Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä...mutta jos ei oo ajanut noilla, niin voi tuntua teholta kuitenkin.
Kaveripiirissä oli 2 rykköstä ja kummatkin meni paskaksMutta pääasiallisesti mun tietoon ei oo tullu mitään vikaa kyseisistä mopoista. Kaveri piirissä ollut useitakin. Hyvä pyörä osta pois vain![]()
Miten olisi ZX-12R, eikai se ainakaan mikään pappapyörä oleKerroppa mulle muoviluoti joka ei näytä pieneltä mun alla!No on se rykkönen ainakin pirun pienen näkönen sun alla....Onko pitkiltä kuskeilta mielipiteitä miten siihen pystyy ahtautumaan Oma pituus 196...
Niin, muuta negatiivistä en merkistä / mallista keksi....
Pappapyörät kuten xx tai hayayayabusa ei oo mukana tässä![]()
zx 12R:kin on vähän liian "erilainen" mun makuun. En siis pappapyörää sanonut loukkauksena ketään kohtaan, nää kaikki kolme on mun makuun ja silmään hieman liian hyvin syöneitäMiten olisi ZX-12R, eikai se ainakaan mikään pappapyörä oleKerroppa mulle muoviluoti joka ei näytä pieneltä mun alla!No on se rykkönen ainakin pirun pienen näkönen sun alla....Onko pitkiltä kuskeilta mielipiteitä miten siihen pystyy ahtautumaan Oma pituus 196...
Niin, muuta negatiivistä en merkistä / mallista keksi....
Pappapyörät kuten xx tai hayayayabusa ei oo mukana tässä![]()
![]()
Aika tilavakin kaiken hyvän lisäksi....
Yammut saa vaan kovempaa kättä.Kaveripiirissä oli 2 rykköstä ja kummatkin meni paskaksMutta pääasiallisesti mun tietoon ei oo tullu mitään vikaa kyseisistä mopoista. Kaveri piirissä ollut useitakin. Hyvä pyörä osta pois vain![]()
![]()
Mulla meni kiertokangen alapään laakeri ennen 2000km mittarilukemaa (ostin uutena).
Ehkä oli vaan huonoa tsäkää tai sitten ei. Keskimäärin viime vuosina tuntuu Yammuja hajonneen enemmän kuin esim Suitsaa tai Hondaa.
Rykkösiä myydään vähemmän ja onhan tääläkin keskusteltu uusien koneiden kilinästärykkönen varmasti turvallinen ostos
vaikka ei varmaan huono olis kawan 12ärräkään
kawa leiristä jammuun siirtyneenä huomannut että jammun merkki foorumi aika paljon hiljaisempi
lieneekö jammut sitten ongelmittomimpia vai onko niitä paljon vähemmän kuin kwaakkuja![]()
![]()
Rykkösiä myydään vähemmän ja onhan tääläkin keskusteltu uusien koneiden kilinästärykkönen varmasti turvallinen ostos
vaikka ei varmaan huono olis kawan 12ärräkään
kawa leiristä jammuun siirtyneenä huomannut että jammun merkki foorumi aika paljon hiljaisempi
lieneekö jammut sitten ongelmittomimpia vai onko niitä paljon vähemmän kuin kwaakkuja![]()
![]()
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=63827
Itselläni tällä hetkellä Ukkosässä alla, mutta kovasti tekisi mieli vaihtaa Rykköseen tai 12 ärrään..![]()
750 yzf ja 04 rytkönen haaveenaItselläni tällä hetkellä Ukkosässä alla, mutta kovasti tekisi mieli vaihtaa Rykköseen tai 12 ärrään..![]()
Ja paskat. Tulee työmaalla seurattua noita huoltotöitä moottoripyörille (Kawan, Aprilian, Suzukin ja Yamahan merkkihuoltoliikkeessä). Samalla lailla niissä vikoja löytyy joka merkissä, myös Hondissa.noo aina jammun kone kawaa hiljasempi on![]()
![]()