• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadin baaritapaaminen 9.11 Klo 18->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelju
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Öööö...maalaisena en tiedä missä Stadi baari on  
blush.gif
Tältä se näyttää rankan baari-illan jälkeen... Aamulla (iltapäivällä) kaikki on selvempää kuin nyt  
baaa.gif
Rankka ilta oli, sitä se työ teettää.
Eipä ole vielä selvinnyt mikä on Stadi baari
sad_orig.gif
Ainut mikä tulee mieleen on Helsinki Club.
nixweiss.gif

Voisiko joku valaista tietämätöntä
withstupid.gif

Ai siis tossa...en todellakaan huomannut
blush.gif

Mä tuijotin ihan jotain muuta riviä....hahahaa, ei voi kun nauraa omalle tyhmyydelle. Kiitos avusta
biggrin.gif

Vielä kun tämän sekoilun jälkeen kehtaisi ilmestyä paikalle  
tounge.gif

Voishan sitä ilmestyä paikalle, tosin seuraavan aamun herätys töihin saattaa vähentää vauhtia...

Voisin tulla parille katsomaan, minkälaista meininkiä on. Ei olekkaan aiemmin näissä tullut käytyä. Mistähän toiset prätkähiiret tunnistaa? No, eiköhän se selviä sit aikanaan..
smile_org.gif

Täytyy varmaan raahata lippu paikalle, että urpotkin löytää ja tunnistaa meidät.
033102beer_1_prv.gif
eli jos siellä jossain näkyy org lippu, niin siellä ne juopot on
biggrin.gif
Aijaa sinäkin tulet paikalle
biggrin.gif
yritän ainakin kovasti
tounge.gif
No hyvä. Minä jo pelästyin että olen ainut joka juopottelee enemmän kuin yhden oluen.
033102beer_1_prv.gif

Jos Jollakulla on epävarma fiilis paikan/ ihmisten löytämisestä niin heittäkää privaviestiä niin laitan puhelinnumeroni tulemaan. Ei tarvii sitten epätietoisena palloilla.
smile_org.gif

Meikä plus avecille paikka kans. Ja moderaattori PLIIS ;keksi jotain muuta kuvaavaa tästä vanhasta kurtusta kuin "Newbie"
shaun.gif

Back