• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Smaltmotot himottaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkokoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jestas, että tekisi mieli satsata tohon Smaltmoton kokoputkistoon. Hinta pyörii jossain 1750 euron huitteilla eli edukkaammaksi tulisi kuin Akrat. Lisäksi kaikki penkkitulokset mitä esim. tuolta aprillifoorumilta on löytänyt tuntuu puoltavan Smalttien ylivoimaisuutta tehon/väännön lisääjänä. Lisäksi työn jälki putkissa on hiton hyvää luokkaa ja valinnanvaraa on hiilikuitujen ja titaanin välillä. Jos vaan perse kestää niin mun katulailliset ajat on takana ensi keväänä. Eipähän tarvi arpoa sitten, että olisko jollain toisella putkistolla tullut parempia tuloksia. Parhaat vaan heti kiinni ja PC perään niin avot sie!!!
tounge.gif

Ja tehtaalta tiedustelin, että nyt siis saa vanhempiinkin malleihin putkistoja. Ei enää uusimpaan sukupolveen vain ja ainoastaan. Mulla ei taida olla enää yhään hyvää syytä miksi jättäisin Smalttien huutoon vastaamatta. Kerranhan täällä vaan eletään..
tounge.gif
buttrock.gif

Eikös kukaan muu ole harkinnut tätä "elämän selkeästi parasta sijoitusta"?
tounge.gif
Ymmärrystä tietty löytyy perheellisille kun saattaa kotijoukoille olla hivenen hankala perustella röörien hankintapakkoa tähän niin "nimelliseen" hintaan...
biggrin.gif

Olis kyllä hienot , mutta ei taida olla suomen radoille sit enää asiaa vai mitä luulet  
biggrin.gif
Niihin saa DB -kileritkin eli en usko, että olisi ongelma. Pitänee kysästä vielä tuolta Tsekkien suunnalta onko niillä mitään käsitystä miten äänekkäät noi putket on esim. 5 kilokiekalla. Juttujen perusteella enemmän mökää kuin Akroissa johtuen ainakin isommasta ulostulorööristä (55mm pienimmillään). Motoparkissa voinee tulla ongelmia mutta siellä tuntuu olevan ongelmia jo kaikilla...

Ja juuri saamani tiedon mukaan ei pitäisi Db killereillä nousta ainakaan yli tuon 99Db:n. Ilman mitään ahdistimia huutelee kuulemma 103 Db:n volyymilla eli ei ihan "äänetön". Takajalkatapeista kysyin ja kuuleman mukaan eivät ole tehtaalla kokeilleet käykö putket niin, että tapit voisi säilyttää. Mulle tuo on aika kynnyskysymys samoin kuin seisontatuki eli toivon mukaan kävisi siten kiinni, että onnistuisi säilyttämään molemmat. Muutoin pitää katse suunnata jälleen Akraan, mikä ei ole toki huono suunta sekään ;) 1799 USD ja siihen tullit ja kuljetukset päälle eli samoissa ollaan ja hivenen yli...mutta sitten olisi toki ne e-hyväksynnät...

Takajalkatapeista kysyin ja kuuleman mukaan eivät ole tehtaalla kokeilleet käykö putket niin, että tapit voisi säilyttää. Mulle tuo on aika kynnyskysymys samoin kuin seisontatuki eli toivon mukaan kävisi siten kiinni, että onnistuisi säilyttämään molemmat.
Joo on nuo normi käytössä aikas tärkeitä lisukkeita... Onkos hinta sama vanhan mallisena kuis uus?

Takajalkatapeista kysyin ja kuuleman mukaan eivät ole tehtaalla kokeilleet käykö putket niin, että tapit voisi säilyttää. Mulle tuo on aika kynnyskysymys samoin kuin seisontatuki eli toivon mukaan kävisi siten kiinni, että onnistuisi säilyttämään molemmat.
Joo on nuo normi käytössä aikas tärkeitä lisukkeita... Onkos hinta sama vanhan mallisena kuis uus?
Juu, hinnat on samat kuin tuolla nettisivuilla ja db -killerit on kuulemma 59 euroa pari. Ainakin uudemmissa malleissa ovat pystyneet säilyttämään niin sivutuen kuin takajalkatapit eli toivion mukaan myös tällä kertaa asiain laita on näin...

Ei taida kellään Suomessa olla vielä Smaltteja? Kuka ehtii ensin?
tounge.gif

Back