vanhempi hiukka alle tonninen kone on ihan metka, hiukan kuminauhamainen ja yllätyksetön, mutta kumminkin kiva. Niin ja ne saundit on ihan kivat, varsinkin neljästä-viidestä tonnista ylöspäin.
Itse voisin kuvitella valitsevani sen, joka tuntuu mukavammalta ajoasennoltaan, jne. Saattaisin hyvinkin valita Trumpan, oli ne käppyrät sitte minkälaisia tahansa, tai insinöörit mitä mieltä tahansa. Omaan ajotyyliin ja runkorakenteeseen se Trumppa vaan sopii jotenkin paremmin.
Tosin ei taida kovin monella olle vielä ajokokemusta noista -05 -malleista...![]()
Äänet vaikuttavat kyllä mielenkiintoisilta, kun netistä parista videopätkästä niitä ihmettelin. Ulinan puolesta vähän niinkuin ko. sivuilla joku kuvailikin "puoliksi sahattu Porsche 911 bokseri".
Ajoasennosta: minkäs mallinen ukko mahdat olla? Meikäläisellä on siis hakusessa mopotin 190+cm kuskille.
2005 kokemuksista: joo, tuskin tuosta kenelläkään vielä on kokemuksia, mutta luulisi laitteen olevan suunnilleen sama kuin viime vuonnakin ainakin luonteensa puolesta.
OFFTOPICISTA: Eivätköhän kaikki maailman ihmiset jo tiedä ilman kahdeksaa postauksellista dynokäppyröitäkin, että nykyiset tonniset sportit ovat parempia piirustusvälineitä värikkäiden käyrien piirtoon.
Henk.koht. kuitenkin olen koeajojen pohjalta päätynyt lopputulokseen, että R4-laitteet eivät voisi minua vähempää kiinnostaa supersport-kuosissaan ja nakunakin esim. Z1000:sta puuttuu joku oleellinen ja vaikeasti määriteltävä asia mitä olen hakemassa. Eivät vain sytytä, eivätkä innosta millään tasolla.
Liian sivistyneitä + liian muovisen lelumaisia lienee summaus pahimmista allergian aiheuttajistani.