Sakkoi kesälle 368 ja 472. ihanan kallista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysyi että "mitenkäs nyt tolleen kun et oo enää mikään poikanen".Huomenna Posliinin kuultavaksi....paljonkohan räpsähtää.![]()
Kai vastasit että "mä oon niin nuorekas"..Kysyi että "mitenkäs nyt tolleen kun et oo enää mikään poikanen".Huomenna Posliinin kuultavaksi....paljonkohan räpsähtää.![]()
![]()
Tai sitten ollaan jo siirrytty pois tienpäällä vahvistettavista sakoista vain oikeudessa määriteltäviin sakkoihin ja näin loppukesästä tuntuu olevan kiirusta käräjäoikeuksillaJaahas, nyt ovat yhteenlaskutaitoiset jo loppuneet tai eivät enää kerää avustuksia valtiolle![]()
Eilen tuli käytyä poliisilaitoksella, kuulemassa että kortin saan takaisin 8.10 eli 1.5 kk kortti kuivumassa100@60 ja kortti pois ja sakkoa 624€
.org 39205 €.
Veikkaan vahvasti yhtä kuukautta. Itsellä 125@80 ja kuukausi on kulemma lain mukaan nykyään minimi. Eilen tuli haettua oma kortti takaisin kun viime viikolla ei ehtinyt. Turvallista matkaaElikkäs 123km/h 80 alueella.
24 pvs ja ajokiellon pituus ei vielä tiedossa
45350+456=45806€
Poliisisetä puhui 1,5 kk:n minimistä ja maksimi ois 6 kuukautta, mut saa nyt nähä miten käy!Veikkaan vahvasti yhtä kuukautta. Itsellä 125@80 ja kuukausi on kulemma lain mukaan nykyään minimi. Eilen tuli haettua oma kortti takaisin kun viime viikolla ei ehtinyt. Turvallista matkaa![]()
Älä oo vaatimaton, ei toi kertymä varmaan tuplaannu sentään.sanoi:12 päiväsakkoa, summaa en kehtaa kertoa/laskea mukaan kertymään.
Älä luistele vastuustasi, Köpi, vaan kerro reilusti meille kaikille muille, kuinka paljon sakkoa tuli yhteensä. Minä kerron pohjaksi, että tänä vuonna en ole vielä onnistunut saamaan sakkoa, vaikka on ollut 2 kertaa kytät siviiliautolla perässä (peilien katseleminen kannattaa), mutta taas piti maksaa yksi viimevuotinen ylinopeussakko 1.200 euroa. Päiväsakkoja oli tosin selkeästi enemmän kuin 12. Vinkkinä se, että sain runsaan vuoden maksuaikaa ilman kuluja ja korkoja kun maksoin ulosottomiehen maksukehotuksesta. Niitä Hämeenlinnan (oikeusrekisterikeskus) maksukehotuksia ei kannata noteerata.Loppui se munkin tuuri...Murphyn laki iski, mulla ei ollut mitään kiirettä minnekään, köröttelin aivan rauhassa rasittavan tarkasti rajoitusten mukaan. Nelostiellä rajoitus vaihteli 80 ja 100 välillä, mulla jäi huomaamatta sit yks 80 lätkä ja ihmettelin suuresti kun setä sininen pysäytti ja kertoi että vauhtia oli 103.
12 päiväsakkoa, summaa en kehtaa kertoa/laskea mukaan kertymään.
PS. Piti sitten vielä oikein käydä katsomassa missä se tutka oli, mp-poliisi oli halkokasan takana piilossa...
Ei tuplaannu ei, mutta "muutaman" prosentin nousisi kuitenkin...Älä oo vaatimaton, ei toi kertymä varmaan tuplaannu sentään.sanoi:12 päiväsakkoa, summaa en kehtaa kertoa/laskea mukaan kertymään.![]()
Minä sain vastaavista tapauksista 3 sakkoa 2 kuukaudessa muutama vuosi sitten (107/80, 84/60 ja 90/50). Oli ajan myötä unohtunut seurata noita pyöreitä peltilätkiä tienvarsilla.Ei tuplaannu ei, mutta "muutaman" prosentin nousisi kuitenkin...Älä oo vaatimaton, ei toi kertymä varmaan tuplaannu sentään.sanoi:12 päiväsakkoa, summaa en kehtaa kertoa/laskea mukaan kertymään.![]()
Bomber; Se mua harmittaa eniten, kun en ollut "kaahausreissulla" (eli tuntisin ansainneeni rankaisun), vaan olin jo orjallisesti körötelly pari sataa kilometriä pohjalle ja sitten *naps*. Yksinkertaisesti epähuomiossa jäi yksi lätkä huomaamatta (noita on matkalla siellä täällä).