• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa olla niin huono osallistumis prosentti nyt että jää itselläkin väliin, lähtee vaikka kalasteleen hetkeksi :D

Täällä ollaan kaksistaan airmaxin kanssa.
vasta nyt pääsin kirjoittelemaan, kun piti buutata iPad ensin...

Viimeksi muokattu:
En sitten kerenny lähtee.. noo menköön tän kerran..

Gukkuu sanoi:
Taitaa olla niin huono osallistumis prosentti nyt että jää itselläkin väliin, lähtee vaikka kalasteleen hetkeksi :D

Tuliko kalaa?

No eihän sitä tullut kalaankaan lähdettyä. Sohva, ruuanlaitto ja sarjan kattominen vei voiton tälläkertaa.

Gukkuu sanoi:
No eihän sitä tullut kalaankaan lähdettyä. Sohva, ruuanlaitto ja sarjan kattominen vei voiton tälläkertaa.

Loooooser !! :p

Mä sain ihan valtavan vonkaleen (Ahven, ehkä 350g, muilla enemmän) eli olis kannattanut. Ei taida tällä viikolla kala syödä kovin hyvin, kun noi yliopiston viisaat on merkinnyt kalenteriin, ettei kovin hyvin liiku/syö. Onneks juniori sai uudella kelalla ensimmäiset kalat, niin ei mennyt reissu ihan hukkaan. Muuten toi sohva ja "mänttilaatikko" ois kyllä ollut voittajan valinta. :p

wanico sanoi:
Tuleeks Delvaccijäbä?

En tullu, ja delvacitkin on veneessä jonka ajoin Loviisaan viikonloppuna. Jos sen meridieselin kausihuollon jaksais jossain välissä tehdä...

massajaska sanoi:
En tullu, ja delvacitkin on veneessä jonka ajoin Loviisaan viikonloppuna. Jos sen meridieselin kausihuollon jaksais jossain välissä tehdä...

Joko huomenna saa?

Vai pitääkö ostaa väliin jotain sellaista kallista jossa on moottoripyörän kuva?

Vailla mitään järjellistä syytä, pelkään että se kytkin alkaa lipsumaan jos koko ajan vaihtaa ölpän laatua.

Mä en tuu :häähää: IP viritellään Nasse ratakuntoon ei uudet jarrulevyt ja -palat. Ja illan oon mukuloiden kanssa kotona kun vaimo jumppaa... :doh:

Ehkä, joko kahella tai neljällä pyörällä.

Back