Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös toi ole ihan normi kuulustelutekniikkaa? Heitetään joku täysin päätön väite ja katsotaan josko kuulusteltava korjaa väitteen muuksi. Tuohonkin varmaan moni menee vastaan, että ei ollut kuin korkeintaan 90km/h. Ja sitten ropisee sakot. Jos vaan viitsii vähän aikaa kiistää asian ja kuuntelee poliisin moitteet niin sitten selviää varoituksella.Poliisi: Kuulin kyllä, että reippaasti tulit. Varmaan ainakin 150km/h. Mihis on kiire?
Olis vaan kannattanut sanoa setä siniselle, että no mitäs se teidän tutka näytti kun itse luulin ajaneeni ihan laillista nopeutta...........Niin myönsinkin koska tuolloin luulin, että heillä oli tutkassa jokin lukema.Myönsit tässä ja poliisille ylinopeuden, joten ei oikein täytä oikeusmurhan tunnusmerkkejä.
Minä joskus Golfin takapenkillä tytöiltä kyselin että mitä mun oikeestaan pitäis myöntää: heidän hatusta repimät lukemat vai se 'liikenteen vaarantaminen'...ei nekään oikein tienny.No eikö se poliisin näyttämä tutkalukema voi olla mitattu ihan mille ajoneuvolle tahansa..? Eli tarviiko sitä silloinkaan myöntää? Mä noista tiedä kun ole vielä ikinä tarvinnut selvitellä..![]()
Selkärangattomia nilviäisiäkö täällä on foorumi pullollaan? Mitäs jos ap nyt vaan selkä suoraksi ja vastaanota, mitä on annettu. Itsekin tiedät ajaneesi ylinopeutta, etkä edes kiistä sitä. Vähälläkin olet tainnut päästä, taisi kuitenkin olla tuplat sallitusta? Hiukan nyt sitä rotia.
Täähän on ihan legenda - itse olin taannoin kotilolla aivan 100% varmasti ohi ekan valo-opastimen keltaisilla. Ja perässähän ne omaiset körötteli, punaisilla tietenkin.Kääntyivät jälkeeni perään ja seuraavien valojen jälkeen, mistä käännyin oikealle, pysäyttivät ja sain sakot (8pv) punaisia päin ajamisesta. Kuulemma autonmitan menin päin punaista, minä ehdin nähdä vain keltaisen syttyvän kohdallani.
Ei väliä tutkalle. Jos näkevät että keula käy ilmassa niin kortti lähtee.No joo totta,ei kannata kiistää tai myöntää mitään. Parempi esittää idioottia. Mulla keskustelu meni näin kun hieman lipesi viime syksynä....
Blade nappasi keulaa ylös kun tuli kiire ehtiä valoista ja nopeus nousi pahasti yli sallitun. Setä siniset olivat valoissa vasemmalla mutta autoletkassa joten notuleja ei tutkaan saaneet.![]()
Mun mielestä liikenteen valvonta ei ole asia missä tarvii alkaa hatusta repimään nopeuksia ja rangaistuksia. Jos ei ole tutkan lukemia niin ei niitä silloin tarvi alkaa keksimään. Se on sitten puhuttelun paikka sillä kertaa.Selkärangattomia nilviäisiäkö täällä on foorumi pullollaan? Mitäs jos ap nyt vaan selkä suoraksi ja vastaanota, mitä on annettu. Itsekin tiedät ajaneesi ylinopeutta, etkä edes kiistä sitä. Vähälläkin olet tainnut päästä, taisi kuitenkin olla tuplat sallitusta? Hiukan nyt sitä rotia.