Jestas, että tekisi mieli satsata tohon Smaltmoton kokoputkistoon. Hinta pyörii jossain 1750 euron huitteilla eli edukkaammaksi tulisi kuin Akrat. Lisäksi kaikki penkkitulokset mitä esim. tuolta aprillifoorumilta on löytänyt tuntuu puoltavan Smalttien ylivoimaisuutta tehon/väännön lisääjänä. Lisäksi työn jälki putkissa on hiton hyvää luokkaa ja valinnanvaraa on hiilikuitujen ja titaanin välillä. Jos vaan perse kestää niin mun katulailliset ajat on takana ensi keväänä. Eipähän tarvi arpoa sitten, että olisko jollain toisella putkistolla tullut parempia tuloksia. Parhaat vaan heti kiinni ja PC perään niin avot sie!!!
Ja tehtaalta tiedustelin, että nyt siis saa vanhempiinkin malleihin putkistoja. Ei enää uusimpaan sukupolveen vain ja ainoastaan. Mulla ei taida olla enää yhään hyvää syytä miksi jättäisin Smalttien huutoon vastaamatta. Kerranhan täällä vaan eletään..
Ja tehtaalta tiedustelin, että nyt siis saa vanhempiinkin malleihin putkistoja. Ei enää uusimpaan sukupolveen vain ja ainoastaan. Mulla ei taida olla enää yhään hyvää syytä miksi jättäisin Smalttien huutoon vastaamatta. Kerranhan täällä vaan eletään..