• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rocketin dyno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roskakuski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
KYLLÄ ! Saako Kysyä mitä lysti maksoi? Kuvia tietty vois kateellisena kattella,jos tänne niitä sais...Kone ymmärtääkseni voiman kestää,mites lie voimansiirto. Järeetä osaa siellä kyllä lie,silti voima puhuu väännättäessä,joten vaihteita kannattaa larata edelleen...
5500 tollaria +tullit ja verot,ja jokaisen tuskaisen odotushetken ja menetetyn taalan arvoinen on  
biggrin.gif

En yritä kuvia tänne linkittää,kun tuo edellinenkin yritys jäi vain yritykseksi  
bawling.gif

Eikä tuo näytä juuri miltään,kun jää koko rakennelma piiloon takarenkaan taakse  
smile_org.gif
hyvä niin.

Yksi piippu voi kieliä tietävälle jotain helvetillisestä menopelistä  
033102bebe_1_prv.gif

Paineet ovat senverran matalat,että vakiopalikat kyllä kestävät tuollaisen lisävoiman kutituksen pelistä  
blush.gif
Eipä ne paineet sinänsä vaikuta voimansiirron kestoon vaan tuo vääntö!! Epäilen että palikat alkaa ajan mittaan antautumaan jos on tapana jatkuvasti väännöllä herkutella.

En yritä kuvia tänne linkittää,kun tuo edellinenkin yritys jäi vain yritykseksi
bawling.gif
Lataa kuvat vaikka Photobucket :iin ja linkitä kuvat foorumiin kopioimalla kuvan osoite photobucketista ja liittämällä se viestiin Image-toiminnolla.

Näin:

penkkikppyr.jpg

Tai linkittää http-toiminnolla:

Penkki

Toiminnot löytyy viestiä kirjoitettaessa IB koodi näppäimet kohdasta..

Olis nimittäin pirun hauska nähdä photoja!

Rispectiä vääntökäyrälle!

Jos et jaksa opetella noita kuvien virityksiä, niin laita ne mulle sähköpostiin. Voin sitten linkittää ne tänne foorumille!!

- T -
biggrin.gif

Luulen et tulen linkittään sulle haluamani kuvat,kun tämä nettilinkittämis juttu on käynyt mulle oudoksi ja mahdottomaksi:
withstupid.gif

Kuvia on paljon 30maan kiertämisestä ja turbosta,joten tutkin miten saisin parhaimmat muidenki katsottavaksi.
Tässä menee hetki,jos toinenkin.....

Itte olen kovasti haaveillut puhallinta Rakettiin sen jälkeen kun testasin Motobox:in virittelemää laitetta. Aiheuttaa käsien pitenemistä, hullun virneen naamalle ja erittäin voimakkaan erektion.
Mutta huvin hinta on hieman tyly, asennettuna setin hinnat heiluvat 7-10 tonnin kieppeillä liikkeestä riippuen.
Tuon Roskakuskin mainitseman hinnan voisi hulluuttaan vielä maksaakin, mutta sehän tietty sitten tarkoittaisi sitä että turbo pitäisi itse veivata paikalleen. Ja olen kyseisistä fööneistä täysin tietämätön, joten ei liene kovin järkevää mennä itse sorkkimaan jos ei halua räjäyttää koko koneistoa?

Toinen probleemi on se, että Motoboxissa sanoivat kokemuksensa mukaan yhdistelmän olevan sateella vaarallinen, koska ilmanotto on fillarin alla, josta se ryystää vettä ja pätkii välillä sylintereitä pois pelistä. Teen mielelläni pitkää matkaa, joten toimivuus ja luotettavuus on ihan must. Ei ole kivaa jos moinen sotanorsu alkaa sutimaan ja rykimään sateen liukastamilla alppiteillä. Kokemuksia moisesta vesi-efektistä?

Huhuja olen kuullut myös remmiahtimesta, siinähän turbon viive jäisi pois. Onkos tiatoo sellaisesta kellään?

Taitaa olla kusta päässä, kun noin vakionakin (katinpoisto + ruiskuohjelma) masiinassa on kivasti ruttua ja silti vaan himottaa lisää. Jos en nyt tohon ahdinasiaan löydä järkevää ratkaisua niin ainakin sain vinkin paikallisesta kaverista joka veivaa edukkaasti paremmin virtaavat pakosarjat trumppaan. Kun keväällä mp-messuilla huutelivat kahta tonnia (2000 e) mokomista putkenpätkistä. Hullut. Sillä rahallahan mä teetän ne vaikka kultasepällä.

Itte olen kovasti haaveillut puhallinta Rakettiin sen jälkeen kun testasin Motobox:in virittelemää laitetta. Aiheuttaa käsien pitenemistä, hullun virneen naamalle ja erittäin voimakkaan erektion.
Mutta huvin hinta on hieman tyly, asennettuna setin hinnat heiluvat 7-10 tonnin kieppeillä liikkeestä riippuen.
Tuon Roskakuskin mainitseman hinnan voisi hulluuttaan vielä maksaakin, mutta sehän tietty sitten tarkoittaisi sitä että turbo pitäisi itse veivata paikalleen. Ja olen kyseisistä fööneistä täysin tietämätön, joten ei liene kovin järkevää mennä itse sorkkimaan jos ei halua räjäyttää koko koneistoa?

Toinen probleemi on se, että Motoboxissa sanoivat kokemuksensa mukaan yhdistelmän olevan sateella vaarallinen, koska ilmanotto on fillarin alla, josta se ryystää vettä ja pätkii välillä sylintereitä pois pelistä. Teen mielelläni pitkää matkaa, joten toimivuus ja luotettavuus on ihan must. Ei ole kivaa jos moinen sotanorsu alkaa sutimaan ja rykimään sateen liukastamilla alppiteillä. Kokemuksia moisesta vesi-efektistä?

Huhuja olen kuullut myös remmiahtimesta, siinähän turbon viive jäisi pois. Onkos tiatoo sellaisesta kellään?

Taitaa olla kusta päässä, kun noin vakionakin (katinpoisto + ruiskuohjelma) masiinassa on kivasti ruttua ja silti vaan himottaa lisää. Jos en nyt tohon ahdinasiaan löydä järkevää ratkaisua niin ainakin sain vinkin paikallisesta kaverista joka veivaa edukkaasti paremmin virtaavat pakosarjat trumppaan. Kun keväällä mp-messuilla huutelivat kahta tonnia (2000 e) mokomista putkenpätkistä. Hullut. Sillä rahallahan mä teetän ne vaikka kultasepällä.
Itse kävin varmaan samaa peliä ajamassa,jolloin turbon asennus omaan oli väistämätöntä  
062802jumpie_prv.gif

Ole huoleti toimivuudesta,koska puhutaan aivan eristä paketista  
bowdown.gif

Hinnaksi jää sinulle n.5-5500 eeroa asennuksineen,kun taalan kurssi on sopiva juuri nyt!!
Minulle esitetty tarjous Suomessa oli 8000 euroa pennilleen samalle sarjalle.
Unohda remmiahtimet!!!!!!
Asennus ei todellakaan vaadi mitään erikoisperetymisasiantuntijaa,vaan onnistuu kun perus työkalut ovat käsilläsi
biggrin.gif

Motomarket Turusta asensi näitä koneen alus ahtimia muutamat sarjat .Roiskevesi murhetta lievennettiin roiskeläpän tyylisellä läpyskällä koneen alla ,ennen suodatinta...

turbon ilmanotto tapahtuu samassa boksissa kuin orkkis mallissa joten sitä vesi jutua ei tartte miettiä, samoin asennus sujuu ohjeiden mukaan, kätevältä tee se itse mieheltä. Samoin sarjan mukana tulee oikeat kartat jotta pelit rokittaa..

Älkää ny enää pitäkö hullua jännityksessä, vaan kertokaa mistä näitä takakuminsulattimia oikein saa tilattua!
crazy.gif

Kyselin hieman, ja TTS:n remmi asennettuna olis arviolta 6000e josta 4 tonnia olis puhaltimen osuus. Onhan siinä työlle kovasti hintaa. Sanoivat että briteissä murikan asentamiseen varaavat kuulemma pari päivää, jenkeissä neljä (Jose Rodriguez on varmaan hidastempoisempi duunari). Sitä ei enää kotikonstein asennetakaan, vaatii jonkun verran koneen sorkkimista ja oman softansa.
Mitäs vikaa remmissä sit ois, paitsi se että vetohihna on hieman kiviä keräävässä paikassa?

Noi kikkareethan pitäis käyttää leimalla ja tehonlisäyshän sais olla vaan 20 prossaa. Oletteko käyneet? Muutenhan se leimaaminen on mulle aivan se ja sama, mutta jos jossain kohtaa keksivät perkeleet sen vuosikatsastuksen ottaa käyttöön niin sittenhän niitä palikoita revitään edestakaisin. Mutta murehdin varmaan ihan suotta, pelataan sitte tilanteen mukaan, en mä koskaan ole laillisilla vehkeillä muutenkaan ajellu.

Ihan vaan ohi aiheen totean että mukavan halvan harrastuksen olen ottanu omakseni, kattelin että Corbin tekee mielestäni asiallisen näköstä Fleetline-katetta. Halpakin on, 1400e mokomasta muovikuupasta. Liki kymppitonni mummonmarkkoja (vaikka mummo on jo vainaa) perkele. Mun eka prätkä makso vähemmän, 8000 mk, he hee
biggrin.gif

Älkää ny enää pitäkö hullua jännityksessä, vaan kertokaa mistä näitä takakuminsulattimia oikein saa tilattua!  
crazy.gif

Kyselin hieman, ja TTS:n remmi asennettuna olis arviolta 6000e josta 4 tonnia olis puhaltimen osuus. Onhan siinä työlle kovasti hintaa. Sanoivat että briteissä murikan asentamiseen varaavat kuulemma pari päivää, jenkeissä neljä (Jose Rodriguez on varmaan hidastempoisempi duunari). Sitä ei enää kotikonstein asennetakaan, vaatii jonkun verran koneen sorkkimista ja oman softansa.
Mitäs vikaa remmissä sit ois, paitsi se että vetohihna on hieman kiviä keräävässä paikassa?

Noi kikkareethan pitäis käyttää leimalla ja tehonlisäyshän sais olla vaan 20 prossaa. Oletteko käyneet? Muutenhan se leimaaminen on mulle aivan se ja sama, mutta jos jossain kohtaa keksivät perkeleet sen vuosikatsastuksen ottaa käyttöön niin sittenhän niitä palikoita revitään edestakaisin. Mutta murehdin varmaan ihan suotta, pelataan sitte tilanteen mukaan, en mä koskaan ole laillisilla vehkeillä muutenkaan ajellu.

Ihan vaan ohi aiheen totean että mukavan halvan harrastuksen olen ottanu omakseni, kattelin että Corbin tekee mielestäni asiallisen näköstä Fleetline-katetta. Halpakin on, 1400e mokomasta muovikuupasta. Liki kymppitonni mummonmarkkoja (vaikka mummo on jo vainaa) perkele. Mun eka prätkä makso vähemmän, 8000 mk, he hee
biggrin.gif
www.boostisgood.com,kun naputtelet niin alkaa takarenkaat ja lompakko ohentua  
biggrin.gif

Asennuksesta ei tonneja tarvi maksaa edes merkkiliikkeessä se on varma.
Kyllä tuon asentaa 10-15 tuntiin hitaampikin asentaja ja jos tuntiveloitus 40-50 euroa,niin siitähän se hinta on laskettavissa.

Huh huu, toi Echocyclen nato-ohjus taitais olla jo turhan hardcorea, ja kaiketi ei ihan mitään hyllytavaraa muutenkaan. Mutta ihan kivasti ovat kiskoneet laitteesta tehoa, laittaisivat vielä siihen naurukaasut
biggrin.gif

Mutta olette siis sitä mieltä että Boostisgoodin setin saa itsekin asennettua? Työkalut pysyy kyllä käsissä.
buttrock.gif

P.S. Joo kuvia kiitos,
varsinkin olisin kiinnostunut siitä ilmanottosysteemistä. Varsinkin kun just eilen Motoboxin korjaamopäällikkö kirosi sitä koneen alta vettä imevää filtteriä, on kuulemma perseestä...

P.S. Joo kuvia kiitos,
varsinkin olisin kiinnostunut siitä ilmanottosysteemistä. Varsinkin kun just eilen Motoboxin korjaamopäällikkö kirosi sitä koneen alta vettä imevää filtteriä, on kuulemma perseestä...
En kyl tajuu et mistä sä olet saanu päähän ton ilma ongelman
tossa turbo jutussa ei sitä kyllä ole, toki roskakuski voi asian vahvistaa.. itse olen vasta tilannu ja saanu kaikki tarvittavat ohjeet ja kuvat sekä keskustellu asennus velhon kanssa hommasta.. turbolta menee isot kumi letkut airboxiin jossa kyseiset filsut on.. joten ... mikä koneen alta imu
nixweiss.gif

Niin siis tarkoitan tätä:

Siinä Motoboxin pyörässä, samoin kuin niissä jotka on Motomarketissa asennettu, on Aerochargerin eli I Boostin puhallin, joka ottaa ilmansa koneen alta. Vastaavaa settiä en huoli.

Boostisgoodin sivuilla kuvat ovat niin huonoja, että ainakin NÄYTTÄÄ siltä, että filtteri olis koneen alla, eikä juur mitään teknisiä speksejä paketista ole tarjolla.

Mutta jos teillä kerran on sellainen murkula paikallaan joka haukkoo happensa yläkerran kautta niin sehän on ihan helevetin hyvä,
bowdown.gif
sellainen mulle kans!
062802jumpie_prv.gif

Mailasin lisäinfopyyntöä sinne Boostille muutamasta asiasta varmuuden vuoksi, mutta toki käyttäjien itsensä saamat kokemukset ovat kullanarvoisia, kuitenkin on kysymys suht hintavasta tehosekoittimesta näillä palkoilla. Että kiitos vaan kärsivällisyydestä
033102beer_1_prv.gif

Siinä Motoboxin pyörässä, samoin kuin niissä jotka on Motomarketissa asennettu, on Aerochargerin eli I Boostin puhallin, joka ottaa ilmansa koneen alta. Vastaavaa settiä en huoli.
Onkos toi Aerocharger se joku kestovoideltu mysteeri? Miten lienee toimivuus pidemmän päälle ilman öljynkiertoa ja jäähyjä? Vai miten tuonne öljypohjan alapuolella olevalle ahtimelle on hoidettu öljyt, kun eikös se ole vähän turhan matalalla öljypintaan nähden?

Juu, kuvat olis kyllä mielenkiintoisia, kun tuntuu että joka ukolla on vinkkia ja laitetta asennettuna mutta speksit, kuvat ja ahtimen merkkikin on hukassa. "Jorman Porista asentama Turpo" ei vielä kauheasti asiaa kiinnostuneille valaise.
thumbs-up.gif

Back