• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuun, jos Motoristorante ja Bolttikin on tulossa. Pitäähän niiltä viikottaiset kuulumiset, jutut ja välittämiset kuulla. :WAZAAP:

Karkov sanoi:
Tuun, jos Motoristorante ja Bolttikin on tulossa. Pitäähän niiltä viikottaiset kuulumiset, jutut ja välittämiset kuulla. :WAZAAP:

Tuu vaan Saarnataan sulle taas oikeen kunnolla.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Taitaa joutuu turvautumaan omaan nelipyöräiseen Gripeniin ja jättää Piano kotiin :)

Nyt oli ihan hyvin pyöriä paikalla. Harmi vaan, että niitä oli neljä kappaletta per kulkine. Kaff sentään piti perinteistä kiinni. [emoji14]

Kiitos seurasta.

Pitkiss sanoi:
Nyt oli ihan hyvin pyöriä paikalla. Harmi vaan, että niitä oli neljä kappaletta per kulkine. Kaff sentään piti perinteistä kiinni. [emoji14]

Kiitos seurasta.

5 per kulkine jos lasketaan vararenkaat autoista.
10 kävijää joista yks mopolla (ja yks kyydillä). 8 x 5 + 2 = 42 rengasta. :grin:

Karkov sanoi:
5 per kulkine jos lasketaan vararenkaat autoista.
10 kävijää joista yks mopolla (ja yks kyydillä). 8 x 5 + 2 = 42 rengasta. :grin:
Saattaa olla, että vain sinulla ja Jonezilla on vararengas. Esimerkiksi mun opel.. saabissa on vararengaskotelo, mutta sieltä löytyy kompura ja paikkausvaahto. Nykyaikaa.. :doh:
Laitoin sinne kyllä vararenkaaksi talvirenkaan.

Huomiseksi luvattu ihan ok keliä nurmikonleikkuuseen...

...ja tietty tebarilla istumiseen :)

Huomenna ei vielä pääse, mut ens viikolla ehkä....

Ja M.Nykäsen sanoin jokainen tsäänssi on mahdollisuus :thumbup:

Knaku sanoi:
Huomenna ei vielä pääse, mut ens viikolla ehkä....

Ja M.Nykäsen sanoin jokainen tsäänssi on mahdollisuus [emoji106]

Tervetuloa! On aina kiva saada uusia naamoja paikalle :bye:

Edit: eikun sähän taisitkin olla jo joku vanha tuttu.. :grin:

Viimeksi muokattu:
Pitkiss sanoi:
Tervetuloa! On aina kiva saada uusia naamoja paikalle :bye:

Edit: eikun sähän taisitkin olla jo joku vanha tuttu.. :grin:

:grin:

Jos mut on jo unohdettu, niin mun huonot jutut saattaa naurattaa edes jotakuta... :p

Mä oon tuolloin maanantain stadin suunnalla duunissa. Jos on huono/surkea keli niin tuun apupyörällisellä, mutta muuten perinteitä vaalien vaikka vähän satais... :thumbup:

Huomenna päivällä selviää vasta illan työkuviot, jos suinkin mahdollista niin tulossa paikalle :)-

Maggarat jo kovasti siintää horisontissa.

Tällä kertaa ei liene Tebarin porukka Porkkalassa järjestelyvastuussa?

Entä käräjät syssymmällä?

Kerran kuussa, vai joka toinen maanantai?

Mitäpä mieltä? mä oon mieletön, kaikki käy.

PS. tuo Nakutin sitä pesupulveria tullessas, ettei unohdu.

Mä tuun, mutta vaan viimeiseksi vartiksi. Kun koiranpoikanen tulee mukaan. Saadaan siitä käräjille uusi mopovahti, mutku se painaa vasta kolme kiloo, eikä rosvot pelkää sitä. (Vielä!)

Ynf, vähän yrittää työkuviot estää käräjät jälleen mutta katsotaan katsotaan.

Koiruus olisi nasta nähä kyllä, tulee vissiin useamminkin jotta oppii mitä pitää vahtia? :jippikaijee:

Bolt sanoi:
Mä tuun, mutta vaan viimeiseksi vartiksi. Kun koiranpoikanen tulee mukaan. Saadaan siitä käräjille uusi mopovahti, mutku se painaa vasta kolme kiloo, eikä rosvot pelkää sitä. (Vielä!)
Me hemmotellaan se pilalle
dog_smiley.gif

Back