• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadin baaritapaaminen 9.11 Klo 18->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelju
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näemmä samaisena viikonloppuna on enempikin motoristeja Helsingin yössä, kun Bombereilla on ajokauden päätöspippalot 10.11.

Jotenkin tää syksy on kauheen kosteeta aikaa....
Taas mä aattelin kaxmielisesti  
omg.gif
biggrin.gif
(Anteex)

Hahah  
biggrin.gif
*ottaa silmän käteen*

Niin tohkeissani ilmoittauduin ensimmäiseen orggilaisten miittiin etten edes huomannut tuota aikaa  
blush.gif

Hahah  
biggrin.gif
*ottaa silmän käteen*

Niin tohkeissani ilmoittauduin ensimmäiseen orggilaisten miittiin etten edes huomannut tuota aikaa  
blush.gif
Jaahas, sama täällä... Taitaa olla lukihäiriö mulla... Vai väitäkkö Kelju K. Kojootti, että toi aika oli tossa otsikossa tosiaan alusta asti???  
withstupid.gif

Tervetuloo Ms Rookie ekaan orgin miitinkiis! Itellä kokemusta tasan yhdestä viime lauantailta, ja tuntu kuin olisin ollu siinä porukassa ennenkin, niin kivasti ottivat mut vastaan.

Siis jos aika klo 18, saatan tullaki ainaki sille yhdelle.  
wink.gif

Hahah
biggrin.gif
*ottaa silmän käteen*

blush.gif
Jaahas, sama täällä... Taitaa olla lukihäiriö mulla... Vai väitäkkö Kelju K. Kojootti, että toi aika oli tossa otsikossa tosiaan alusta asti???
withstupid.gif

Tervetuloo Ms Rookie ekaan orgin miitinkiis! Itellä kokemusta tasan yhdestä viime lauantailta, ja tuntu kuin olisin ollu siinä porukassa ennenkin, niin kivasti ottivat mut vastaan.

Siis jos aika klo 18, saatan tullaki ainaki sille yhdelle.
wink.gif
Joo on se aika ollut siinä kokoajan
smile_org.gif
Mutta se lukihäiriö on myös mulla etten osaa kirjoittaa siten että lauseet ois selkeitä. Rohkeesti vaan sitten jututtamaan meitä "konkareita".
033102beer_1_prv.gif

mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu ens vkl.
ehkä tulen baariin.toisaalta olis parempi olla kotona niin ei tarvis aiheuttaa pahennusta. no katotaan
smile_org.gif

Voishan sitä tulla katsomaan .. kun juopottelette ja sitten teiltä
taaaas menee perheet, kodit ja omaisuudet ... on se juopottelu
aivan kauheeta ...
bowdown.gif

Back