Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep Matso " Naati " Maailman parhaasta kyykky supersport pyörästä mikä allasi ON, siis niin kauan kun siitä kicksejä saat. Koska Busa on ja tulee todennäkösesti AINA olemaan ihan kurko omassa kategoriassaan.tarkottaako nuo päätteet glider, rod ja bob jotain mallia vai onko ne vain random nimiä ?
*edit* joo...kvg...vai miten se oli![]()
tossa selailin moto seinäjoen sivuja ja ei kyllä auennu viel toi hd maailma..paras varmaan unohtaa koko juttu
Riippuu mallista. Toisissa on pikkutuikku, mutta Road Kingissä on se iso veturinlyhty ja valotanko vakiona.Harrikassa on aika surkeet tuikut, mutta olen ratkaissut asian niin, etten aja pilkkopimeessä...![]()
Samma Här ! V-Rodissa ei mikään järkälemäinen valo, mutta näkee ja näkyy varsin mainiosti pelkillä lyhyilläkin.Riippuu mallista. Toisissa on pikkutuikku, mutta Road Kingissä on se iso veturinlyhty ja valotanko vakiona.Harrikassa on aika surkeet tuikut, mutta olen ratkaissut asian niin, etten aja pilkkopimeessä...![]()
Vielä en oo sillä pimeään eksynyt.
Kestääköhän tuossa perä ja minkähänlaiset valot siinä onEi HD, mutta samalta mantereelta.
Olskoos täsä "munaa".
Dodge Tomahawk ! Viperin koneella.
Huippunopeus yli 500 km/h Hintaa 550.000 USD
![]()
![]()
Missäs siellä Saksassa H-D tehdas sijaitsee? 11 merkki eli viimeinen kirjain pyöräsi runkonumerossa kyllä kertoo tehtaan, missä pyörä on tehty......( Vaikkakin Sakuissa koottuun ) ...
Tänk Juu sekä Stagalle, että xlh ! Nyt nousi rinta rottingille.k on Kansas City,MO,USA
Juutuubissa oli pätkä miten ne tekee Rodin rungon,senkin Usa:ssa.
Tuota niinkuin vähän koitin vihjailla...Juh. Made In U.S.A kuulostaa Coolilta.![]()
![]()
Suosittelen sitä aasia tai kamelia, jos pyörän ostaminen on noin vaikeaa. Korkeasaaressa yksi vuosi kameli taisi purra aasin kuoliaaksi. Siitä vaan kunnon haukkasu päästä ja aasi oli mennyttä aasia. Kamelin ottamalla pääset siis samalla kaikista murheista ...Kun HD-Palstalla kerran ollaan, niin täytyy myöntää, että olen tehenyt suurta syntiä. Kävin yks päivä kiertelemässä mopoliikkeitä ja tarjoutui mahdollisuus koeajaa gen-2 Hayabusa, ja tartuin tilaisuuteen. Viimeeksi olen ajanut "kyykyllä" vuonna 1985-86 omistamallani Suzuki RG125 Gammalla. Sen jälkeen onkin ollut crossia, matkaenskaa, customia ja nakuvehkeitä, mutta ei mitään mielenkiintoa kyykkyjä kohtaan.![]()
No, Busa käyntiin ja 40 minuutin koeajo ja olin myyty. Miten helevetti voi olla noin paljon voimaa ja silti äärettömän heleppo ja sivistynyt paketti samassa pyörässä. Ajoasento ei läheskään niin paha, kun olen kuvitellut. Olin kuvitellut, että Busa on äärimmäinen yhden käyttötarkotuksen pyörä, mutta sanoisin, että se tuntu suht hyvältä jokapaikan höylältä, sorasurauttelut poislukien. Tuommoseksi pyöräksi katon sen hinnankin olevan edullinen.![]()
Miten tässä nyt näinkin pääsi käymään. Fat Bobi edelleen mielessä, mutta 5 tonnia edullisemmin sais Busan. Ens kevääseen on kuitenkin vielä aikaa ja tätä menoa minä vielä päädyn aasiin, tai kameliin
.![]()
No, älä tykkää kyttyrääSuosittelen sitä aasia tai kamelia, jos pyörän ostaminen on noin vaikeaa. Korkeasaaressa yksi vuosi kameli taisi purra aasin kuoliaaksi. Siitä vaan kunnon haukkasu päästä ja aasi oli mennyttä aasia. Kamelin ottamalla pääset siis samalla kaikista murheista ...