Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No huh huh...Ei taatustiEipä ne paskakuskit ihan huvikseen noita tyrki. Suosittelen vaihtamaan paikkaa.mutta kato tota kuvaa? Musta toi on parkkipaikka.![]()
Edelleen kaikille muille toi on hyvä, paitsi ilmeisesti roskakuskille? Ei osaa peruuttaa, ei viitsi hakea roska-astiaa kahtametriä kauempaa, roska-auto on liian iso, kaupungin insinäööri on suunnitellut parkkipaikan väärin?
Miksei ole? Sehän on oikein rakenteellisesti (koroke, reunus) eristetty jalkakäytävästä ja porttikongista...Samaa katsoin, ihme ettei se Volvo ole vielä tarvinnut sitä vinoa osaa. Olisi kuitenkin kolannut yli kun ei nähnyt.Ei tuo ole parkkipaikka, ainakaan kuvan perusteellaEi taatustimutta kato tota kuvaa? Musta toi on parkkipaikka.![]()
![]()
Miten kuvittelet tuon Volvon ajavan paikkaansa, jos tuota "vinoa osaa" ei olisi?
Eikä se kyllä ole parkkipaikka.
Eiköhän tossakin volvossa ole pakki vakiona jotan taskuparkki pitäisi onnistua.Ei tuo ole parkkipaikka, ainakaan kuvan perusteellaEi taatustimutta kato tota kuvaa? Musta toi on parkkipaikka.![]()
![]()
Miten kuvittelet tuon Volvon ajavan paikkaansa, jos tuota "vinoa osaa" ei olisi?
Olet. Olet pysäköinyt pyöräsi paikkaan, joka häiritsee roskakuskien työtä. Luuletko, että niiden ukkojen suuri huvi on siirrellä parkissa olevia pyöriä?Olernko mää jotenkin äkkipikainen ja provosoituva? Kakstuntia kulunu ja oon keskustellu pomoille ja lakimiehille ja vuodattanut internettiin – joku siirtäny mopoa!![]()
![]()
Nii ja lähettäny sähköpostia Tampereen pysäköinninvalvontaan.
Hehh..No huh huh...Ei taatustiEipä ne paskakuskit ihan huvikseen noita tyrki. Suosittelen vaihtamaan paikkaa.mutta kato tota kuvaa? Musta toi on parkkipaikka.![]()
Edelleen kaikille muille toi on hyvä, paitsi ilmeisesti roskakuskille? Ei osaa peruuttaa, ei viitsi hakea roska-astiaa kahtametriä kauempaa, roska-auto on liian iso, kaupungin insinäööri on suunnitellut parkkipaikan väärin?
Tää on niin hyvä esimerkki siitä mentaliteetista että aina on vika jossain muussa kuin itessä.
"Roska-auto on liian iso"![]()
Hehe, kun tilanne on nääs se, että tuo on juuri se paikka missä se pyörä on kaikista vähiten kenenkään tiellä, alueen asukkaat kiittää kun heidän autonsa mahtuu eikä mun prätkä vie metriäkään heidän parkkitilaa. Roskakuskille tuo tietää tosiaan kaiketi sitten kokonaista parin metrin roudaamista. Parisataa kiloinen moottoripyörä siltä kyllä tuntuu siirtyvän...Miksi ei voi vain todeta, että ahaa, tuohon ei kannata jättää pyörää, kun se on siinä muiden tiellä?
Perhana kun tämmöiset käyttämättömät energiaresurssit (kiukku, itku, lakimiehille ja roskafirmaan soittelu) saisi suunnattua johonkin hyödylliseen.Olet. Olet pysäköinyt pyöräsi paikkaan, joka häiritsee roskakuskien työtä. Luuletko, että niiden ukkojen suuri huvi on siirrellä parkissa olevia pyöriä?Olernko mää jotenkin äkkipikainen ja provosoituva? Kakstuntia kulunu ja oon keskustellu pomoille ja lakimiehille ja vuodattanut internettiin – joku siirtäny mopoa!![]()
![]()
Nii ja lähettäny sähköpostia Tampereen pysäköinninvalvontaan.
Miksi ihmeessä tuollaisesta pitää nostaa moinen mekkala? Miksi ei voi vain todeta, että ahaa, tuohon ei kannata jättää pyörää, kun se on siinä muiden tiellä? Oletko liikenteessä yhtä joustamaton, et ajattele toisia, vaan vain SINUN oikeuksia?
Mitään vahinkoa tuskin on tapahtunut, jarrulevyjä ei ole tehty pahvista. Ne kestävät kyllä tuollaisen käsittelyn. Entä jos vaan jatkaisit elämää ja ensi kerran roskaukkoja kohdatessasi moikkaist ja pahoittelisit, että olit jättänyt pyöräsi heidän tielleen. Yhteispelillä kaikki nimittäin sujuu helpommin ja mukavammin.
Todettaakoon kuvista myös että ei tuo mikään roska-autojen ajoluiskakaan ole. Jos pyörä on ollut tuossa kolmiossa parkissa niin ei olisi ainakaan tiellä pitänyt olla. On kait niillä lätärin autoissakin ratti ja ainahan kuulee noilta kuorkkikuskeilta miten ne on "rattimiehiä".Hehh..No huh huh...Ei taatustiEipä ne paskakuskit ihan huvikseen noita tyrki. Suosittelen vaihtamaan paikkaa.mutta kato tota kuvaa? Musta toi on parkkipaikka.![]()
Tää on niin hyvä esimerkki siitä mentaliteetista että aina on vika jossain muussa kuin itessä.
"Roska-auto on liian iso"
Hyvä vääntö saatiin iltapäivän ratoksi![]()
![]()
Siis toi ei ole edes mikään pelastustie vaan tämmönen, googlemapsin mukaisesti, joten kuvan mittasuhteet hiukan ahtaammat tässä kuvasarjassa kun mitä oikeasti on.
![]()
Mää olen vaan liian maalta kotoisin, enkä ymmärä tätä kaupunkiälyn logiikkaa...Kuvien perusteella ei ole parkkipaikka (eikö siinä ole maalatut ruudutkin kertomassa mikä on parkkipaikka?) ja ymmärrän hyvin, että roskakuski haluaa pakittaa autonsa mahdollisimman lähelle roskakatosta. Minusta aika turha nostaa meteliä vaan kiltisti etsimään parempi paikka mopolle.
Veit muuten sanat suusta.Tää on niin hyvä esimerkki siitä mentaliteetista että aina on vika jossain muussa kuin itessä.
Kyllä vaan taitaa kuitenkin olla aika rattimiehiä siellä roska-auton puikoissa kun työkseen ajavat, tuskin on peruutustaidoista kiinni. Jos itse olisin roskakuski niin varmasti siirtäisin edestä pois. Ei ne pyörät mitään pyhiä lehmiä ole. Varmaan joutuvat päivän aikana raahaamaan "kahta metriä kauempaa" 3 muutakin roskapönttöä..Edelleen kaikille muille toi on hyvä, paitsi ilmeisesti roskakuskille? Ei osaa peruuttaa, ei viitsi hakea roska-astiaa kahtametriä kauempaa, roska-auto on liian iso, kaupungin insinäööri on suunnitellut parkkipaikan väärin?
Seuraavaks kon roska-auto on jalkakäytävällä mun tiellä, niin mä heitän kananmunan sen tuulilasiin!Itse aikoinaan kun roskakuskina olin, jokusen kerran oli tilanne että auto oli parkkeerattu niin ettei katoksen luokse pääse isolla autolla.. Silloin jätettiin roskapussi tuulilasin päälle tai sivupeiliin roikkumaan..
Mutta en nyt olisi moottoripyörää lähtenyt pois kantamaan..
Kyllä mä väitän ihan käre syrämmel, et tässä se roskakuski hankaloitti ihan itte hommaansa.Minäkin olen maalta. Täällä päin on semmoinen tapa, ettei kukaan tahallaan hankaloita toisten työtä, etenkään jos sitä työtä tehdään yhteiseksi hyväksi.