• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Roark sanoi:
Kiitokset käräjistä! Mukaan houkuteltu harakka oli yllättynyt, kun puhuttiin myös hevosista, kissoista ja koirista yms. eikä vaan moottoreista, pyöristä ja moottoripyöristä :D

Kiva kun kävitte!
Moni tosiaan luulee, että turpakäräjillä keskustellaan suu vaahdossa moottoripyöristä ja niiden tekniikasta, vaikka tosiasiassa me vaan tykätään ajellaan sellasilla ja tebarilla katsellaan sitten porukalla kissavideoita =^_^=

Metsästyskausi on alkanut. Mikä on sinun maastoväri?

Entä tuleeko kukaan kahville tebarille?

Kyl' sitä pitää tulla, kun vielä pääsee ilman apupyöriä :grin:

Näillänäkymin tulossa :bye:

Nyt näyttää siltä että seuraavat 2-4 kertaa sitten jääkin välistä kun työajat kääntyy päälaelleen.

Jos jollagulla on niitä einesruokaprikkoja, ni nyt olis hyvä tilaisuus tienata taas kaffetta, viineriä tai jätskiä?

Toisessa taskussa voipi olla muistitikku, siis eri puolella ku kahisevat, ni pysyy pyörä balansissa.

Tuun kans ulkoiluttaa mopoo ettei se pääse homehtuu, sammaloituu ja ruostumaan. :grin:

Tarttiko joku niitä orgitarroja tänään ?

Karkov sanoi:
Tuun kans ulkoiluttaa mopoo ettei se pääse homehtuu, sammaloituu ja ruostumaan. :grin:

Tarttiko joku niitä orgitarroja tänään ?

Mä voin ottaa yhen jos sellasia o jaossa! En saanu kortin mukana jostain syystä :(

Pitkiss sanoi:
Metsästyskausi on alkanut. Mikä on sinun maastoväri?

Jos jollekin jäi epäselväksi, niin mun oli aika vahvasti mattavihreä/musta. Vähän huonosti näkyi(lue: maastoutui hyvin), mutta Gukkuun ehdottama oranssi viiri otetaan harkintaan [emoji14]aikallatuulee:

Kiitos muille seurasta ja Knakulle pizzasta [emoji106]

Ens kertaan!

Hyvää settiä jälleen kerran. Toivottavasti lauantaina nähdään Räyskälässä, koska mulla alkaa uusi duuni Haminassa ens viikolla ja jää noi käräjät ainakin hetkeksi vähemmälle.

Mutta huoli pois, ette te musta kokonaan eroon pääse. Hajatyö on nykypäivää :häähää: Ja mä tuun ihan varmasti käymään vielä syksyllä. :thumbup:

Gukkuu sanoi:
Ai sen takia te olitte niin hyvissäajoin sisällä, ettei lokit kerkee käymään lautasella :)-

Ei kun mulla hoikkana poikana oli verensokerit niin alhaalla, että oisin kohta muistuttanut Snickers mainoksen gremlingsiä... Eikä silloin ois ollut kellään kivaa :p

Gukkuu sanoi:
Ai sen takia te olitte niin hyvissäajoin sisällä, ettei lokit kerkee käymään lautasella :)-
Joo tai siis perimmäinen syy oli se, kun bimmerin jarrupalojen vaihto oli niin yksinkertainen toimenpide, että oltiin ihan hemmetisti aikataulusta edellä. Toka syy oli ne todennäköiset lokit, kynyttäjät ja muut haaskalinnut aterian ympärillä :)

Knaku on aina äkänen ja nälissään ei poikkea normaalista [emoji14]

Mukavaa oli jälleen kerran. Kotimatkalla koukattiin mutterin kautta, ja melkoisen omituisessa letkassa. Erikoiskiitos Karkoville mielenkiintoisesta ajonäytöksestä. On se hullu:grin:

Back