Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wanico sanoi:No Ambulanssi, no lippumies, no rintapanssari, no gopro, no racechrono ja varikolla kukaan ei käyttänyt kypärää.
Koheltaja sanoi:Mites pitkät valot?
sky sanoi:Katos, vielä kerkiäis jos ois oikein ripeäEn vaan taida jaksaa...
![]()

Pitkiss sanoi:..tana sä olet harhainen
Nyt ostat sieltä ruotsista yksosasen nahka-asun, hankitaan liput orgin ratapäiville keskinopeeseen ja aletaan miehiks.![]()
Pitkiss sanoi:No okei. Mukavuusaluetta ei ylitetä ja kokemus tuo varmuutta. Toistan taas itteäni, mutta hiljaa hyvä tulee. Silti se keskihidas kohta meitä kutsuu..![]()

wanico sanoi:Kyllä mä körö körö ttelen jarrutonta mielummin vielä tän kesän hitaassa. Siellä keskiryhmässä jengi vetää jo mulle turhan tosissaan sen reilut 2 markkaa mittarissa. Mulle riittää hyvin se 170-180 sinne suoran päähän.
Säästyy siinä kaiken maailman kohelluksesta kun ei tarvii miettiä samaan aikaan jarruttamista ja alas vaihtoa.
Ja saa oikeesti varioida jarrumerkkejä ja ajolinjoja niin ettei häiritse muiden menoa.
www.youtube.com/watch?v=K1WuWu8kGak
jlik sanoi:Et sit ilmeisesti ostanu niita yksosasia nahkoja vaikka pitkiss kaski. No, ehtiihan ne ens kesanakin hankkia. Ma ajattelin kyl ajaa kaksosasilla viela pari vuotta.
Hyvin se menee. Sitäpaitsi samalla saat hoidettua koeajon.![]()