No nyt tuli postista tuo härveli. Taitaa kyllä jäädä mulla ainakin hyllyyn seisomaan. Alku testauksien jälkeen totesin että ennemmin työntelen edes takaisin kuin alan tuolla pelleilemään.Mielenkiintosta...Olin viime kesänä tuollaista ostamassa kun myyjä ystävällisesti ilmoitti, että älä osta. Jumiutuvat kuulemma pienestäkin epäpuhtaudesta nuo kuulat ja pyöriminen jää haaveeksi. Iso kiitos myyjälle, joka ei selkeästikään halunnut minun palauttavan huonoa tuotetta![]()
Vuoden päivät nyt ollu aktiivikäytössä tuo Stormin rullakko, kun menee näppärästi osiksi, kulkee helposti takapenkin alla mukanakin. Eikä ole jumia edes yrittänyt missään vaiheessa...
Toimii siis erinomaisen näppärästi meikäläisellä ainakin ja kun tuo joskus ottaa ja hajoaa niin haen toisen samanmoisen jostain.
Ei meinaa saada oikealle kohdalle jotta toimisi ja sit kun on kohdillaan niin aika jäykkä pyöritellä.
Onneksi kotona ei ole ongelmaa kun nostaa takapukille, ja tuo rulla systeemi minusta niin hankala että en ala mukana roudaamaan.
Jos jollaa tarvetta niin saa tulla hakemaan pois! Postittamaan en ala.