Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1. sukupolven tai 2. sukupolven Tuono on just oikee pyörä sinulle, jos haluat "kamppeen" jolla voit tehdä kaikkea. Ajella nakkikiskalle ja takas, reissata, vetää sinkki tiukalla radalla jne. Kaksipäällä mpoiluun löytyy toki totuuden nimissä parempiakin pyöriä mutta jos yksin pääasiassa ajelet niin avot sie. Varmatoimisia pyöriä ovat pääasiassa. Etenkin vanhempi vuosikertaOlen siis käsittänyt, että tämä on vaan kattamaton 1000 R eri stongalla. Nakupyörään ajattelin siirtyä ja tämä olisi varmaan kivuttomin tapa siihen?
Vaikuttaisi joltain kontaktivialta kenties:Ääähh!
Taas tuli punaista kolmiota kun aamulla käynnistin.
Tarkistin asian ja se sama P-code 0600 loimotti näytöllä..
Taitaa olla niin, että ei tämä minun pyörä tykkää olla ulkona kasteessa ja nollan tienoilla.
Pitänee käydä merkkihuollossa kysymässä, mitä tuo oikein tarkoittaa, kun en mistään tuota koodin selitettä ole saanut selville. Toki vika häviää, kun käynnistää uudelleen.
Sitten toisena ihmetyksen aiheena oli öljyn määrä. Sen jo tiedänkin, että kylmänä ollaan min tasoa lähellä ja siitä se sitten alkaa nousta lämmetessään. Nyt kuitenkin oltiin alle min tason ja tovin pyörittyään alkoi taso asteikolla nousta. Työpaikan pihassa 15 km ajon jälkeen tarkastin määrän ja oli kivunnut max tasolle. Eli aika raju vaihteluväli, kun ei tahdo asteikko riittää +1 - 78 lämpötilavälillä..
Vaarallisuudesta en tiedä, mutta mulle oli laitettu syyshuollossa liikaa öljyä ja ennen kuin asian huomasin ehdin ajella muutaman sata km ongelmitta. Imin pois 2,5dl ja nyt on kuumana ylärajassa. Eli ei ainakaan heti mitään hajonnut tai öljyä heittänyt mistään ulos tuolla täytöllä. Minusta ainakaan 08 RSV R:ssä tuo ei voi olla vain desiä tuo min ja max.Kuinka vaarallista kuivasumppukoneessa ylitäyttö on, liekö ollenkaan kunhan kaikki pysyy sisällä?
P0600 = communication errorTaas tuli punaista kolmiota kun aamulla käynnistin.
Tarkistin asian ja se sama P-code 0600 loimotti näytöllä..
Taitaa olla niin, että ei tämä minun pyörä tykkää olla ulkona kasteessa ja nollan tienoilla.
Jos meni starttimoottori etkä löydä mistään kohtuu hintaista niin mulla on ylimääräinen. Muitakin moottorin osia löytyyJa nyt kun iteltä kosahti startti niin sähköjutuissa saattaa tulla onkelmaa ennemmin tai myöhemmin. Yllättävää sinänsä kun on kuitenkin italialaisesta pyörästä kyse![]()
Juu, tätä ihmettelin hieman itsekin.
Mutta olisko sitten jäänyt vanhaa oljyä kaikkien liruttelujen ja viruttelujen jälkeen koneeseen reilun desinverran? Mulla oli pyörä nimittäin tukijalallaan, joten olisi kai pitänyt hieman kallistella pystympään?
On kokemusta. Toimii...^Kyllä, sehän se varsinainen tyhjennysproppu siinä vieressä oikealla onkin. Katsoin ohjeet tietysti käyttöohjekirjasta, koska oli eka kerta, kun tuohon noita öljyjä vaihtelin.
Onko kellään muuten kokemusta tarvikesuodattimista? Mulla on nyt paikallaan 10€ tarvikefilsu, kun orkkis olis maksanu sen 20€ ja se pitkämalli yli 30€...