• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rykköstä himoitsen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaveNoFear
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutta pääasiallisesti mun tietoon ei oo tullu mitään vikaa kyseisistä mopoista. Kaveri piirissä ollut useitakin. Hyvä pyörä osta pois vain
062802moto_prv.gif

Mutta pääasiallisesti mun tietoon ei oo tullu mitään vikaa kyseisistä mopoista. Kaveri piirissä ollut useitakin. Hyvä pyörä osta pois vain
062802moto_prv.gif
Kaveripiirissä oli 2 rykköstä ja kummatkin meni paskaks
tounge.gif

Mulla meni kiertokangen alapään laakeri ennen 2000km mittarilukemaa (ostin uutena).

Ehkä oli vaan huonoa tsäkää tai sitten ei. Keskimäärin viime vuosina tuntuu Yammuja hajonneen enemmän kuin esim Suitsaa tai Hondaa.

Onko pitkiltä kuskeilta mielipiteitä miten siihen pystyy ahtautumaan Oma pituus 196...
No on se rykkönen ainakin pirun pienen näkönen sun alla....

Niin, muuta negatiivistä en merkistä / mallista keksi....
Kerroppa mulle muoviluoti joka ei näytä pieneltä mun alla!
Pappapyörät kuten xx tai hayayayabusa ei oo mukana tässä
wink.gif
Miten olisi ZX-12R, eikai se ainakaan mikään pappapyörä ole
confused_orig.gif

Aika tilavakin kaiken hyvän lisäksi....

Onko pitkiltä kuskeilta mielipiteitä miten siihen pystyy ahtautumaan Oma pituus 196...
No on se rykkönen ainakin pirun pienen näkönen sun alla....

Niin, muuta negatiivistä en merkistä / mallista keksi....
Kerroppa mulle muoviluoti joka ei näytä pieneltä mun alla!
Pappapyörät kuten xx tai hayayayabusa ei oo mukana tässä
wink.gif
Miten olisi ZX-12R, eikai se ainakaan mikään pappapyörä ole
confused_orig.gif

Aika tilavakin kaiken hyvän lisäksi....
zx 12R:kin on vähän liian "erilainen" mun makuun. En siis pappapyörää sanonut loukkauksena ketään kohtaan, nää kaikki kolme on mun makuun ja silmään hieman liian hyvin syöneitä ;)
wink.gif

062802moto_prv.gif
Kaveripiirissä oli 2 rykköstä ja kummatkin meni paskaks  
tounge.gif

Mulla meni kiertokangen alapään laakeri ennen 2000km mittarilukemaa (ostin uutena).

Ehkä oli vaan huonoa tsäkää tai sitten ei. Keskimäärin viime vuosina tuntuu Yammuja hajonneen enemmän kuin esim Suitsaa tai Hondaa.
Yammut saa vaan kovempaa kättä.
biggrin.gif
wink.gif

Eihän täällä tohi ostaa kohta mitään jos uskoo kaikkia puheita
confused_orig.gif
Hyvä pyörä sillä selvä! mun tietoon ei ole näitä vikoja tullut enkä ole kuullutkaan kun vasta täällä foorumilla.

Oma pyörä vm.2000 toimii myöskin kuin junan vessa. Onhan sitä toisaalta huollettu ja muutenkin pidetty kuin kipeetä k****a.
Jokasesta tehtaasta huonoja yksilöitä tulee ulos, se on vaan huonompaa hiihtokenkää, jos sellanen kohalle sattuu
confused_orig.gif

tounge.gif
rykkönen varmasti turvallinen ostos
sport05.gif
vaikka ei varmaan huono olis kawan 12ärräkään
062802moto_prv.gif
kawa leiristä jammuun siirtyneenä huomannut että jammun merkki foorumi aika paljon hiljaisempi
omg.gif
lieneekö jammut sitten ongelmittomimpia vai onko niitä paljon vähemmän kuin kwaakkuja
033102bebe_1_prv.gif

Itselläni tällä hetkellä Ukkosässä alla, mutta kovasti tekisi mieli vaihtaa Rykköseen tai 12 ärrään..
tounge.gif

tounge.gif
rykkönen varmasti turvallinen ostos  
sport05.gif
vaikka ei varmaan huono olis kawan 12ärräkään  
062802moto_prv.gif
kawa leiristä jammuun siirtyneenä huomannut että jammun merkki foorumi aika paljon hiljaisempi  
omg.gif
lieneekö jammut sitten ongelmittomimpia vai onko niitä paljon vähemmän kuin kwaakkuja  
033102bebe_1_prv.gif
Rykkösiä myydään vähemmän ja onhan tääläkin keskusteltu uusien koneiden kilinästä
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=63827
tounge.gif
noo aina jammun kone kawaa hiljasempi on
bowdown.gif

tounge.gif
noo aina jammun kone kawaa hiljasempi on  
bowdown.gif
Ja paskat. Tulee työmaalla seurattua noita huoltotöitä moottoripyörille (Kawan, Aprilian, Suzukin ja Yamahan merkkihuoltoliikkeessä). Samalla lailla niissä vikoja löytyy joka merkissä, myös Hondissa.
Tällä hetkellä menossa pyörä numero 33 ja harrastusta yli 20 vuotta takana. Joten kaikki merkit käy. Harrastus sai alkunsa Yamaha XS650 pyörällä sekä samaan aikaan ostetulla Vespa 200 Rallye skootterilla joskus miljoona vuotta sitten. Senkin jälkeen on Jammuja tallista useita löytynyt. Nyt vain satuin Kawan loppukesästä ostamaan, kun tuo K5 GSX-R1000 on niin laiska ja hidas. Vai mitä Tylyttäjä..
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Back