Minulla ei ole mitään liikenteevalvontaa vastaan, päin vastoin. Jos napsahtaa sakot, niin voi katsoa peiliin. Nopeat ja taitavat kuskithan voivat aina mennä radalle, jos kaasukättä kutittaa. Itse saan euroopassa ja radalla purettua omat räppäilyhaluni ja voin helposti todeta omat rajallisuuteni kuljettajana.
Asumme alueella, jossa on 40 km/h aluerajoitus. Tyttäreni sai juuri mopokortin ja joutuu liittymään kolmion takaa isolle tielle. Näkyvyys risteyksessä on todella rajoitettu ja moottoripyörät saattavat paahtaa risteykseen todella kovaa. Jos tulee yhteentörmäys, jälki voi olla tuhoisaa. Joka päivä pelkään lapseni puolesta liikenteessä. Toki myös toivon, ettei auto tai motoristi osu 1-4 luokkalaiseen, jotka ylittävät tien monessa kohtaa ja poukkoilvat pyörinensä miten sattuu. Minä autolla ja prätkällä, vaimo autolla, poika kevarilla ja tyttö skootterilla olemmet olleet läheltä piti tilanteissa kovaa ajavien idioottien takia.
Itse toivoisin, että alueellamme olisi 24/7 poliisi puhalluttamassa ja valvomassa liikennettä.
Ja tämä vuodatuksenihan ei koske valtaosaa motoristeja. Vain niitä, jotka ovat liikkennesääntöjen yläpuolella ja eivät ehkä miellä, että kaikki eivät ehkä ole niin taitavia, kuin he