• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joko mun pitsa näytti tarpeeksi oudolta tai minä erittäin nälkä-äkäiseltä, tai molempia, sillä mun pitsaani ei kohdistunut lokkitoimenpiteitä. ;)
Kiitos kaikille jälleen ja nähdään Räyskälässä!

Mulla jää tosiaan väliin tässä ainakin pari kertaa kun vaihtuu duunikello ympäri ja yöt töissä.

Toivottavasti saa duunit nippuun nopeesti.

Mä tuun. Siis pakkohan mun on ku on toi Karkovin huppari kuljetettavana.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Mökillä maanrakennustöissä. Jos hyvin käy, niin saatan ehtiä vielä tebarillekin.

Ne on pirun kalliita nuo limegreen-ämpärit.
Ei niitä kannattais tollai hukata. Pahus...

Eikai sitä hukattu sentään ole.. ehkä laitettu vain "eteenpäin" [emoji14]aikallatuulee:

Hauskaahan siellä taas oli. Kiitos kaikille!

Krikrille erityiskiitos, kun huomasi mun laittaneen mopoon parkkivalot päälle :doh: Ois se ehkä startannu vielä, mutta riskejä kannattaa aina minimoida. Thx! [emoji106]

Noniin Karkov on saanut hupparinsa. Ja mä sain ORG alennus bingossa mustan pekan:blink:

Bolt sanoi:
Noniin Karkov on saanut hupparinsa. Ja mä sain ORG alennus bingossa mustan pekan:blink:

Eiks sen tekstin pitäny olla Road Captain ja lukee etupuolella, näin niinku moottoripyörä kerhon tapaan. Ja Hessulle sitte ois oma huppari missä lukis President. :grin:

PS. Kiitos yhdistykselle vielä, hieno on! :thumbup:

Karkov sanoi:
Eiks sen tekstin pitäny olla Road Captain ja lukee etupuolella, näin niinku moottoripyörä kerhon tapaan. Ja Hessulle sitte ois oma huppari missä lukis President. :grin:

Vetureille hinurihupparit?

Karkov sanoi:
Eiks sen tekstin pitäny olla Road Captain ja lukee etupuolella, näin niinku moottoripyörä kerhon tapaan. Ja Hessulle sitte ois oma huppari missä lukis Vice President. :grin:

Korjasin tuota hieman, aikani kuluksi... :;): T. pilkkupoliisi. :bye:

Back