Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näihin olisi kiva kuulla myös esim. tutkalukemat ja muut syntilistalla olevat seikat niin sais paremman käsityksen herrojen/rouvien synneistä yhteiskuntaa kohtaan42152+1450=43602€
50 päiväsakkoa ja 6k ajokieltoa.
Niin, sinähän varmasti tiedätkin tapahtumasta kaiken...Mitä ihmeen kunnioittamista tossa on?70pvs on jo aika kunnioitettava määrä![]()
Ihan kahjoa touhua![]()
No senkun ihmetteletMitä ihmeen kunnioittamista tossa on?70pvs on jo aika kunnioitettava määrä![]()
Ihan kahjoa touhua![]()
Ihmettelen vaan.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Ai että tapahtumapaikalla ei ollut sitä laskutaitoista?Pian kilisee. Lempäälän poliisi laskee porukalla mun tulevaa sakkoo...![]()
Eikai siinä muu auta kun mennä hattukourassa paikanpäälleHuomenna olis sit mun asian käsittely paikallisella poliisilaitoksella. Oisko vinkkejä miten käyttäytyä ja mitä sanoa, jotta sais vähän tingittyy ajokiellon pituudesta?![]()
Juurikin näin... Mahdollisimman nöyränä ja pahoittelevana paikalle.Eikai siinä muu auta kun mennä hattukourassa paikanpäälleHuomenna olis sit mun asian käsittely paikallisella poliisilaitoksella. Oisko vinkkejä miten käyttäytyä ja mitä sanoa, jotta sais vähän tingittyy ajokiellon pituudesta?![]()
![]()
Vittuile kaikille ja Bomber huppari päälle.Huomenna olis sit mun asian käsittely paikallisella poliisilaitoksella. Oisko vinkkejä miten käyttäytyä ja mitä sanoa, jotta sais vähän tingittyy ajokiellon pituudesta?![]()
Vittuile kaikille ja Bomber huppari päälle.Huomenna olis sit mun asian käsittely paikallisella poliisilaitoksella. Oisko vinkkejä miten käyttäytyä ja mitä sanoa, jotta sais vähän tingittyy ajokiellon pituudesta?![]()
Itse sain aikanaan ajokiellon ehdollisena, perusteluna juurikin kortin tarve duunissa. Eli kestoaika on vähän pidempi (mulla oli vuoden) jona aikana kortti lähtee heti ekasta huomautuksesta, mut saa siis ajaa eikä tuu duunin kanssa hankaluuksia. Ekstrana kiltti tuomari tosin antoi vielä 100 kpl päiväsakkojaHuomenna olis sit mun asian käsittely paikallisella poliisilaitoksella. Oisko vinkkejä miten käyttäytyä ja mitä sanoa, jotta sais vähän tingittyy ajokiellon pituudesta?![]()
Täh? Sata päiväsakkoa?Ekstrana kiltti tuomari tosin antoi vielä 100 kpl päiväsakkoja.
Mitä mulle sanottiin, ni oikeestaan ainoo seikka jonka nojalla voivat lyhentää on ajokortin tarve työssä.Huomenna olis sit mun asian käsittely paikallisella poliisilaitoksella. Oisko vinkkejä miten käyttäytyä ja mitä sanoa, jotta sais vähän tingittyy ajokiellon pituudesta?![]()
Eipä tuolla käynnillä tuntunut olevan mitään merkitystä. Kuukautta lyhyempää "kuivumisaikaa" ei kuulemma laki tunne. Ja kun lopuksi ilmaisin mielipiteeni käynnin hyödyllisyydestä niin pikkuvirkamiehen toteamus oli: "Olisihan tästä PERIAATTEESSA voinut hieman pidemmän ajokiellonkin antaa." Jäi kysymättä että olisiko näin käynyt vaikka en olisi paikalle vaivautunut. No, pääsihän tunniksi pois töistäHuomenna olis sit mun asian käsittely paikallisella poliisilaitoksella. Oisko vinkkejä miten käyttäytyä ja mitä sanoa, jotta sais vähän tingittyy ajokiellon pituudesta?![]()
Jos kyseessä on "piittamaattomuustapaus", niin nimenomaan vaativat sen että olet paikalla, muuten asiaa ei käsitellä.Ja kun lopuksi ilmaisin mielipiteeni käynnin hyödyllisyydestä niin pikkuvirkamiehen toteamus oli: "Olisihan tästä PERIAATTEESSA voinut hieman pidemmän ajokiellonkin antaa." Jäi kysymättä että olisiko näin käynyt vaikka en olisi paikalle vaivautunut.