Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas mä aattelin kaxmielisestiJotenkin tää syksy on kauheen kosteeta aikaa....
onko muitakin tapoja ajatella?Taas mä aattelin kaxmielisestiJotenkin tää syksy on kauheen kosteeta aikaa....
(Anteex)![]()
Jes!Jatkopaikka todennäköisesti ratkeaa vasta illan myötä mutta laitan privalla puhelinnumeroni niin voit sitten kysyä missä paikassa örvelletään.Mul on syksyn/talven ekat pikkujoulut samana iltana, mut kun tiedetään minne teillä ilta jatkuu, niin mukana!![]()
Elikkäs meillä on siis tiedossa todella hyvää harjoitusta Tallinnaa vartenAi on vai, kiva tietääMukana ollaan ... Seuraavana päivänä on tallin ajokauden päättäjäiset... taitaa tulla r a n k k a viikonloppu![]()
Noh...kyl se siittä...![]()
![]()
Juu, enköhän se minäkin ole mukana![]()
Jotenkin tää syksy on kauheen kosteeta aikaa....
Pikkujoulut myös täälläMul on syksyn/talven ekat pikkujoulut samana iltana, mut kun tiedetään minne teillä ilta jatkuu, niin mukana!
Kohtaamisaika on toi otsikossakin mainittu Klo. 18.00Voishan tuota tulla kattelee millasta porukkaa täällä pyörii![]()
Jokos baari ja kohtaamisaika on selvillä ?
Jaahas, sama täällä... Taitaa olla lukihäiriö mulla... Vai väitäkkö Kelju K. Kojootti, että toi aika oli tossa otsikossa tosiaan alusta asti???Hahah*ottaa silmän käteen*![]()
Niin tohkeissani ilmoittauduin ensimmäiseen orggilaisten miittiin etten edes huomannut tuota aikaa![]()
Joo on se aika ollut siinä kokoajanJaahas, sama täällä... Taitaa olla lukihäiriö mulla... Vai väitäkkö Kelju K. Kojootti, että toi aika oli tossa otsikossa tosiaan alusta asti???Hahah*ottaa silmän käteen*![]()
Niin tohkeissani ilmoittauduin ensimmäiseen orggilaisten miittiin etten edes huomannut tuota aikaa![]()
![]()
Tervetuloo Ms Rookie ekaan orgin miitinkiis! Itellä kokemusta tasan yhdestä viime lauantailta, ja tuntu kuin olisin ollu siinä porukassa ennenkin, niin kivasti ottivat mut vastaan.
Siis jos aika klo 18, saatan tullaki ainaki sille yhdelle.![]()
Mihkäs sitä puupää muualle kelluis=)Mitäs, ookkonä vajonnu ihan tänne asti?
Öööö...maalaisena en tiedä missä Stadi baari onDodiin: aloitusviestiin lisätty soittoravintola josta illanvietto alkaa.![]()
Tältä se näyttää rankan baari-illan jälkeen... Aamulla (iltapäivällä) kaikki on selvempää kuin nytÖööö...maalaisena en tiedä missä Stadi baari on![]()