• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei kerennyt tänään. Tällaista sen sijaan:
11742999_10153062053873037_5991158691873982374_n.jpg

No huhhuh!

Pitäiskö meidän siirtää Tebarilla käynnit jonnekkin stadiin meren rannalle tai suvilahteen, niin jaskakin pääsis perille asti. Onko sulla vielä se yamaha moottoripyörä, vai möitkö jo pois? :;)::p:grin:

T. Merisairas Maakrapu

Jos mittarimies on tulossa tänään, niin DB mittaria poveen mukaan.
Bitte, Please, Pa Salusta.

Jos aloittelevia alustaguruja, ni jousen esijännityksen säätöavain penkin alle.

Ja sokerina pohjalla tiedoksi Mr T. Tällä viikolla leikataan, liimataan ja askarrellan taas Legoilla, asetonilla ja lasikuitunauhalla. Sekaan vähän epoxia ni kestää vaikka päällä pomppia.

Sääennusteesta on sateet kadonnut, onpas yllättävää :blink: Vielä eilen kun illasta katto niin piti sataa ja sen mukaan teki alustavia suunnitelmia illalle.

Kattoo miten tämä tästä kehittyy.

Mä olen tulossa tänään. Tuu Wanico hakee toi sun renkaas täältä mun duunista.

Bolt sanoi:
Mä olen tulossa tänään. Tuu Wanico hakee toi sun renkaas täältä mun duunista.

Tuun jos duksu puksuu. Muut kulkineet on pitkin kylää lainassa.

Täytyy vetää pari ave Mariaa ja Allahu agbaarit ni sehän lähtee ku palmun alta.

Kysyin jo insinööriltäkin oikeen, että voisko noita ruiskupelin kaasareita jotenkin säätää rikkaammalle,
mut se on kuulema aika vaikeeta...

Mähän just kekkasin, että tänään on maanantai, perhe mökillä ja mulla vapaa ilta :jippikaijee: Määhän tuun kahvittelemaan, jos vaan lupaa kuivaa keliä...

Mennessä koko matkan voi nähdä sinisen taivaan ja koko matkan satoi vettä :rant: Kotiin tullessa keli oli mitä parhain, tiet kuivat eikä elikoita metsien laidoilla aiheuttamassa pulssin kiihtymistä.

Mukava oli käydä kahvilla taas pitkästä aikaa. :WAZAAP: Uusia (tai ainakin minulle uusia) kävijöitäkin kävi tutustumassa. Toivottavasti eivät pelästyneet ja uskaltavat tulla toistekin. :thumbup: Eihän me oltu niiin pahoja, eihän?

Ensikertaan :cruising:

Knaku sanoi:
Uusia (tai ainakin minulle uusia) kävijöitäkin kävi tutustumassa. Toivottavasti eivät pelästyneet ja uskaltavat tulla toistekin. :thumbup: Eihän me oltu niiin pahoja, eihän?

Ensikertaan :cruising:

Meitäkö mahdat tarkoittaa?

Ensikertaa olin käymässä. Ja vielä emäntä mukana, käytiin näyttäytymässä..
Valitettavasti oli pikkasen kiire lähteä ruokaostoksille. Mielellään sitä olisi jäänyt pitemmäksikin aikaa tutustumaan paremmin porukkaan..

Mutta ole huoleti. Tullaan kyllä vastaisuudessakin,:thumbup: Jos vain kelpuutetaan porukkan mukaan?

juike sanoi:
Meitäkö mahdat tarkoittaa?

Mutta ole huoleti. Tullaan kyllä vastaisuudessakin,:thumbup: Jos vain kelpuutetaan porukkan mukaan?

Huoli pois. Varmasti mukaan kelpaa. Ja ei tuo kahvikauppiaskaan varmaan kovin pahoillaan ole, jos myynti kasvaa. Mukava on saada lisää kävijöitä. Ja samalla nää viestit on muillekin uusille kannustuksena tulla paikalle käymään edes sen yhden kerran. Tää ja sitten esim tänään ajettava tikkariletka ovat hyviä paikkoja esim juuri moottoripyöräilyn aloittaneelle tutustua "lajitovereihin". On sittten tienpäällä tuttuja joille morjestella :thumbup:

Hmmm...Pitäisikö käräjät perua kokonaisuudessaan tänään kun ei näyttäisi veden uhkaa olevan ollenkaan? :ohmy:

Gukkuu sanoi:
Hmmm...Pitäisikö käräjät perua kokonaisuudessaan tänään kun ei näyttäisi veden uhkaa olevan ollenkaan? :ohmy:

Ei peruta. Sateella tullaan autolla ja kuivalla kelillä mopolla.

Bolt sanoi:
Ei peruta. Sateella tullaan autolla ja kuivalla kelillä mopolla.

Saaks tulla myös moottoripyörällä?? Voisin toki pojan Derbiä lainaa jos on mopopakko kuivalla kelillä.:häähää::dunno:

Back