• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sopivat aiheet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Höpö-höpö Samserius. Jos onnettomuudella on ollut selkeä määräävä syy - tässä tapauksessa mitä ilmeisimmin tolkuton ylinopeus, niin ei se siitä miksikään muutu "muita onnettomuuteen vaikuttaneita syitä" pohtimalla.

Uskon aika monen olevan tasan eri mieltä Pechan kirjoituksista ja niiden provosoivuudesta.
Mistä tapauksesta nyt kirjoitat? En viitannut tuolla kirjoituksella millään tavoin tuohon helsingin tapahtumaan,mihin sinä ilmeisesti viittaat? Älä sinäkään laita sanoja toisten suuhun tai oleta
smile_org.gif

Moni voi olla ja saa olla eri mieltä siitä mitä pechan kirjoitukset on, ei se minulta ole pois
smile_org.gif
Itse kun kirjoitan oman mielipiteeni, on se tasan tarkkaan vain minun mielipide.

Eikö voisi perustaa asiaton vääntö osiota, jonne modet siirtävät ketjut mitkä rönsyilevät asiattomuuksiin. Jotkut jopa oma-aloitteisesti aloittaisivat ketjunsa siellä, luulen ma. Säilyisi se toisten vaatima sananvapauskin. Paskanjauhantakin menee piloille jos kaikki siirretään sinne. Näkisin nämä kuitenkin kahtena eri asiana tyyliin kukkahattu/vetomies ja linkitä päivän hauskin kuva ketju.

Eikö voisi perustaa asiaton vääntö osiota, jonne modet siirtävät ketjut mitkä rönsyilevät asiattomuuksiin. Jotkut jopa oma-aloitteisesti aloittaisivat ketjunsa siellä, luulen ma. Säilyisi se toisten vaatima sananvapauskin. Paskanjauhantakin menee piloille jos kaikki siirretään sinne. Näkisin nämä kuitenkin kahtena eri asiana tyyliin kukkahattu/vetomies ja linkitä päivän hauskin kuva ketju.
Tuossahan olisi ideaa... Vielä kun sen saisi niin, että nämä muutamat vakiovääntäjät eivät pääsisi muualle kuin sinne kirjoittamaankaan.
biggrin.gif

Loistoajatus! Ylläpito hoi, töihin sieltä.

Joo, tuo on äärettömän hyvä idea. Loppupelissä saadaan muutama oikeuskäsittely lisäksi.

Back