• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadin baaritapaaminen 9.11 Klo 18->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelju
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meikä plus avecille paikka kans. Ja moderaattori PLIIS ;keksi jotain muuta kuvaavaa tästä vanhasta kurtusta kuin "Newbie"
shaun.gif
Sää saat siihen kirjuutella ihan mitä haluat, eli mene ohjauspaneeliisi ja sieltä henkilökohtaiset tietosi,muokkaa profiiliasi, josta löydät kohdan "muokattu jäsenarvo". Siihen sitten se titteli minkä haluat.
Tai sit vaan kirjottelet ahkerasti, se muuttuu kai 100 viestin jälkeen jos oikein muistelen. Mut ry:n jäsenet pääsee itse muokkaamaan sitä.

e: lisäys, ja käänteinen sanajärjestys korjattu

Sää saat siihen kirjuutella ihan mitä haluat, mene eli ohjauspaneeliisi ja sieltä henkilökohtaiset tietosi, josta löydät kohdan "muokattu jäsenarvo". Siihen sitten se titteli minkä haluat.
Tai sit vaan kirjottelet ahkerasti, se muuttuu kai 100 viestin jälkeen jos oikein muistelen.
Ai toiiii.

100 on se raja tavalliselle käyttäjälle, MotOrg ry:n jäsenet (kuten Ampparix) voivat muuttaa tuota titteliä jo ennen 100 viestin rajaa osoitteessa :

http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_jasenlomake&muut=1

Tiedoksi uusille paikalle saapuville...

Ei kannata jäädä seinäruusuksi kurkkimaan, että missä niitä orggilaisia mahtaa olla ja kerätä vitutusta. Varmaa on, ettei sinua kukaan sieltä nurkasta tule hakemaan porukkaan. Kannattaa siis vaan rohkaista itsensä ja tulla kyselemään ja juttelemaan. Monet meistä jo tuntee toisensa ja saattaa näyttää sisäsiittoiselta touhulta, mutta enpä muista, että ketään uutta olisi kotiin lähetetty. Osa porukasta on kyllä todella rumaa ja pelottavaa... joten kannattaa aloittaa varmaan niistä kauniimmista ihmisistä. Monella on mustaa paitaa päällä, jossa on .org!-tunnusta ja varmaankin jos lupa heltiää, viritellään orgin lippuakin paikanpäälle.

Joudun saunottamaan ulkomaanvieraita, mutta koitan livistää sopivan hetken tullen. Eli saapuminen epävarmaa, mutta se on varmaa että teen kaikkeni paon onnistumiseksi.

nyt näyttää osallistuminen heikolta
confused_orig.gif
. äiti tuli viikonlopuksi kylään eli jos baariin lähden se tarkoittaisi sitä, että pitäis vaimo jättää anoppinsa kanssa kotiin. onnistuiskohan tuo järjestely ilman suurempaa konfliktia
biggrin.gif

Tämäpä sattui somasti... Toiset kinkerit alkaa puoli kasi, niin vois piipahtaa matkan varrella
smile_org.gif

nyt näyttää osallistuminen heikolta
confused_orig.gif
. äiti tuli viikonlopuksi kylään eli jos baariin lähden se tarkoittaisi sitä, että pitäis vaimo jättää anoppinsa kanssa kotiin.
Ota mutsi messiin.
tämähän voisi olla ratkaisu
biggrin.gif

ja meidän mutsi ei varmasti jää sanattomaksi, saattais jopa tykätä
biggrin.gif
Näin me ratkastiin tämäkin ongelma.
033102beer_1_prv.gif

Mä emmin vähäsen, käytin eilen duuniporukat illanvietossa ja vähän on väsy ja silleen....ja rahatkin on loppu perkele...

Katotaan nyt miltä tuntuu kunhan pääsen himaan. Eihän tässä toisaalta ole kuin pari viikkoa tallinnaan..

Loppus ny tuo sade illaksi, ei viitsis lähteä itseään kastelemaan baarireissulla.
confused_orig.gif

En minä kuitenkaan sokerista ole, mutta...
pftroest.gif

Mä emmin vähäsen, käytin eilen duuniporukat illanvietossa ja vähän on väsy ja silleen....ja rahatkin on loppu perkele...

Katotaan nyt miltä tuntuu kunhan pääsen himaan. Eihän tässä toisaalta ole kuin pari viikkoa tallinnaan..
Kuin myös, tosin mulla oli jo torstaina ja vieläkin väsyttää... Eli kattoo ny...

Back