Älkää ny enää pitäkö hullua jännityksessä, vaan kertokaa mistä näitä takakuminsulattimia oikein saa tilattua!
Kyselin hieman, ja TTS:n remmi asennettuna olis arviolta 6000e josta 4 tonnia olis puhaltimen osuus. Onhan siinä työlle kovasti hintaa. Sanoivat että briteissä murikan asentamiseen varaavat kuulemma pari päivää, jenkeissä neljä (Jose Rodriguez on varmaan hidastempoisempi duunari). Sitä ei enää kotikonstein asennetakaan, vaatii jonkun verran koneen sorkkimista ja oman softansa.
Mitäs vikaa remmissä sit ois, paitsi se että vetohihna on hieman kiviä keräävässä paikassa?
Noi kikkareethan pitäis käyttää leimalla ja tehonlisäyshän sais olla vaan 20 prossaa. Oletteko käyneet? Muutenhan se leimaaminen on mulle aivan se ja sama, mutta jos jossain kohtaa keksivät perkeleet sen vuosikatsastuksen ottaa käyttöön niin sittenhän niitä palikoita revitään edestakaisin. Mutta murehdin varmaan ihan suotta, pelataan sitte tilanteen mukaan, en mä koskaan ole laillisilla vehkeillä muutenkaan ajellu.
Ihan vaan ohi aiheen totean että mukavan halvan harrastuksen olen ottanu omakseni, kattelin että Corbin tekee mielestäni asiallisen näköstä Fleetline-katetta. Halpakin on, 1400e mokomasta muovikuupasta. Liki kymppitonni mummonmarkkoja (vaikka mummo on jo vainaa) perkele. Mun eka prätkä makso vähemmän, 8000 mk, he hee