• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Storm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gs jannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
3JJ sanoi:
No eikö se nyt yleensä kannata ottaa sieltä mistä sen saa halvemmalla? Vai mikä olisi ollut mielestäsi oikea vastaus? Parempi kai se on sanoa suoraan kuin mitä alkaa tuputtaa sitä kalliimpaa sulle puoliväkisin, ja lopulta et ota sitä kuitenkaan vaan menet hakemaan sen halvemman muualta.

Parempi on anoa että okei, saat meiltä samalla hinnalla ja tienata siitä vakiasiakas.

Kävin pari päivää sitten Helsingin Stormilla ajatuksena ostaa uusi Goretex ajopuku. Aikani pällistelin siinä erilaisia vaihtoehtoja ja sovittelin, mutta kukaan ei vaivautunut kysymään tarvisisinko apua. Itseni lisäksi paikalla oli 1-2 muuta asiakasta ja noin 3 myyjää tiskillä.

Ei löytynyt sopivaa tuotetta joten ei tullut kauppoja, ja vaikka olisi löytynytkin niin muualta olisin ostanut.

Mä pyörähdin pari viikkoa sitten Konalan liikkeessä sovittamassa muutamaa eri vaihtoehtoa ajoasuista ja sain kyllä erinomaista palvelua. Sain mitä tarvitsin ja apua löytyi.

Joskus joutunu odottaa osatilauksia pidempään mitä olis halunnu, mutta eipä se ole haitannut.

Oulun Stormilla myös hyvää palvelua. Sopiva nahkatakki löytyi pitkällisen sovitustuokion jälkeen ja myyjän avustaessa asiallisesti. (Kanta-asiakassysteemi on hanurista, jos ei mieti tarkkaan mitä ostaa kanta-asiakkaana ja mitä ei, ja ennen kaikkea milloin ostaa sen viimeisen joka käynnistää lahjakortin voimassaolon.)

ostin tänään oulun stormilta öljynsuodattimen ja siihen avaimen/työkalun. palvelu toimi ja oli todella nopeaa. ovesta sisään ja takas ulos...n.3min

Ite kyllä tykänny Stormin toiminnasta. Palvelua saa kun pyytää, mutta jos hetken vain katselet ympärillesi niin ei heti ole hihassa joku roikkumassa. Sopii mielestäni suomalaiseen kulttuuriin kuin...

Noista hyllysaldoista olen sen sijaan samaa mieltä. Listoilla kamaa piisaa, mutta liikkestä niitä on vaikea löytää. Varmaan kansainvälinen verkkokauppa vienyt nämä kotimaiset puljut ahtaaseen rakoon jossa valikoimaa on oltava mutta rajallisille markkinoille ei voi suuria tilauksia tehdä ennakkoon.

Ei ainakaan Lahden Stormista pahaa sanottavaa ole. Jotain tuolta tullut ostettua ja palvelu on kyllä pelannut. Viimeisimmän ostoksen kanssa oli jotain pientä häslinkiä, tilasin siis kypärän noutona, luvattua tekstaria saapumisesta ei koskaan tullut. Kypärä kuitenkin löysi tiensä oikeaan päähän lopulta. Kyllä Stormilla varmasti jatkossakin tulee asioitua :thumbup:

Helsingin Stormilta ostin joskus aikaa sitten uudet etupalat ja kun viime kuun lopulla tuli vaihtamisen hetki, huomasin ostaneeni väärät palikat. Ei muuta kuin liikkeeseen palojen kanssa (toinen paketti jo auki) ja vaihto onnistui hymy huulilla ja ilman ostokuittia. Sain rahaa takaisin hintaeron verran ja kaikki kävi noin minuutissa. Mielestäni todella hyvä palvelu. :)

Hammurab sanoi:
Ei ainakaan Lahden Stormista pahaa sanottavaa ole. Jotain tuolta tullut ostettua ja palvelu on kyllä pelannut. Viimeisimmän ostoksen kanssa oli jotain pientä häslinkiä, tilasin siis kypärän noutona, luvattua tekstaria saapumisesta ei koskaan tullut. Kypärä kuitenkin löysi tiensä oikeaan päähän lopulta. Kyllä Stormilla varmasti jatkossakin tulee asioitua :thumbup:

Periaatteessa näin, mutta... Välillä palveluasenne on kavereilla niiiiin ylimielinen, että hohhoijaa. Asiakasta katotaan lipan alta alaspäin ja hyvä kun uskaltaa hintaa kysyä. Okei, myyjissä on eroja, mutta pikkasen toivois asiallista palveluhenkisyyttä, jossa myyjä laskeutuu myös tyhmempien asiakkaiden/kysymysten tasolle.

Kokemus ei ole vain meikäläisen, tarkennuksena.

Muuten tavara on tullut ajoissa ja vaihdot onnistuneet mukisematta, siitä iso plussa.

Omat kokemukset ovat Stormin nettikaupasta. Hieman kalliimpaa on, kuin esim. ebayn kautta, mutta vastapainona on erittäin nopea toimitus; yleensä tavara on ylihuomenna Matkahuollossa. Eikä ongelmia toimituksissa ole ollut.

Nyt on pakko ojentaa ISO käsi ja kiittää Stormin palvelusta Konalassa. Kävin maanantaina kyselemässä GTS:sään etujarrupaloja ja olin katsonut netistä valmiiksi että siellä yhdet pitäis olla. No myyjä totesikin että kyllä saldoissa on ja meni hyllyjen väliin, tuli sieltä sitten tyhjin käsin takaisin ja sanoi että nyt on jokin saldovirhe. No totesin että ei mulla kiirettä ja tilaa ne tänne liikkeeseen niin tuun loppuviikosta hakeen. Tähän myyjä sanoi että ei mun tartte tulla hakeen vaan he toimittaa ne kotiin ilman kuluja. No pyysin kuitenkin että jos ne vois sitten heittää duunipaikalleni niin olis helpompaa ottaa ne vastaan. Tiistaina ennen puolta päivää duunissa lähetti huuteli että onkos täällä nimeäni johon vastasin että täällä. Siinähän ne etupalat olivatkin pikaisesti. KIITOS.

Juu, itse olen jo vuosikausia asioinut Stormilla ja eipä ole pahaa sanottavaa. Varsin palveluhenkistä toimintaa on tuolla Kaarinan/Turun myymälässä ollut aina kun olen ostoksilla käynyt. Varsinkin takuuasiat on aina hoituneet hienosti, ilman mitään turhia mussutuksia.
Tästä uudesta kantissysteemistä vähän kahtalaista mieltä, onhan se kätevää kun ostokset kirjautuu automaattisesti omalle tilille ja saa lahjakortin automaattisesti käteen kun ostoksia kertyy tarpeeksi. Toisaalta hinnat on nykyään kiinteät, takavuosina tuolla pystyi sentään tinkaamaan. Jotenkin vaan tuollainen apteekinhinta -systeemi ei kuulu nahkatakkikauppaan:;)::sad:

Piti taas käydä koeponnistamassa Stormin asiakaspalvelu. Eikä tälläkään kertaa löytynyt moitteen sijaa. Renkaat vaihtui odotellessa ja hintakin oli kuluttajaystävällisempi kuin läheisessä rengasliikkeessä. Ja löytyihän siinä odotellessa muutakin ostettavaa.

Renkaat vaihtui odotellessa.

Eka venattiin että tulee toinen jannu töihin ja sitten venailtiin 45min.

Mutta meni se rengas irtovanteelle loppupeleissä kumminkin.

Mä olen saanut täysin tarpeekseni Tampereen stormin rengaanvaihhdosta. Varmaan ok jos sulla on auto käytössä ja viittii ajella edestakaisin rengassettien kanssa, mutta jos sieltä kysyy että koska vaihdetaan ja milloin tuon niin mumistaan jotain vaan ettei mitään tietoa kestyääkö tunnin vai viikon. :pissed: En asio enää. Pitäköön renkaansa.

Nyt joutuu antamaan risuja Helsingin Stormille: Olin alkuviikosta ostamassa akkua pyörään, vanha akku mukana mallikappaleena. Oikea akku löytyi pienen etsiskelyn jälkeen ja sitä maksaessani kyselin kanta-asiakkuushommista. Laiskahko myyjä katseli tietoja ja totesi ettei mulla ole mitään kantiskorttia. Sanoin tämän olevan totta ja kyselin sen saamisen perään. Myyjä vastasi uudelleen, ettei mulla ole sellaista korttia ja antoi ymmärtää keskustelun olevan tässä. Asiakkaita oli myymälässä lisäkseni yksi kappale, eli kiireeseen ei ainakaan voinut vedota.

Pakkailin kamoja ja myyjä kysyi, että otanhan vanhan akun mukaan. Sanoin jättäväni sen heille. Hän totesi, ettei heillä ole sellaista palvelua! Sanoin kaikissa paikoissa jotka myyvät akkuja sellaisen olevan. Hän sanoi, ettei ole ja että "vie johonkin huoltoasemalle".

Taisin asioida viimeisen kerran heillä.

Akkujen vastaanotosta seuraavaa,

Tuottajien eli maahantuojien ja valmistajien sekä kaupan vastuut

Uusi järjestelmä perustuu tuottajavastuuseen. Tämä merkitsee sitä, että käytettyjen paristojen ja akkujen keräämisestä, käsittelystä, kierrätyksestä ja hävittämisestä sekä niistä aiheutuvista kustannuksista vastaa tuottaja. Tuottaja on se maahantuoja tai valmistaja, joka saattaa paristoja tai akkuja markkinoille ensimmäistä kertaa EU:n jäsenvaltion alueella. Tuottajien on järjestettävä käytettyjen paristojen ja akkujen vastaanotto sekä vastattava siitä aiheutuvista kustannuksista 26.9.2008 alkaen. Vuoden kuluttua tästä eli 26.9.2009 lähtien tuottajien on myös järjestettävä näiden jätteiden esikäsittely ja kierrätys ja vastattava aiheutuvista kustannuksista.

Myös vähittäiskaupan on osallistuttava talteenoton ja keräyksen toteuttamiseen. Vähittäiskaupan on otettava valikoimaansa kuuluvat käytetyt akut ja paristot takaisin kuluttajilta maksutta. Tämä koskee myös ns. vanhoja, ennen direktiivin voimaantuloa markkinoille luovutettuja paristoja ja akkuja. Vähittäiskaupan on myös koottava kerätyt paristot ja akut kuljetuksen järjestämisen kannalta tarkoituksenmukaisiksi eriksi sekä tiedotettava käyttäjälle mahdollisuudesta toimittaa käytöstä poistettavat kannettavat paristot ja akut myyntipisteeseen. Vastaanoton, joka siis alkaa 26.9.2008, on oltava käyttäjälle maksutonta eikä sen edellytyksenä saa vaatia uuden pariston tai akun ostamista.

Tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää, Stormille terveisiä.

Punda sanoi:
Nyt joutuu antamaan risuja Helsingin Stormille: Olin alkuviikosta ostamassa akkua pyörään, vanha akku mukana mallikappaleena. Oikea akku löytyi pienen etsiskelyn jälkeen ja sitä maksaessani kyselin kanta-asiakkuushommista. Laiskahko myyjä katseli tietoja ja totesi ettei mulla ole mitään kantiskorttia. Sanoin tämän olevan totta ja kyselin sen saamisen perään. Myyjä vastasi uudelleen, ettei mulla ole sellaista korttia ja antoi ymmärtää keskustelun olevan tässä. Asiakkaita oli myymälässä lisäkseni yksi kappale, eli kiireeseen ei ainakaan voinut vedota.
.

Samaa kokemusta jo monta kertaa aivan samanlaisesta innosta palvella Helsingissä, suorastaan ala-arvoista palvelua.

Lahden vastaavassa kaupassa viimeisten kolmen viikon aikana kolme kertaa aivan päinvastaista, todella hyvää palvelua.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (LTD @ Huhti. 02 2003,11:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">taitaa olla ainoita liikkeitä mistä löytyy (maahantuojia lukuunottamatta) laaja valikoima varaosia pyörään ko pyörään.
<span id='postcolor'>
Joo siinä sä oot oikeessa et Stormilla on kyllä todella hyvä ja laaja valikoima varaosia.[/QUOTE]

isot on varastot, muualla paitti tampereella :/

Ruusuja Stormille.
Tällä kertaa myös tuotteen palautus sujui moitteettomasti.
Kyseinen tuote ei toiminut halutulla tavalla, pienen asiallisen keskustelun jälkeen palauttivat kauppasumman käteisenä kouraani.

Hyvä osoitus siitä miten reklamaatio voidaan kääntää positiiviseksi tapahtumaksi.
Olen paljon asioinut Hesan Stormilla ja tulen asioimaan tulevaisuudessakin.

Back