• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
..tana sä olet harhainen :grin:

Nyt ostat sieltä ruotsista yksosasen nahka-asun, hankitaan liput orgin ratapäiville keskinopeeseen ja aletaan miehiks. :right:

Ei kahtaa tulla kun kuumeessa himassa

No jos ens viikolla...

Koheltaja sanoi:
Mites pitkät valot?

Aika hintsusti oli radalla vastaantulijoita ja peilit on niin tiukasti teipattuna ettei ohi menneiden pitkät kerinneet häikäisemään.

Itse kyllä tuli varikkosuoralla aika ahkerasti vilkuteltua, jos sitä ihmettelit.

On meinaan tuo kierrosaika-ajanotto aktivoitu siihen pitkien väläytysnappiin.

sky sanoi:
Katos, vielä kerkiäis jos ois oikein ripeä:p En vaan taida jaksaa...:grin:

Läksit sit kuiteski. :p

Mukava oli tavata örkkejä taas pienen tauon jälkeen. Paljon oli (ainakin itsellä) asiaa ja vähän tuonne PJ:nkin puolelle. Eikä kotimatkalla ollut muuta mainitsemisen arvoista, kuin kaunis hymy citymaasturin kartturin paikalta. Tai ainakin toivon että se oli hymy eikä vain yritys pidättää naurua...

Seuraavaan kertaan :cruising:

Pitkiss sanoi:
..tana sä olet harhainen :grin:

Nyt ostat sieltä ruotsista yksosasen nahka-asun, hankitaan liput orgin ratapäiville keskinopeeseen ja aletaan miehiks. :right:

Kyllä mä körö körö ttelen jarrutonta mielummin vielä tän kesän hitaassa. Siellä keskiryhmässä jengi vetää jo mulle turhan tosissaan sen reilut 2 markkaa mittarissa. Mulle riittää hyvin se 170-180 sinne suoran päähän.

Säästyy siinä kaiken maailman kohelluksesta kun ei tarvii miettiä samaan aikaan jarruttamista ja alas vaihtoa.

Ja saa oikeesti varioida jarrumerkkejä ja ajolinjoja niin ettei häiritse muiden menoa.

www.youtube.com/watch?v=K1WuWu8kGak

No okei. Mukavuusaluetta ei ylitetä ja kokemus tuo varmuutta. Toistan taas itteäni, mutta hiljaa hyvä tulee. Silti se keskihidas kohta meitä kutsuu.. :cruising:

Pitkiss sanoi:
No okei. Mukavuusaluetta ei ylitetä ja kokemus tuo varmuutta. Toistan taas itteäni, mutta hiljaa hyvä tulee. Silti se keskihidas kohta meitä kutsuu.. :cruising:

Puhuu mies, jolla renkaat purukumilla... :grin:

Hitaassa voi varmasti ajella vielä turvallisesti, vaikka rataennätykset riittäis keskihitaaseen. Ja oishan se legendaarista, jos sais mustan lipun liian nopeasti ajamisesta... :cruising:

Yksiosainen houkuttaa jo nyt, mutta pitää malttaa... Mutta kun on bananikärpäsen keskittymiskyky, niin tää voi päättyä vielä tämän kauden hankintoihin

Rengaspaineet, rengaspaineet.. :doh:

No nyt on kunnon michelinin mittari, niin ei voi väittää etteikö sais paineita kohilleen..

wanico sanoi:
Kyllä mä körö körö ttelen jarrutonta mielummin vielä tän kesän hitaassa. Siellä keskiryhmässä jengi vetää jo mulle turhan tosissaan sen reilut 2 markkaa mittarissa. Mulle riittää hyvin se 170-180 sinne suoran päähän.

Säästyy siinä kaiken maailman kohelluksesta kun ei tarvii miettiä samaan aikaan jarruttamista ja alas vaihtoa.

Ja saa oikeesti varioida jarrumerkkejä ja ajolinjoja niin ettei häiritse muiden menoa.

www.youtube.com/watch?v=K1WuWu8kGak

Et sit ilmeisesti ostanu niita yksosasia nahkoja vaikka pitkiss kaski. No, ehtiihan ne ens kesanakin hankkia. Ma ajattelin kyl ajaa kaksosasilla viela pari vuotta.

jlik sanoi:
Et sit ilmeisesti ostanu niita yksosasia nahkoja vaikka pitkiss kaski. No, ehtiihan ne ens kesanakin hankkia. Ma ajattelin kyl ajaa kaksosasilla viela pari vuotta.

Enpä jaksa uskoa koskaan ostavani yksiosaisia pelkkään ratakäyttöön, mulla on aina ollut ajoasuissa paljon taskuja. Tästä parhaana esimerkkinä kolmet Lizzardit.

Myös ratanahoista on löytynyt minimissään 2 povaria ja housuista avain/kolikkotasku.

Tänään voidaan illalla puhua vaikka siitä, että onko miehekkäämpää kantaa meikkipussia pikalukolla varustetussa telineessä siinä tankin päällä, vai cowboy tyyliin "revolverikotelossa".

Ainoo motivaatio lähteä Tebarille on se että sillon Paloheinän golffarit saa 100% vettä niskaan.
Vahingonilo se on paras ilo.

Tänään saattaa mennä jännäksi pääseekö paikalle, muutaman tunnin sisällä ostamaan uudet säätöpalat ja venttiilinvälyshuolto tehty, sit enään kone nippuun illaksi :p

Saahan sinne ilmestyä pari uuttakin naamaa, ei tämä ole mikään sisäsiittoinen ratahomojen kerhotapaaminen.

Voin tänään tarjota kymmenelle ensimmäiselle "synttärikahvit".

Turha kuitenkaan mennä sinne tuntia ennen tilaisuuden alkua väijymään, laskenta alkaa noin kasilta.

Huhhuh tota busan tankkilaukkua. Tuossahan voi ottaa torkut ajon aikana.. turha ottaa muna-asentoa baanalla..

Kohta tebarille.. eikä sateesta tietoakaan :thumbup:

Hyvin se menee. Sitäpaitsi samalla saat hoidettua koeajon. :orgmp2:

19:30 saatiin pyörä käyntii vain todetaksemme, että ajoitus ei ole kohdallaan ja eikun kone auki uudestaan. Tuossa pari tuntia sitten saatiin pyörä taas käyntiin erinäisten kikkailujen jälkeen ja pienen koeajonkin kävin nykäsemässä ja toistaiseksi ainakin kaikki hyvin :)

...mutta käräjille ei päässyt, ensi viikolla uusi yritys.

Pääasia että mopo käy ja.. kukkuu.. enää puuttuu ne ajokelit.. :)

Kiitti wanicolle kahvista!

Mitä hemmettiä, Tebarilla on maks viistoista vakikävijää ja palstalla 15 tuhatta lukukertaa.
Joko jokainen kirjoittaja käy sataan kertaan tsekkaamassa, ettei ole tullut typoja, tai sitten tämä kulttistatuksen saanut tapahtuma vaan kiinnostaa poikkeuksellisen paljon virkavaltaa.

Toivotaan nyt että ainakin tämä avauskesä saatais juoda kahvit ilma karhuruhmää ja fläshbängejä.

Tämän kesän ainoana sateettomana maanantaina ovat paikalle erittäin tervetulleita kaikki joilla on jotain kokemusta venttiilien säätämisestä.

Back