• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Risujen antamiseen rajoituksia?

Varmaan asialle on paikallaan tehdä jotain ja onhan tuo yksi keino vähentää provoilua osiossa.
Samaa mieltä. Esim. nyt siellä on Motokeidasta arvosteleva viesti johon on vastineen antanut joku " Motokeidas " nimikerkillä kirjottava keskustelija jolla on vasta 6 viestiä kirjoitettuna. Ei mun mielestä mitään asiaa kirjottaa tonne.
mad.gif

mad.gif

mad.gif

mad.gif

mad.gif

mad.gif

mad.gif

mad.gif

mad.gif

Varmaan asialle on paikallaan tehdä jotain ja onhan tuo yksi keino vähentää provoilua osiossa.
Samaa mieltä. Esim. nyt siellä on Motokeidasta arvosteleva viesti johon on vastineen antanut joku " Motokeidas " nimikerkillä kirjottava keskustelija jolla on vasta 6 viestiä kirjoitettuna. Ei mun mielestä mitään asiaa kirjottaa tonne.
Näin on.

Näitä viestien alkuperätutkimuksia on ihan mahdoton selvittää, luulisin.

Asiallisuus on kaikkien foorumien perussääntö. Iskeä voi, ja jopa lujaa, mutta vain oikealla tavalla.

Syy, miksi tämä foorumi minua kiinnostaa, on se, että olen tavannut nää foorumin ylläpitäjäkaverit, nähnyt, että siellä on moottoripyörän omistavia kavereita. Ei siis mitään bisnessluusereita. Ja mielestäni on ihan ok, että suitsutetaankin välillä. Mutta ennen kaikkea haetaan hyvää yhteistä motoristien keskuudessa
smile_org.gif
.

Arvostelinhan ylläpitäjää.
Iskisitkö niitä faktoja vihdoinkin pöytään  
pftroest.gif
Jassulle
lueppas omia kannanottojasi viesteihin, sieltä faktat löytyy.
Pahimmat ovat poistettuja, joten milläpäs niitä faktoja löytyisi.
Väittäisin, että moderaattorit sensuureineen ovat kummallista
porukkaa, voi kirjoittaa millaista sontaa hyvänsä, ei tapahdu mitään. Otappas lusikka kauniiseen kätees ja ole vähän itsekriittinen. Jos Sinun täytyy heittää joku kommentti johonkin
asialliseen (oma mielipiteeni) jotakin on pielessä. Ensiksikin kirjauduin maaliskuussa keskustelupalstalle ja kirjoitin mielipiteeni aiheeseen. Olen lukenut palstaa monta vuotta ja väitän palautteeni esim. Cw:n saaman julkisuuden olevan lievemmästä päästä. Olen kyseisestä liikkeestä ostanut pyörän
ja olen ollut vaikeuksissa luovarin kanssa. He hoitivat sotkun
kun en onnistunut rekisteröinnin kanssa. Myös vaihteiden hukkuminen hoitui niin. että asentaja tuli Nummelaan asti kor-
jaamaan vaihdevälitykset. En kyllä lähde mollaamaan kauppiasta hoidetuista mokista. Motokeidas antoi asiallisen
vastauksen minua vaivanneista asioista. Ostin syksyllä uuden
pyörän Moto Italiasta ja saan sen huhti-toukokuussa. en ole antanut palautetta hoidetuista asioista, en myöskään räävi ke-
nenkään mielipiteitä asiattomilla kommenteilla. Aika usein on kohdallasi havaittavissa kohdallasi heíttoja pienen ihmisen mie-
lipiteisiin, joten toivoisin Sinunkin ylläpitäjänä arvostavan näitä.
PYYDÄN ANTEEKSI HIILTYMISTÄNI, MUTTA EN KAIKKIA KIRJOITUKSIASI ALLEKIRJOITA. Olet profiilisi mukaan nuori kaveri (olen Kateellinen) ja kehityskelpoinen. Kun vielä opit ym-
märtämään ja kuuntelemaan meitä vanhoja voit olla vieläkin parempi. Olemme vanhoja ja ymmärtämättömiä ainakin lastemme mielestä, toteat asian kun omat lapsesi ovat ovat teini-iässä. Jos jotakin tällä palstalla haluat kehittää, kuuntele
vanhojen mielipiteitä ja kuuntele mitä me puhumme. Aivan var-
masti jotakin jää Sinun takkiisi.Meistä monet ovat ajaneet korttelin nopeimmalla Jawalla. (Sekin voi olla tarua). Minulla oli
kolmenkymmenenviiden vuoden tauko ajamisessa. Piti maksaa
asunnot,kouluttaa lapset ja nyt on aikaa itselle ja ajamiselle.
Erilaiset ovat esim. Sinun lähtökohtasi harrastuksellesi. Olen kirjoittanut matkaosioon asioita, josta toivon olevan apua mat-
kailuun liittyvistä nikseistä. Jos sekin menee överiksi voin lopettaa. En halua kerätä kirjoituksia lukumääräisesti sen takia, että voisin kirjoittaa risut palstalle, koska niitä risuja ei
ole.Olen 39 vuotta ammatikseni ajanut Venäjällä,Balttiassa ja
manner-euroopassa ja katson että, minulla on tietoa matkus-
tamisesta. Haluan ottaa osaa keskustelupalstaan nimenomaan.
kertoakseni kokemuksistani ja auttaa motoristeja saamaan enemmän irti matkoistaan.
Jos aiheutin sieluusi vamman, toivon Sinun lukevan ajatuksen
kanssa kirjoitukseni.

HYVÄÄ ALKAVAA AJOKAUTTA: TOIVOO Elämysmatkaaja

...minulla on tietoa matkustamisesta. Haluan ottaa osaa keskustelupalstaan nimenomaan kertoakseni kokemuksistani ja auttaa motoristeja saamaan enemmän irti matkoistaan.
Tervetuloa joukkoon sekalaiseen!

Esimerkiksi tuonne matkailuosioon kaikki omakohtaiset mielipiteet ovat enemmän kuin tervetulleita. Rohkeasti vain kirjoittelemaan, kun kerran kokemusta sulla on.
bowdown.gif

Nevada. Olen itsekin jo vanha, mutta kokenut. Nää meijän hulivilit tuolla ylläpidoissa ja moderaattoreissa eivät välttämättä osaa sitä keskustelun kieltä, mitä me olemme aikanaan oppineet. Selvä itsevarmuuden ja kaikkivoipaisuuden fiilis näillä muutamilla kavereilla on. On ehkä vähän ylpistelyäkin. Mutta kyllä meitä vanhojakin tällä foorumilla tarvitaan.

Meillähän on kokemusta.

Jos joku nuorista motoristeista on eri mieltä, kertokoot mielipiteensä nyt ja välittömästi.

Tämän foorumin idea kaiketi on moottoripyöräily, siihen liittyvä keskustelu, omien tuntemusten jakaminenkin.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että aika paljon täällä vittuillaan, ei ymmärretä sitä, että asiallinen, rakentava vuorovaikutus on muutakin kuin uhoilua.

Välillä tuntuu siltä, että nykynuorison nettikieli on hyvin, hyvin köyhää. Pelkkiä tokaisuja saa nähdä. Ja moni nuori kokee, että sanallisesti kokeneet ovat suurin piirtein pillerinkäyttäjiä.

Uskallus ilmaista aidosti omaa itseään on monelle ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Harmi
confused_orig.gif

Minä en ole mode, en nuori, enkä ylläpitäjä, mutta kommentoin tähän jo aikasemminkin, enkä saanut minäkään vastausta...
Ai pahus, sainhan... 58-vuotiaan yrittäjän ei näköjään tarvitse pitää sanaansa.

Olen kaksi kertaa käynyt kyseisessä liikkeessä, en mene enää.
Motopalstan ilmoituksen perusteella soitin lauantai- päivänä kännykkänumeroon ja kysyin pyörästä. Liike oli jo mennyt kiinni,
mutta numero vastasi. "ei vois vähemmän kiinnostaa mokomat customit" ja sulki puhelimen. Asiakkaan kannalta paljon viksumpi tapa olisi pitää puhelin suljettuna. Ymmärrän vapaa-ajan merkityksen, mutta avoin puhelin viestittää muuta.
Ostin vastaavan pyörän maanantaina.
Tähän melkein väittäisin että höpö höpö. Varmasti missään liikkeessä ei heitetä kirjaimellisesti tollasta palautetta.

Taas näitä yhden viestin nimimerkkejä jotka ilmaantuu herjaamaan jotain tiettyä liikettä.

Nevada: Tällä foorumilla on ennenkin nähty näitä yhden viestin ihmeitä, jotka ilmestyy haukkumaan/kehumaan jotakin yritystä.
Tämä varmasti aiheuttaa ennakkoasenteen kyseistä kirjoittajaa kohtaan.

Vastaus Motokeitaalle
Puhelinnumero johon soitin löytyi pyörän ilmoituksesta ja lähetin jopa sähköpostia yrityksellenne. Kännynumeroita oli kaksi joista toinen vastasi. Tapahtuma oli alkukesä 2003.
No voi tsiisus, eihän tuosta olekaan kuin 3 vuotta kulunut
biggrin.gif
Jassulle
Sinä se sekoat joka juttuun tällä palstalla ja väität it-
seäsi lukuunottamatta kaikkia paskanpuhujiksi.
Mun mielestäni palsta on mielipiteiden, omien esittämiseksi.
Mä olen lueskellut Orgin foorumia monta vuotta ja suurin paskanpuhuja palstoilla olet juuri sinä

Minusta tuo ei ole omien kokemuksien kertomista, minä kutsuisin tuota solvaamiseksi...

Solvaaminen jatkuu...

Jassulle
Se koira kalahtaa,johon kalikka sattuu, saatkos bonuksia Moto-
keitaalta.
Vakavasti sanottuna otti päähän kun totuudenmukaisesti toin
mielipiteeni asiasta julki, vaikkakin kolmen vuoden viiveellä ja herra oli heti väheksymässä sitä.
Mielestäni edustat aikamoista määrää mielipiteistä noin kolmeakymmentä prosenttia 15383:sta. Kuulut maan älymystöön. Minä olen kirjoittanut vain yhdeksän ja lopetan.
tähän.
Älä koskaan vähättele kenenkään mielipidettä. Mitä tulee kyseiseen kauppiaaseen, näet kuinka kauan saatu huono pal-
velu vaikuttaa, ehkäpä paljonkin parantuneeseen imagoon.
Oman yritykseni mokailu tuntuu heti menetettynä asiakkaana.
Se myöskin kertaantuu. Sillä en arvostele ketään yrittäjää kuin
omakohtaisen kokemuksen perusteella. Myös Motokeidas myönsi tapahtuman mahdolliseksi ja vastasi viimeisellä viestillä
asiallisesti ja kertoi tänä päivänä palvelun olevan kohdallaan.
Toivotan heille hyvää myyntikautta ja kiitän asiallisesta vastauksesta. Jassulle voin vakuuttaa (olen 58 vuotias), ettei
ole enää tarvetta lausua mielipidettäni joka asiaan.
Vaikeneminen on kultaa. Ystävällisesti hyvää kesää toivottaen
elämysmatkailija

Mielestäni Miehen sanaan tulee luottaa.
Minä olen kirjoittanut vain yhdeksän ja lopetan.
tähän.
58-vuotiaan yrittäjän tulisi tietää tämä
omakohtaisen kokemuksen perusteella.
Kuitenkin itket tästä samasta asiasta vieläkin tällä foorumilla, vaikka mielestäsi
...ei ole enää tarvetta lausua mielipidettäni joka asiaan. Vaikeneminen on kultaa.
ja haukut perusteettomasti Jassua, joka sattuu olemaan ylläpitäjä.

...ja vielä loppukaneetti (kymmenes viesti)

Jassu parka hakkaat nyt päätäsi seinään.
Laita kypärä päähäsi, ei satu niin kovasti. Ei kaikki ole ferbaalisesti lahjakkaita ja niin tein virheen ja jätin ajankohdan
kirjaamatta. Näyttää tämä palsta olevan ainoastaan ylläpitäjien
temmellyskenttä. Luen kyllä mieluummin asiajuttuja kuin tällaista älämölöä kahdelta ylläpitäjältä.

Minäkin luen mieluummin asiajuttua kuin tälläistä älämölöä 58-vuotiaalta yrittäjältä...

Edit: asiavirhe

En Kannata!
Miettikää nyt jos vaikka uusi työntekijä työpaikalla ei saisi kritisoida tai antaa palautetta, kertoa omia tuntemuksiaan jostain asiasta. Haloo?
confused_orig.gif
Ei hyvä!!!

Tottakai asiattomuuksiin pitää puuttua!

Jassulle
lueppas omia kannanottojasi viesteihin, sieltä faktat löytyy.
Pahimmat ovat poistettuja, joten milläpäs niitä faktoja löytyisi.
Väittäisin, että moderaattorit sensuureineen ovat kummallista
porukkaa, voi kirjoittaa millaista sontaa hyvänsä, ei tapahdu mitään. Otappas lusikka kauniiseen kätees ja ole vähän itsekriittinen.
Kyllä se lienee sinun asiasi todistaa väitteesi eikä koittaa laistaa näillä "lueppas omia kannanottojasi viesteihin"-jutuilla kerta toisensa jälkeen? Se kuka syyttää niin seisköön myös sitten sanojensa takana kun niihin kysytään faktoja, tai myönnä sitten että niitä ei ole jos ei löydy
smile_org.gif

Voisin väittää että minun viesteihini ei kovinkaan ole moderaattorit puuttuneet, normaalissa viestien siivouksessa (vanhoja ketjuja pois jne) sieltä on taatusti hävinnyt viestejä roppakaupalla mutta varsinaista siivousta on varmaan vähemmän tarvinnut, tai sitten en ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Jos modet katsovat aiheelliseksi siivota niin sitten he siivoavat, luotan heidän arvostelukykyynsä tuossa asiassa
smile_org.gif

sanoi:
Jos Sinun täytyy heittää joku kommentti johonkin
asialliseen (oma mielipiteeni) jotakin on pielessä.
Siis hetkonen, sinun mielestäsi siis jos heittää kommentin johonkin asialliseen ketjuun niin jotakin on pielessä? ööh, tuolla perusteella täällä olisi yksi asiaketju johon kukaan ei kommentoisi ,kun sillon olisi jotain pielessä, vaan kaikki olisivat paskiksessa jauhamassa diipadaapaa vaan ?-)

sanoi:
Aika usein on kohdallasi havaittavissa kohdallasi heíttoja pienen ihmisen mielipiteisiin, joten toivoisin Sinunkin ylläpitäjänä arvostavan näitä.
Keskustelen täällä palstalla päivittäin, kuten moni muukin käyttäjä. Jos olen jostain syystä jäänyt sinulle silmätikuksi niin toki pahoittelen asiaa.

sanoi:
PYYDÄN ANTEEKSI HIILTYMISTÄNI, MUTTA EN KAIKKIA KIRJOITUKSIASI ALLEKIRJOITA.
Ei kenenkään tarvitse allekirjoittaa kaikkien kirjoitukisia, sitähän keskustelu on - joku esittää asian tai kysymyksen ja loput vastailevat siihen. Niinhän tämä keskustelufoorumikin toimii. Jos täällä kaikki olisivat samaa mieltä toistensa kanssa niin kyllä täällä aika perkeleen tylsää olisi rupatella
biggrin.gif

sanoi:
Olet profiilisi mukaan nuori kaveri (olen Kateellinen) ja kehityskelpoinen. Kun vielä opit ymmärtämään ja kuuntelemaan meitä vanhoja voit olla vieläkin parempi. Olemme vanhoja ja ymmärtämättömiä ainakin lastemme mielestä, toteat asian kun omat lapsesi ovat ovat teini-iässä. Jos jotakin tällä palstalla haluat kehittää, kuuntele vanhojen mielipiteitä ja kuuntele mitä me puhumme. Aivan varmasti jotakin jää Sinun takkiisi.
Nojoo, nuori olen omastakin mielestäni. 27v naimisissa oleva kloppi joka koittaa omaa elämäänsä tässä rakennella
smile_org.gif
Vanhoja kuuntelen mutta aivan varmasti jos esim vanhempi henkilö syyttää minua niin vastaan takaisin, se on sitten vastapuolen asia vastata siihen omien kykyjensä mukaan, mikään perustelu ei ole että väittäjä on vanhempi. Välillä tulee vastausta ja välillä on sitten hiljaisempaa.
sanoi:
Minulla oli kolmenkymmenenviiden vuoden tauko ajamisessa. Piti maksaa asunnot,kouluttaa lapset ja nyt on aikaa itselle ja ajamiselle. Erilaiset ovat esim. Sinun lähtökohtasi harrastuksellesi.
Kun kerran tiedät niin kerro miten minun lähtökohtani eroaa tarkalleen sinun tilanteestasi lähtökohtien osalta? Sen voin sanoa että kultalusikkaa en ole syntyessäni suuhuni saanut vaan ihan persruvella on Busankin hilut takataskuun kasattu
smile_org.gif

sanoi:
Olen kirjoittanut matkaosioon asioita, josta toivon olevan apua matkailuun liittyvistä nikseistä. Jos sekin menee överiksi voin lopettaa. En halua kerätä kirjoituksia lukumääräisesti sen takia, että voisin kirjoittaa risut palstalle, koska niitä risuja ei
ole. Haluan ottaa osaa keskustelupalstaan nimenomaan.
kertoakseni kokemuksistani ja auttaa motoristeja saamaan enemmän irti matkoistaan.
Minun mielestäni on hienoa että avustat toisia motoristeja esim noissa matkailuasioissa, sitä en varmaan ole kritisoinut. Ei tässä tarvitse marttyyriksi alkaa jos olen ainoastaan pyytänyt sinua vastaamaan minua henkilökohtaisesti (ei ylläpitäjänä tmv) koskeneisiin syytöksiin.

Rauhaa ja rakkautta, kyllä se ajokausi sieltä vielä tulee ja pääsemme kaikki baanalle tuulettumaan
smile_org.gif

Tämä asia on myös otettu huomioon ja on käsittelyssä ylläpidon keskuudessa.

Hitsin pimpula. Yritin kirjoitella kehuja tuonne risujaruusu-palstalle, mutta eihän se onnistunutkaan. Pitää sitten suoltaa näitä viestejä jonnekkin, että saa sen 30 viestiä kasaan, jotta voi kehua hyvää myymälää. Voivoi.

no olipahan mielenkiintoinen keskustelun aihe ,ilmeisesti oli osunut koskä älähtää kun kalahtaa sanotaan
no minulle vain tuli mieleen tuo jäsen jutusta se että onko vain tärkeämpää kirjoitella kauheasti viestejä tänne ,sillä itse pääasiassa lueskelen niitä,ja on ollut tosi mielen kiintoisia juttuja ja jäsenmaksun maksettuani oletin olevani jäsen sillä sain ainakin jäsenkortin
062802jumpie_prv.gif

onhan itsellänikin mielipiteitä eri liikkeistä jotka ei varmaan ole samanlaisia kaikkien kanssa mutta suon sen sillä erilaisuus on rikkautta,ja jos suodatin on täynnä se pitää vaihtaa tai puhdistaa
tuskin tuohon rajoitteluun on syytä paneutua täysillä onhan rajoituksista päästy jopa naapurimaassa eroon
ja tämä oli vain oma henk kohtainen mielipiteeni sillä jos olet erimieltä suon sen 100 %
hyvää kevättä vain kaikille
062802moto_prv.gif

Nevada. Olen itsekin jo vanha, mutta kokenut. Nää meijän hulivilit tuolla ylläpidoissa ja moderaattoreissa eivät välttämättä osaa sitä keskustelun kieltä, mitä me olemme aikanaan oppineet. Selvä itsevarmuuden ja kaikkivoipaisuuden fiilis näillä muutamilla kavereilla on. On ehkä vähän ylpistelyäkin. Mutta kyllä meitä vanhojakin tällä foorumilla tarvitaan.

Meillähän on kokemusta.

Jos joku nuorista motoristeista on eri mieltä, kertokoot mielipiteensä nyt ja välittömästi.
En varsinaisesti ole eri mieltä, muttta...
...on olemassa kahdenlaista kokemusta: hyvää kokemusta ja huonoa kokemusta. Hyvästä kokemuksesta ottaa opikseen, huonosta ei. Ei kokemus sinänsä tee ketään autuaaksi. Pitää osata vetää siitä kokemuksesta oikeat johtopäätökset.

Ihan hyvä hommahan tää, onpahan jotain yritetty.
Itsekin olen käyttäny ko. palstaa "haukkumiseen" erästä firmaa kohtaan. Ite oon jo päässy pettymyksen yli, mut tuskin tarttee mun siihen pihaan enää ajaa (enkä tietysti ajaiskaan)...
Tuli mieleen; omassa tapauksessa ois ollu kiva kun firma ois vastannu sivuilla mulle, näin ois saanu myös ne tilaisuuden puhdistaa nimeään, mut ei. VAAN onko se nyt enää mahdollistakaan, tämä on ehkä ainut huono puoli?
Keep on
sport05.gif

Koska ylläpito oli ystävällisesti poistanut minun mielipiteeni kertaalleen (syystä  jota en tiedä) kirjoitan sen uudelleen.

Eli kyllä risut ja ruusut osioon saa ja pitääkin saada avautua jos siihen aihetta on.
Toki noi yhden viestin ihmeet pitäisi saada karsittua pois sillä .ORGin kokoisella medialla saa jo paljon haittaa aikaiseksi.

Ehdottaisin 50:n viestin rajaa jolloin voi saada edes hieman uskottavuutta nimimerkille, toki eihän sitä juttua voi väkisin kekisä jos ei vain irtoa mutta silti.

Toki vakavissa selkkauksissa jossa aletaan  puhua petoksesta ja lain törkeästä taivuttelusta suosittelen että aihe siirretään bittitaivaaseen sillä ellei todella vahvaa näyttöä ole niin ei varmasti kannata foorumeilla ketään syyttää rikoksesta sananvapauden nojalla sillä siinä käy helposti kalpaten aiheen aloittajalle.

Ehdotan siis että 50 viestiä min tuohon osioon, latokoon sit vaikka 51 hymiötä että pääsee vuodattamaan asiansa.

P.S:
Ja älkää nyt toistamiseen poistako tätä kirjoitusta..tai jos niin ilmottakaa helvetissä miksi!!!!!

Minäpä oonkin sen verran jäärä etten usko ennen ku näen. Pätee risuihin ja ruusuihinkin. Perhanan monta hyvää kauppaa olis jäänyt tekemättä jos uskoisin intter nettiin.

Asiakaspalvelu on ihmeellistä. Yleensä olen huomannut että sieltäkin saa sitä mitä tilaa. Kumma kun mulle on melkein poikkeuksetta osunut kohdalle hyvää asiakaspalvelua. Poikkeuksia tietty löytyy, ja räikeimpänä tekis mieli sanoa yksi espoolainen autonrengasliike ja sieltä varsinkin se omistajaksi itseään luuleva vaahtosammuttimen kokoinen kloppi joka on ilmeisesti joku susilapsi käytöstavoista päätellen. Mutta se on jo niin poikkeuksellisen huono asiakaspalvelussa että on jo huvittava.

Tää viesteihin perustuva rajoitus on periaatteessa ihan hyvä idea joskin vähän kuolleena syntynyt. Minä ainakin mieluusti jos yrittäjä olisin haluaisin vastata vääryyttä kokeneille enkä haluaisi laittaa 30 kynttilähymiötä sitä ennen. Mites jos sen rajoituksen laittaiskin niin että 30 viestiä vaadittais että saa aloitettua uuden aiheen tuossa osiossa? Vähenis turhat suitsutukset silläkin varmasti.

Tää viesteihin perustuva rajoitus on periaatteessa ihan hyvä idea joskin vähän kuolleena syntynyt. Minä ainakin mieluusti jos yrittäjä olisin haluaisin vastata vääryyttä kokeneille enkä haluaisi laittaa 30 kynttilähymiötä sitä ennen. Mites jos sen rajoituksen laittaiskin niin että 30 viestiä vaadittais että saa aloitettua uuden aiheen tuossa osiossa? Vähenis turhat suitsutukset silläkin varmasti.
Paras idea tähän asti. Tuskin kannattaa odotella yritysten vastaavan ketjuihin jos on joku minimipostausmäärä ko. palstalla.

Jotkut yrittäjät tosiaankin myös vastaavat niihin ketjuihin, junou
cool.gif

Paras idea tähän asti. Tuskin kannattaa odotella yritysten vastaavan ketjuihin jos on joku minimipostausmäärä ko. palstalla.

Jotkut yrittäjät tosiaankin myös vastaavat niihin ketjuihin, junou
cool.gif

Mä olen jokseenkin taipuvainen kannattamaan tätä ideaa. Sain itse vasta 30 viestiä täyteen, vaikka olen lueskellut parin vuoden ajan näiden palstojen juttuja. Niinpä en kyllä kannata ainakaan ehdotonta viestien lukumäärään perustuvaa rajoitusta. Pitäähän yrityksellä olla mahdollisuus kommentoida miten he aikovat toimintaansa kehittää, jos se on aivan syvältä.

Kyllä ainakin Motorg ry:n maksaneiden jäsenten kai kuuluisi saada kommentoida jo aiemminkin ja vaikka aloittaakin ketju. Vai?

Kyllä ainakin Motorg ry:n maksaneiden jäsenten kai kuuluisi saada kommentoida jo aiemminkin ja vaikka aloittaakin ketju. Vai?
Olen tässä suunnitellut ry:n jäsenille tulevia erikoisoikeuksia - eli homma on tulevaisuudessa tod näk etenemässä juurikin ehdottamaasi suuntaan.

Tulen tiedottamaan asioista kunhan ideat taipuvat lopullisiin uomiinsa.

vielä vähän palatakseni tähän aiheeseen kirjootuksen voimalla
tuo on jo positiiviseen suuntaan tuo ry jäsenten oikeus :jippikaijee:ja kaikilla tässä maassa on sananvapaus,mutta peräänkuuluttaisin sellaista ilmaisua missä ilmoitetaan miksi on tyytymätön kyseiseen tahoon nimeämättä ketään henkilökohtaisesti ja rupeamalla hävyttömyyksiä laukomaan,sillä näistähän suurin närä yleensä johtuu
tiedän että hetken mielijohteesta ja sen enempiä ajattelematta mitä kirjoittaa saa paljon enmpi aikaan hallaa kuin että ,olen samaa mieltä porukkaa
itse kuitenkin päätän missä on ollut hyvä palvelu ,missä asioin enkä paljon piittaa varsinkaan ylitsevuotavista lausunnoista
ovat ne sitten hyviä tai pahoja
062802moto_prv.gif

Back