Onko kukaan törmännyt tilastoihin tai muuhun tietoon paljonko RSV4:sia on myyty Suomessa? Edes kahvipöytäkeskusteluissa myyjäliikkeessä? Yritin kaivella mutta aika nihkeästi saa tietoa kun esim. oma vakuutusyhtiö ei erittele RSV4-mallia, mulla lukee tiedoissa vain Aprilia, 1000cc ja sitten teho- sekä painolukemat. Foorumeillakin pyörii ehkä 6-7 omistajaa? Liikenteessä, ratapäivillä tms. olen nähnyt 3-4 eri pyörää, joista 1-2 ollut foorumilaisia.
Silloin kun ostin oman vuonna 2012, tai kun kyselin toimitusajoista jne. maahantuojalta, niin sanoivat tilanneensa tehtaalta 3 Factoryä ja 3 R-mallia sen talven aikana siihen mennessä eli talven 2011-2012 aikana.
Silloin kun ostin oman vuonna 2012, tai kun kyselin toimitusajoista jne. maahantuojalta, niin sanoivat tilanneensa tehtaalta 3 Factoryä ja 3 R-mallia sen talven aikana siihen mennessä eli talven 2011-2012 aikana.
Michelinit ilmeisesti tehdään EU:ssa ja löytyy ainakin Power Cup 200/55 koossa, onko tuo samaa kategoriaa SP2:n kanssa, on ainakin tieliikenne hyväksytty, oma ajo 50/50 katu & rata.
Mulla oli sama fiilis Power Pureista aikanaan.. lähes valmiita saman tein ajoon lähdettyä pari mutkaa vaan, joten eiköhän PP3 rokkaa reissussa ja muutamissa pakosti kohdalle osuvissa sateissakin.
On ne radalla kurvailussa(lämppäreitä käyttäen) olleet niin hyvät. 

Mullakin lähti aivan lapasesta varustelu talven aikana alusta, takovanteet, jarrut jne..
Tietääkö joku mikä mittaustapa niillä tuolla on? Itsellä paukkuu(tosin ilman noice killeriä) Leovincellä päälle +100db:tä. Onks joku Rilja V4 kuski käynyt ajamassa Ringillä?