot sekaisin , jos homo = potentiaali rikollinen tai pahempi.Sitä kun on niin vaikea tietää kenellä mitäkin rötöksiä on tunnollaan.. mutta värin erotan sekä jos jätkällä on käsilaukku!Mulle on sama mitä mun työnjohtajat puuhaa sänkykammarissa, mutta ei rikollisten kanssa vehtaaminen (vaikkei itse rikoksia tekiskään) on aika paha juttu. Tummasta ihonväristäkään ei ole pahaa sanottavaa.Kyllä minä tehokkaan ja reippaan työnjohtajan palkkaan kunhan tekee tulosta,tietenkin homman pitää pelata laillisesti ja lojaalisti muita kohtaan,mutta ei minua liivit säikäytä,jokainen tekee vapaa-ajallaan mitä haluaa,kunhan ei sotke työtä samaan julkisuuteen. Mutta homoa ja neekeriä en palkkaa! (nyt tulee varmaan noottiaNiinku Juhantalo? Mitä se työnjohtajana isossa firmassa merkkaa. Jos joku nysvää Bandidosien kanssa, niin arvomaailma on selvä! En itse ainakaan työnjohtajaksi ottaisi, vaikka olis kuinka "hyvä" työmies.Kiva asenne! Kyllä hän oli ihan työnjohtajana isossa firmassa...se siitä rikollisuudesta!No niinpäs olikin.Minähän en rikollisille kynttilöitä sytyttele saatana!)![]()
Ja kyllähän täällä taitaa olla parempi pitää huolta ettei pedofiilit ja muut mulkunvilauttajat työskentele kouluissa tai lastentarhoissa,tai käy kohta niin että huomio kiinnittyy liivimiehiin ja sillä aikaa papit ja muut virkaheitot paneskelee lapsiamme ja siitäpä sitä tulevaisuutta rakennetaankin.
Entäpä jos heräät seuraavana aamuna liivit päällä pikkupojan vierestä vaseliinipurkki tyhjänä pöydälläNiin,ei kuulu aiheeseen pätkääkään,mutta kyllä homot ja pedofiilit taitaa olla halveksuttavimpia kuin liivimiehet..? Vai kenen kanssa menisit bisselle? Ja mikähän noista kolmesta haluaisit olla seuraavana aamuna..?![]()
Voisitteko poistaa myös tämän lainauksen niin kuin alkuperäisen viestini muine lainauksineenKukaan ei sellaiseen letkassa pakota, jos teet noin on se oma virheesi.Kun jonoon tulee pitkiä välejä joutuu ajaa tolkuttoman kovaa(vasten tahtoaan)
Olen luultavasti katolinen pappi? Tai adventtiseurakunnan nuorisotyöntekijä? ja kaulassa liperit..Entäpä jos heräät seuraavana aamuna liivit päällä pikkupojan vierestä vaseliinipurkki tyhjänä pöydälläNiin,ei kuulu aiheeseen pätkääkään,mutta kyllä homot ja pedofiilit taitaa olla halveksuttavimpia kuin liivimiehet..? Vai kenen kanssa menisit bisselle? Ja mikähän noista kolmesta haluaisit olla seuraavana aamuna..?
?![]()
Ei mitään kummallista .. Juhantalokaan ei ollut rikollinen kuin vastaKummallista.
Ilman mitään faktoja rinnastetaan lailliset puolueet ja rikollisjärjestöt, ja jengien tekemiä rikoksia vähätellään.
Tällä menolla kohta kaikki huumediileritkin on viattomia ja toisilleen lojaaleja naapurinpoikia.
Kaikki mitä netistä voit lukea on 100% totta. Ja se on kyllä totta eihän se muuten olisi kirjoitettu nettiin. Uskon myös Seiskaan ja Iltalehteen kuin Raamattuun. Elvis elää !Netti on pullollaan tietoa ja porukoiden sivuja.Siitä vaan kokeilemaan kuka mitäkin on)
Eipä tietenkään. Kuka nyt faktoja kaipaiskaan. Pelkkää ennakkoluuloahan tämä.Ei mitään kummallista ..Kummallista.
Ilman mitään faktoja rinnastetaan lailliset puolueet ja rikollisjärjestöt, ja jengien tekemiä rikoksia vähätellään.
Ei niin hirveän kauan aikaa sitten...Niinpä...Kunniallisethan sitä pahoinpitelevät, kantavat mukanaan aseita ja ovat rikoksistaan vankilassa vähän väliä, siinä sivussa joskus jonkun päiviltä päästävät.Mä olen hiukan sitä mieltä, että eiköhän ne suurimmat rikolliset löydy sieltä siisteistä toimistoista...
Mutta toisille ihmishenki ja ruumiillinen koskemattomuus tuntuu olevan pienempi paha kuin muutaman miljoonan veronkierrot tms...
lueppa iltalehti tai iltasanomat...siel on paljon kunniallisten tekoja...
Ja milloin, ihan noin viimneks tulit uhatuks...jonkun prosenttijengiläisen taholta???
Ja Jassu on taas oikees)))
Jos et sattuisi tietämään niin sitä lakitekstiä opiskellaan kyllä paljon enämpi muualla kuin poliisikoulussa ja paljon pidemmälle.noniin, nyt tulee jo lakitekstiä. jippii. tämmöistä kansalais-aktivismia en uskonut tällä palstalla näkeväni. hus, poliisikouluun siitä. sittenkun näistä rikollisista jengeistä on tällä foorumilla selvitty niin otetaas puheeks rotarit, vapaamuurarit ja lions-klubilaiset... totuus julki, ketä tältä foorumilta heihin on päässyt?
jos näin moni kokee nuo "jengit" niin helvetin kovaksi uhkaksi ja on niin paljon sanottaavaa jengien toiminnasta niin älkää täällä siitä lässyttäkö, naamatusten se puhe perille menee.