Arvostelinhan ylläpitäjää.
Iskisitkö niitä faktoja vihdoinkin pöytään
Jassulle
lueppas omia kannanottojasi viesteihin, sieltä faktat löytyy.
Pahimmat ovat poistettuja, joten milläpäs niitä faktoja löytyisi.
Väittäisin, että moderaattorit sensuureineen ovat kummallista
porukkaa, voi kirjoittaa millaista sontaa hyvänsä, ei tapahdu mitään. Otappas lusikka kauniiseen kätees ja ole vähän itsekriittinen. Jos Sinun täytyy heittää joku kommentti johonkin
asialliseen (oma mielipiteeni) jotakin on pielessä. Ensiksikin kirjauduin maaliskuussa keskustelupalstalle ja kirjoitin mielipiteeni aiheeseen. Olen lukenut palstaa monta vuotta ja väitän palautteeni esim. Cw:n saaman julkisuuden olevan lievemmästä päästä. Olen kyseisestä liikkeestä ostanut pyörän
ja olen ollut vaikeuksissa luovarin kanssa. He hoitivat sotkun
kun en onnistunut rekisteröinnin kanssa. Myös vaihteiden hukkuminen hoitui niin. että asentaja tuli Nummelaan asti kor-
jaamaan vaihdevälitykset. En kyllä lähde mollaamaan kauppiasta hoidetuista mokista. Motokeidas antoi asiallisen
vastauksen minua vaivanneista asioista. Ostin syksyllä uuden
pyörän Moto Italiasta ja saan sen huhti-toukokuussa. en ole antanut palautetta hoidetuista asioista, en myöskään räävi ke-
nenkään mielipiteitä asiattomilla kommenteilla. Aika usein on kohdallasi havaittavissa kohdallasi heíttoja pienen ihmisen mie-
lipiteisiin, joten toivoisin Sinunkin ylläpitäjänä arvostavan näitä.
PYYDÄN ANTEEKSI HIILTYMISTÄNI, MUTTA EN KAIKKIA KIRJOITUKSIASI ALLEKIRJOITA. Olet profiilisi mukaan nuori kaveri (olen Kateellinen) ja kehityskelpoinen. Kun vielä opit ym-
märtämään ja kuuntelemaan meitä vanhoja voit olla vieläkin parempi. Olemme vanhoja ja ymmärtämättömiä ainakin lastemme mielestä, toteat asian kun omat lapsesi ovat ovat teini-iässä. Jos jotakin tällä palstalla haluat kehittää, kuuntele
vanhojen mielipiteitä ja kuuntele mitä me puhumme. Aivan var-
masti jotakin jää Sinun takkiisi.Meistä monet ovat ajaneet korttelin nopeimmalla Jawalla. (Sekin voi olla tarua). Minulla oli
kolmenkymmenenviiden vuoden tauko ajamisessa. Piti maksaa
asunnot,kouluttaa lapset ja nyt on aikaa itselle ja ajamiselle.
Erilaiset ovat esim. Sinun lähtökohtasi harrastuksellesi. Olen kirjoittanut matkaosioon asioita, josta toivon olevan apua mat-
kailuun liittyvistä nikseistä. Jos sekin menee överiksi voin lopettaa. En halua kerätä kirjoituksia lukumääräisesti sen takia, että voisin kirjoittaa risut palstalle, koska niitä risuja ei
ole.Olen 39 vuotta ammatikseni ajanut Venäjällä,Balttiassa ja
manner-euroopassa ja katson että, minulla on tietoa matkus-
tamisesta. Haluan ottaa osaa keskustelupalstaan nimenomaan.
kertoakseni kokemuksistani ja auttaa motoristeja saamaan enemmän irti matkoistaan.
Jos aiheutin sieluusi vamman, toivon Sinun lukevan ajatuksen
kanssa kirjoitukseni.
HYVÄÄ ALKAVAA AJOKAUTTA: TOIVOO Elämysmatkaaja