• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Keli on mitä loistavin, mutta tälläkertaa joutuu suuntaamaan morjenstaa porukoita ja käyttämään emäntää jätskillä + kahvilla.

Osaakohan sitä näin hyvässä kelissä edes ajella?:orgmp:

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Gukkuu sanoi:
Osaakohan sitä näin hyvässä kelissä edes ajella?:orgmp:

Siinä voi hyvin äkkiä iskeä lämpöhalvaus heti ekalla kilometrillä, auringonpistos terassilla ja nestehukka kotimatkalla. Kotona peilin edessä huomaa, että nahkakin paloi. Sitten vaan kiukuttelu ketjuun kiroomaan porottavaa aurinkoa ja tukalaa säätä :grin::grin:

Edit: jäätelökin sulaa nopeammin kun ehtii syödä. :rant:

Tuli puhetta noista mun renkaitten iästä.
Takana Metzlerin Marathonin paistoleima on 3108 ja edessä Pirellin Diablo Stradassa 2510.
Aika vaihtaa niin iän kuin kulumisenkin puolesta...

Huomasin, että takarataskin on kulunut ihan silmissä viime aikoina.
Alkuperäinen setti meni vaihtoon noin 40tkm kohdalla, mutta takaratas ei ollut silloin noin kulunut.
Nykyisellä setillä ajettu noin 20tkm.
Samaan syssyyn mennee molemmat (alkuperäiset) jarrulevyt.

Saataiskohan me huomenna uusia kasvoja kahville ? :thumbup: Viimeksi meitä oli jo paljon, mutta parkkipaikalla on varmasti tilaa uusille mopoille.

Muita kun minä tulossa, kun Esteri on aloittanut Keski-Eurooppalaisittain kesäloman, eikä tuu paikalle...? :p

Nihti sanoi:
Näillä näppäimillä olisin tulossa :orgmp2:

Älä viel tuu.. (hehheh that's what she said) tuu vasta huomenna klo 19 eteenpäin.. [emoji14]

Edit: Itse en tiedä mihin aikaan pääsen tulemaan.. jos pääsen..

Lanzarote?! Mä kyllä ajattelin jotain ihan muuta eikä se löydy kartasta.. paitsi Turun kohdalta.. En nyt viitsi mainita tässä sitä, koska Turun jaostolta saattaa vahingosa varikolla livetä rengasrauta ikävästi nenukkiin :bye:

Knaku sanoi:
Saataiskohan me huomenna uusia kasvoja kahville ? :thumbup: Viimeksi meitä oli jo paljon, mutta parkkipaikalla on varmasti tilaa uusille mopoille. :p

Yksi uusi kasvo :right: voisi tulla. Ei avatarin Spectrellä, mutta punaisella monsterilla.

Viimeksi muokattu:
Taisi olla (ainakin) tämänkauden ennätys tänään? Taisi olla yhteensä 21 pyörää paikalla ja 2 autoa? Toinen vaihtoehto on 19 pyörää ja 2 autoa, siinä kun kerkesi pari lähtemään nopsasti.

Lisää tälläisiä :jippikaijee::jippikaijee:

Hyvät käräjät oli. Porukkaa oli paljon, ja sekä ulkona että pöydässä hyvät jutut. Onneksi ajokausi jatkuu vielä joten viikon päästä nähdään. :thumbup:

Back