• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Todellakin tulossa kun kerrankin ei sada :jippikaijee:

Koitetaan... Ei pitäis duunienkaan haitata tällä kertaa.

Mä oon landella ja hion tuota muna-asentoa saunan lauteilla. Muuten ei pääse huomenna Alastarolla eniten täysiä :grin:

Knaku sanoi:
Mä oon landella ja hion tuota muna-asentoa saunan lauteilla. Muuten ei pääse huomenna Alastarolla eniten täysiä :grin:

Sitten kun on kulkuset suussa, alkaa paketti olemaan kasassa.
Siitä ei kannata hirveesti enää kiristää.
Menee muuten sellaiseksi väkinäiseksi ja rentous katoaa hommasta.

wanico sanoi:
Sitten kun on kulkuset suussa, alkaa paketti olemaan kasassa.
Siitä ei kannata hirveesti enää kiristää.
Menee muuten sellaiseksi väkinäiseksi ja rentous katoaa hommasta.

Jos kiristää niin saattaa myös tulla paskan maku suuhun :kääk:

Taitaa olla kävijäennätys. 11 pyörää?

2sjbNzT.jpg

Komiaa. Vähän harmittaa, että on landella, mutta toisaalta luonnon rauhassa saunan raikkaana vs miehet hikisissä nahoissaan:grin:

No vielä kuukaus ja sitten meikäläinenkin on taas maanantaisin pelipaikalla. Ellei sitten ala muiden naamat kyllästyttämään ja täräytän mökiltä pikku lenkille :orgmp:

Oltiin neljän pyörän voimin tuohon aikaan Tammisaaressa evään äärellä ja kertyi joku 200+ km, jäi tämä nyt sitten väliin tälläkertaa. Pitihän noin hyvä keli käyttää ajamiseen eikä Tebiksellä istumiseen. :p

Oli niin tunteikas tapaaminen että pyörän etupamppukin tirautti öljyiset kyyneleensä Tebarin pihaan... Nyt on jammu telineillä ja etuiskarit lähtee irti justiinsa. Jos siitä vielä pelin saisi ennen viikon loppua...

Edit:
UZgTDmn.jpg

Gukkuu sanoi:
Onkos tänään ihmiset tulossa ihmettelemään tebarin ihmeitä?

Taidanpa pitkän ajan jälkeen tulla ihmettelemään, vieläkö ihmiset tuntee...:p Landelta tulee mukavat mutkat.

Back