Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikkokoo sanoi:Kannattaa myös muistaa, ettei toi Rotax ole HD. Alle kolmentonnin kone ei ihan makeimmillaan ole edes mun säädöillä![]()
skuikka sanoi:Nyt täytyy kyllä kehua että eipä tuolla kaupungissa tule juuri yli 3k kiekoilla ajettua. Nelosella huruutan 50km/h alueella.
Minulle sattui joku AF-ykköseltä löytynyt nyrkkisääntö aikalailla kohdalleen, mutta tuosta toisesta italian haaramoottoripelistä joutui hakemaan ajamalla. Rukari taskuun ja vähän kerrassaan ajoa ja säätöä. Se oli vakuumit tasassa ihan ajamaton peli alle 60km/h. Läpät on Elefantissa ja oikeissa Ducateissa erikseen synkattavat ja ne on alipaineen mukaan ruuvattu, vaan by-passit piti hakea perstuntumalla.
Oliko siitä jo puhetta että onko ne ecun kyljen seostrimmit missä asennossa? klo 12 on "perusasento".
skuikka sanoi:Mie vetäsin alipaineen mukaan synkat viime kesänä. Ei toimi. Pikkunen epäbalanssi toimii ainakin minulla tasaisemmin.
skuikka sanoi:F255, linkkiputki, vakiokannu ilman sitä alkuahdistinta, trimmit klo12. Katoin by-passit aamulla, taka 2 auki, etu 2,5 auki. Jos ehdin joku päivä, voisin kurkata mitä nuo on paine-erona.
Tarkastelin työmatkalla enemmän ajatuksella tuota käytöstä. 2000-3000rpm välillä tulee ajeltua. Korva pyytää nelosta 50km/h paikkeilla. Ei noilta kierroksilta voi hirmusti kaasua avata, mutta liikenteen rytmissä pysyy hyvin ilman ketjun hakkaamista. Välit taisi olla edessä -1, takana vakio.
Ei se ihan täydellinen ole, luulen että pikku hienosäädöllä olisi vielä markkinoita. Vaan on ne varmaan varttikierroksen sisällä oikeasta nyt.
Minuutin homma säätää nuo, mitään ei tarvi purkaa, eli noitakin kannattaa kokeilla. Yksilöitähän kaikki pyörät on, eli yleissääntöä ei ole. Vanhat säädöt tietty muistiin ennen uusien kokeilua.