• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Lämmin syksy on vissiin sekoittanu luonnon, kun sinivuokot kukki siltojen alla ja ramppien varsissa :blink:

Kiitos jälleen kaikille seurasta. Holtsun visiitti oli kiva ylläri. Selkeesti tuo orggilaisten kanssa hengailu aiheuttaa jonkinlaista riippuvuutta :D

Ja Gukkuu. Sulta jäi jotain meikäläiselle minkä voin näin virtuaalisesti palauttaa.
_fuck.gif

Ei tartte kiittää :bye:

Seuraavan kerran nähdäänki sitten sunnuntaina jepa?

Hurja meno taas Ogelissa. Ambulanssi yrittää ajaa ihmisten päälle. Spintteri skrabaa kattonsa katoksen lippaan. Ja kaksi gyytä lähtee hurjaan takaa-ajoon, kun joku luukutti aika railakkaasti kehällä:grin:

^ Onneks Lilo toi pehmeitä ja pörröisiä arvoja tähänkin koheltamiseen :)

Bolt sanoi:
Hurja meno taas Ogelissa. Ambulanssi yrittää ajaa ihmisten päälle. Spintteri skrabaa kattonsa katoksen lippaan. Ja kaksi gyytä lähtee hurjaan takaa-ajoon, kun joku luukutti aika railakkaasti kehällä:grin:

Karkov sanoi:
Ei ollu vielä sillonku apriliat lähti. Tilauskeikka? :grin:

En mäkään mitään/ketään huomannu, vaik huoletta luukutin ku lähdin... :right:

Lähtikö joku vielä mun ja Gukkuun kanssa samaan aikaan kehälle, vai oliko sillan alla peikko piilossa? Katsoin peilistä, että vähän FZ1:n näköinen pyörä valkokypäräisellä kuskilla kiihdytti rampista tai bussipysäkiltä perään, mutta kun meidän vauhti asettui tasan tikkariin, takaa tulija himmasi ja kaartoi rampista Kaarelantielle.

Mä lähdin ehkä 15min. teidän jälkeen kehää itään ja ne oli vaanimassa siinä Pakilan rampissa itään päin menijöitä.

Jep. Mä ihmettelin miks edellä ajavan mersun menohalut tökkäs rampin alkuun ku seinään. Syyn huomattuania tökkäs minunkin ja tikkariletka oli valmis [emoji14]

Roark sanoi:
Lähtikö joku vielä mun ja Gukkuun kanssa samaan aikaan kehälle, vai oliko sillan alla peikko piilossa? Katsoin peilistä, että vähän FZ1:n näköinen pyörä valkokypäräisellä kuskilla kiihdytti rampista tai bussipysäkiltä perään, mutta kun meidän vauhti asettui tasan tikkariin, takaa tulija himmasi ja kaartoi rampista Kaarelantielle.

Mä lähdin teidän jälkeen tebikalta ja pääsin vielä samoilla vihreillä valoista, semmonen semiripee kiihdytys kehälle, kaasun nosto ja käännyin sitten hämeenlinnan väylälle kohti pohjoista.

Noin zetan valot näyttää vähän fazun valoilta ja mulla noi on vielä kohtuu kirkkaat:grin:

Pitkiss sanoi:
Ja Gukkuu. Sulta jäi jotain meikäläiselle minkä voin näin virtuaalisesti palauttaa.
_fuck.gif

Ei tartte kiittää :bye:

Melkoista välittämistä !! Noinkohan sitä uskaltaa ens maanantaina tulla naamaansa näyttämään...??? :no:

Sunnuntaina nähdään :thumbup:, mutta letka on edelleen arvuutus...

Knaku sanoi:
Melkoista välittämistä !! Noinkohan sitä uskaltaa ens maanantaina tulla naamaansa näyttämään...??? :no:

Sunnuntaina nähdään :thumbup:, mutta letka on edelleen arvuutus...

Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Rakkaudesta lajiin. Tiedän ettet pelästy ihan pienestä, joten muillekin tiedoksi, että edelleen on turvallista tulla tebarille kahvittelemaan.
peace.gif

Se olis maanantai taas, ja kovin vetiseltä näyttää. Tosin minuahan tämä ei enään haittaa.:paikallatuulee:

Muita tulos jauhamaan scheissee?

Jonezi sanoi:
Muita tulos jauhamaan scheissee?

Hep! :WAZAAP:

Eilen säästyttiin tikkariletkalla totaaliselta kastumiselta. Yhtä hyvää flaksia ei voi käydä heti perään uudestaan, joten tulen autoll... opelilla

Jos vaan tähdet asettuu oikeaan asentoonsa, eikä rouva keksi mitään muita temppuja tai tehtäviä mulle. Ihan en seiskalta ole, mutta heti kohta sen jälkeen kyllä. Ja mopolla tullaan, ellei nyt taivas putoa niskaan...:kääk:

Knaku sanoi:
Jos vaan tähdet asettuu oikeaan asentoonsa, eikä rouva keksi mitään muita temppuja tai tehtäviä mulle. Ihan en seiskalta ole, mutta heti kohta sen jälkeen kyllä. Ja mopolla tullaan, ellei nyt taivas putoa niskaan...:kääk:

Saat ne daineset takas jos tuut autolla. Ilmota kummalla tuut niin osaan varata ne mukaan.

Karkov sanoi:
Saat ne daineset takas jos tuut autolla. Ilmota kummalla tuut niin osaan varata ne mukaan.

Ota ne mukaan vaan, koska jos tuun mopolla, niin otan repun selkään.

Back