myyntisyy on paljonpuhuva tuossa nettimoton ilmoituksessa...Eka käytetty Street Triple mynnissä mikä ainakaan omaan silmään on osunut; Nettimoto
Itellä menee varmaan ens vuoden puolelle massinhankinnassa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
myyntisyy on paljonpuhuva tuossa nettimoton ilmoituksessa...Eka käytetty Street Triple mynnissä mikä ainakaan omaan silmään on osunut; Nettimoto
Itellä menee varmaan ens vuoden puolelle massinhankinnassa![]()
Aika jännä, kun ainakin omassa on parhaimpia tuntumia ajaa hiljaa mitä oon eri merkkejä kokeillut. Sit jos on ketjut tosi löysällä niin nykii, mut niinhän kaikki kun on liikaa löysää. KTM superduke oli sellanen et sillä ei hiljaa pystynyt ajamaan ollenkaan ja hiukan liikautti niin oikeen rytki. Ettei olis jossain pantteessa kaapeli?Koitin hakua, mutten löytänyt... Onkohan tämä ominaisuus vai vika, mutta kaverin pyörässä kaasu tuntuu matalilla kierroksilla ja pintakaasulla todella äkkinäiseltä. Aloittelijalle vähän huonompi homma varsinkin kaupungissa ja risteyksissä. Onko kaikissa Streeteissä sama?
KTM:ään tuntuu olevan samaan asiaan korjausta erilaisella kaasukahvalla, mutta onko Tripleen/Daytonaan olemassa jotain ratkaisua? Mielellään jotain muuta kuin PC+säätö, kun ei sille muuten ole tarvetta.
Superduken kaasu tuosta tuli juuri mieleen, tosin Dukessa vielä rujompi tuo ominaisuus. Täytyypä ohjeistaa että ottaa huoltoon yhteyttä, tattis!Aika jännä, kun ainakin omassa on parhaimpia tuntumia ajaa hiljaa mitä oon eri merkkejä kokeillut. Sit jos on ketjut tosi löysällä niin nykii, mut niinhän kaikki kun on liikaa löysää. KTM superduke oli sellanen et sillä ei hiljaa pystynyt ajamaan ollenkaan ja hiukan liikautti niin oikeen rytki. Ettei olis jossain pantteessa kaapeli?Koitin hakua, mutten löytänyt... Onkohan tämä ominaisuus vai vika, mutta kaverin pyörässä kaasu tuntuu matalilla kierroksilla ja pintakaasulla todella äkkinäiseltä. Aloittelijalle vähän huonompi homma varsinkin kaupungissa ja risteyksissä. Onko kaikissa Streeteissä sama?
KTM:ään tuntuu olevan samaan asiaan korjausta erilaisella kaasukahvalla, mutta onko Tripleen/Daytonaan olemassa jotain ratkaisua? Mielellään jotain muuta kuin PC+säätö, kun ei sille muuten ole tarvetta.
Omassa on kyl sliparit ja Trumpan arrow mappi. Mutta ihan sama vaste oli vakiossakin. Toi vaan paremmin potkii keskialueelta eteenpäin. Aja trumppakauppiaalle millä se kapula. Ajaa sulle uudestaan vaiks sen normikartan.
Kaasuvaijereista väljät pois. Ketju sopivaan tiukkuuteen. Suorat vaimentimet pyörään ja tehtaan oma rikkaampi ruiskukartta ECUun (ei maksa montaa kymppiä tuo ECU-päivitys Trumppahuollossa).KTM:ään tuntuu olevan samaan asiaan korjausta erilaisella kaasukahvalla, mutta onko Tripleen/Daytonaan olemassa jotain ratkaisua? Mielellään jotain muuta kuin PC+säätö, kun ei sille muuten ole tarvetta.
Omaa olen pyrkinyt säätämään laihemmalle pintakaasulla. 1050 käy turhankin rikkaalla cruisaillessa ja polttaa turhaan kallista polttoainetta.Olin huomaavinani isommassakin Triplessä että uudemmissa vuosimalleissa on perus-ruiskukartat aiempia laihemmalla matalilla kiekoilla ja pintakaasukäytös ei ole yhtä pehmeää kuin vanhoissa. Varmaankin jokin kiristynyt päästönormi pakottanut tekemään liian laihat säädöt laitteisiin.
Smoothi sanoi:Olenko puusilmä vai en, mutta en löytäny omaa ketjua Street Triplelle joten ajattelin sellaisen aloittaa.
Täällä voisi jakaa kokemuksia, vinkkejä, moittia/kehua Street Tripleä.
Jotenkin tuntuu, että näistä keskustellaan aika vähän vaikka ainakin tienpäällä näitä tuntuu jonkin verran näkyvän.
Itse ostin -08 vuotisen viimevuonna ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän trumppaan vaikka kilometrejä ei kertynyt kuin n. 6tkm. Tosin sisältäen monipuolista ajoa mm. kaupunkipyöritystä, vkl reissuja, rata-ajoa ja rautaperseen.
Mutta asiaan, ensimmäisenä vinkkinä tarvisin, kun olisi tarkoitus vaihtaa ketjut ja rattaat niin mitkä rattaat ja mitkä ketjut? näitä tuntuu olevan niin monen eri sorttista netti pullollaan, että menee pää sekasin. Ja toinen, mihin momenttiin tuo eturatas täytyy laittaa ja millä sitä pitää kiinni, ettei laatikko pyöri mukana?
Jos tämä tuntuu aivan turhalta viestiketjulta, niin saa poistaa![]()