• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Saako roskakuskit siirrellä moottoripyörää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paikkahan on erinomainen parkkipaikan käyttäjien kannalta
smile_org.gif
Ja ihan yhtälailla tosta ohi autolla pääsee edessä olevaan ruutuun. Pahempi on autoa jonnekin kahden autoo väliin ujuttaa, joutuu jopa taskuperuuttaan...

Eipä ne paskakuskit ihan huvikseen noita tyrki. Suosittelen vaihtamaan paikkaa.
Ei taatusti
tounge.gif
mutta kato tota kuvaa? Musta toi on parkkipaikka.

Edelleen kaikille muille toi on hyvä, paitsi ilmeisesti roskakuskille? Ei osaa peruuttaa, ei viitsi hakea roska-astiaa kahtametriä kauempaa, roska-auto on liian iso, kaupungin insinäööri on suunnitellut parkkipaikan väärin?
No huh huh...

Tää on niin hyvä esimerkki siitä mentaliteetista että aina on vika jossain muussa kuin itessä.

"Roska-auto on liian iso"
biggrin.gif

Ei taatusti
tounge.gif
Ei tuo ole parkkipaikka, ainakaan kuvan perusteella  
wink.gif

Miten kuvittelet tuon Volvon ajavan paikkaansa, jos tuota "vinoa osaa" ei olisi?
Samaa katsoin, ihme ettei se Volvo ole vielä tarvinnut sitä vinoa osaa. Olisi kuitenkin kolannut yli kun ei nähnyt.
Eikä se kyllä ole parkkipaikka.
Miksei ole? Sehän on oikein rakenteellisesti (koroke, reunus) eristetty jalkakäytävästä ja porttikongista...  
nixweiss.gif
Pysäköintiä koskeva liikennemerkki on satametriä takanapäin. kyseisen umpitien alussa.

Eihän se volvon parkkeeraaminen siitä helpotu jos mä ajan mopon tohon missä se volvo nuyt on
idea3.gif

Eks sä tossa ylempänä kirjotellut soittaneesi pysäköinninvalvontaan?

Mitä ne siellä sanoi? Onko tossa erikseen yksi MP paikka koska autoa tohon samaan kohtaan ei ainakaan mahdu.

Eiköhän ne siellä tiedä sen asian niin sun ei tarvi mutu tuntumalla mennä että onko vai eikö
smile_org.gif

Ei taatusti
tounge.gif
Ei tuo ole parkkipaikka, ainakaan kuvan perusteella  
wink.gif

Miten kuvittelet tuon Volvon ajavan paikkaansa, jos tuota "vinoa osaa" ei olisi?
Eiköhän tossakin volvossa ole pakki vakiona jotan taskuparkki pitäisi onnistua.

Näyttää ihan lailliselta pysäköinniltä, rippuen tietysti vähän siitä että minkälaisia merkkejä ja mihin kohtaan on ripusteltu.

Olernko mää jotenkin äkkipikainen ja provosoituva? Kakstuntia kulunu ja oon keskustellu pomoille ja lakimiehille ja vuodattanut internettiin – joku siirtäny mopoa!  
tounge.gif

blush.gif

Nii ja lähettäny sähköpostia Tampereen pysäköinninvalvontaan.
Olet. Olet pysäköinyt pyöräsi paikkaan, joka häiritsee roskakuskien työtä. Luuletko, että niiden ukkojen suuri huvi on siirrellä parkissa olevia pyöriä?
Miksi ihmeessä tuollaisesta pitää nostaa moinen mekkala? Miksi ei voi vain todeta, että ahaa, tuohon ei kannata jättää pyörää, kun se on siinä muiden tiellä? Oletko liikenteessä yhtä joustamaton, et ajattele toisia, vaan vain SINUN oikeuksia?
Mitään vahinkoa tuskin on tapahtunut, jarrulevyjä ei ole tehty pahvista. Ne kestävät kyllä tuollaisen käsittelyn. Entä jos vaan jatkaisit elämää ja ensi kerran roskaukkoja kohdatessasi moikkaist ja pahoittelisit, että olit jättänyt pyöräsi heidän tielleen. Yhteispelillä kaikki nimittäin sujuu helpommin ja mukavammin.

Ei taatusti
tounge.gif

Edelleen kaikille muille toi on hyvä, paitsi ilmeisesti roskakuskille? Ei osaa peruuttaa, ei viitsi hakea roska-astiaa kahtametriä kauempaa, roska-auto on liian iso, kaupungin insinäööri on suunnitellut parkkipaikan väärin?
No huh huh...

Tää on niin hyvä esimerkki siitä mentaliteetista että aina on vika jossain muussa kuin itessä.

biggrin.gif
Hehh..  
biggrin.gif
Hyvä vääntö saatiin iltapäivän ratoksi  
biggrin.gif

Siis toi ei ole edes mikään pelastustie vaan tämmönen, googlemapsin mukaisesti, joten kuvan mittasuhteet hiukan ahtaammat tässä kuvasarjassa kun mitä oikeasti on.

iuygfduhgfmnbv.gif

Miksi ei voi vain todeta, että ahaa, tuohon ei kannata jättää pyörää, kun se on siinä muiden tiellä?
Hehe, kun tilanne on nääs se, että tuo on juuri se paikka missä se pyörä on kaikista vähiten kenenkään tiellä, alueen asukkaat kiittää kun heidän autonsa mahtuu eikä mun prätkä vie metriäkään heidän parkkitilaa. Roskakuskille tuo tietää tosiaan kaiketi sitten kokonaista parin metrin roudaamista. Parisataa kiloinen moottoripyörä siltä kyllä tuntuu siirtyvän...
nixweiss.gif

Kuvien perusteella ei ole parkkipaikka (eikö siinä ole maalatut ruudutkin kertomassa mikä on parkkipaikka?) ja ymmärrän hyvin, että roskakuski haluaa pakittaa autonsa mahdollisimman lähelle roskakatosta. Minusta aika turha nostaa meteliä vaan kiltisti etsimään parempi paikka mopolle.

Melkosen vauhkoa reagointia, kun joku on vähän siirtänyt pyörää, että voi tehdä työnsä!! Kyllä ton takia nyt ainakin poliisille, lakimiehelle, pysäköinninvalvojalle ja L&T:n toimitusjohtajalle pitää soittaa! Moroo......

Olernko mää jotenkin äkkipikainen ja provosoituva? Kakstuntia kulunu ja oon keskustellu pomoille ja lakimiehille ja vuodattanut internettiin – joku siirtäny mopoa!  
tounge.gif

blush.gif

Nii ja lähettäny sähköpostia Tampereen pysäköinninvalvontaan.
Olet. Olet pysäköinyt pyöräsi paikkaan, joka häiritsee roskakuskien työtä. Luuletko, että niiden ukkojen suuri huvi on siirrellä parkissa olevia pyöriä?
  Miksi ihmeessä tuollaisesta pitää nostaa moinen mekkala? Miksi ei voi vain todeta, että ahaa, tuohon ei kannata jättää pyörää, kun se on siinä muiden tiellä? Oletko liikenteessä yhtä joustamaton, et ajattele toisia, vaan vain SINUN oikeuksia?
  Mitään vahinkoa tuskin on tapahtunut, jarrulevyjä ei ole tehty pahvista. Ne kestävät kyllä tuollaisen käsittelyn. Entä jos vaan jatkaisit elämää ja ensi kerran roskaukkoja kohdatessasi moikkaist ja pahoittelisit, että olit jättänyt pyöräsi heidän tielleen. Yhteispelillä kaikki nimittäin sujuu helpommin ja mukavammin.
Perhana kun tämmöiset käyttämättömät energiaresurssit (kiukku, itku, lakimiehille ja roskafirmaan soittelu) saisi suunnattua johonkin hyödylliseen.

Esimerkki: Aamulehti kirjoitti tänään, että tamperelaiset bmx-harrastajat rakensivat rampin bmx-pyörille, kun eivät jaksaneet odottaa harrastuspaikkaa kaupungilta.

Ei taatusti
tounge.gif

No huh huh...

biggrin.gif
Hehh..  
biggrin.gif
Hyvä vääntö saatiin iltapäivän ratoksi  
biggrin.gif

Siis toi ei ole edes mikään pelastustie vaan tämmönen, googlemapsin mukaisesti, joten kuvan mittasuhteet hiukan ahtaammat tässä kuvasarjassa kun mitä oikeasti on.

iuygfduhgfmnbv.gif
Todettaakoon kuvista myös että ei tuo mikään roska-autojen ajoluiskakaan ole. Jos pyörä on ollut tuossa kolmiossa parkissa niin ei olisi ainakaan tiellä pitänyt olla. On kait niillä lätärin autoissakin ratti ja ainahan kuulee noilta kuorkkikuskeilta miten ne on "rattimiehiä".

Kuvien perusteella ei ole parkkipaikka (eikö siinä ole maalatut ruudutkin kertomassa mikä on parkkipaikka?) ja ymmärrän hyvin, että roskakuski haluaa pakittaa autonsa mahdollisimman lähelle roskakatosta. Minusta aika turha nostaa meteliä vaan kiltisti etsimään parempi paikka mopolle.
Mää olen vaan liian maalta kotoisin, enkä ymmärä tätä kaupunkiälyn logiikkaa...
nixweiss.gif

Siis mitään muuta ongelmaahan tässä ei ole, kun että joku on jossain konttorissa "budjetoinut" sen roskiksen tyhjentämiseen autoon 18,7 sekuntia ja nyt se ei sitte saa kestää 34,2 sekuntia, 5,5 sekuntia enempi mitä kestää rullata se laatikko tota kestopäällystettä pitkin kaksmetriä siihen auton huulille,mikä keikauttää moskat laatikosta sisään.

Vittu kyllä mä oon kapinallinen!
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
Ja aika nuorikin vielä!

Itseasiassa kerran kyselin autonomistajalta kun ajoin mopon tohon, niin se oli vaan että joo ehdottomasti ok.

Itse aikoinaan kun roskakuskina olin, jokusen kerran oli tilanne että auto oli parkkeerattu niin ettei katoksen luokse pääse isolla autolla.. Silloin jätettiin roskapussi tuulilasin päälle tai sivupeiliin roikkumaan..

Mutta en nyt olisi moottoripyörää lähtenyt pois kantamaan..

Kyllä vaan taitaa kuitenkin olla aika rattimiehiä siellä roska-auton puikoissa kun työkseen ajavat, tuskin on peruutustaidoista kiinni. Jos itse olisin roskakuski niin varmasti siirtäisin edestä pois. Ei ne pyörät mitään pyhiä lehmiä ole. Varmaan joutuvat päivän aikana raahaamaan "kahta metriä kauempaa" 3 muutakin roskapönttöä..

-Onneksi en asu kaupungissa, pihalta löytyy tilaa niin mopolle, roskikselle kuin kuorma-autollekkin
tounge.gif

Minäkin olen maalta. Täällä päin on semmoinen tapa, ettei kukaan tahallaan hankaloita toisten työtä, etenkään jos sitä työtä tehdään yhteiseksi hyväksi.

Itse aikoinaan kun roskakuskina olin, jokusen kerran oli tilanne että auto oli parkkeerattu niin ettei katoksen luokse pääse isolla autolla.. Silloin jätettiin roskapussi tuulilasin päälle tai sivupeiliin roikkumaan..

Mutta en nyt olisi moottoripyörää lähtenyt pois kantamaan..
Seuraavaks kon roska-auto on jalkakäytävällä mun tiellä, niin mä heitän kananmunan sen tuulilasiin!

No juu, toi on tietty ikävä jos on kulkuneuvo sillälailla että sitä roskista ei saa tuotua edes siihen autolle. Silloin pitää paikalle kutsua taho mikä siirtää biilin pois jos sillä ei ole siinä oikeutta olla.

Turhaa itkua, kun on itse mokaillut/töppäillyt, taikka muuten vain ei osaa eikä ymmärrä.

Meilläpäin ongelmana on osaamattomattomat autoilijat, Tampereella näköjään osaamattomat motoristit.

Back