• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Risujen antamiseen rajoituksia?

Harmittaa, että olen kirjoittanut vasta liian vähän viestejä antaakseni kommenttia Tampereen mopoliikkeistä. Olen niissä kohtalaisesti kuitenkin pienen motoristiurani aikani asioinut, ja ensi viikosta lähtien olen jo hieman jäävi sanomaan risuja tai ruusuja tietyistä kaupoista. Mutta säännöt ovat toki sääntöjä, ymmärrän senkin, ja tavallaan ymmärrän myös rajoitukset. Kaikki vähän kirjoittaneet eivät kuitenkaan ole pellejä, eikä sellaisia, jotka antavat risuja tai ruusuja ihan vaan huvikseen..

confused_orig.gif

edit: niin ja mie kuitenkin oon tuolla ajamassa vähän enemmän ku istumassa koneella saamassa vähimmäisviestimäärää kasaan. Olisi niin hyvää kuin huonoakin sanottavaa erinäisistä paikoista.

Pssst...yenny...käy äkkiä laittamassa mahdollisimman moneen äänestykseen ruksi, niin saat oikeuden kirjoitella ;)

Katos kehvelettä, täältä löytyi tällainenkin keskusteluaihe, ja selvisi sekin miksi tuonne risu&ruusu palstalle ei vielä tässä vaiheessa voinut kirjoittaa.
Mutta ainahan toki aiheen pystyi myös laittamaan tuonne pas***jauhanta osastolle. Mielestäni nyt kuitenkin oli aihetta antaa eräälle yritykselle kiitosta erittäin hyvästä palvelusta, jota nykyään harvoin saa. Hyvää saa toki useastikin, mutta harvinaisen hyvää ei sitten enään niinkään usein.
Muutamaan muuhun siellä olevaan ketjuun kyllä kerkiän antamaan kommenttia myöhemminkin joten ne saavat odottaa kaikessa rauhassa, vielä. (tosin ei nekään mitään kovin negatiivisia ole, toivottavasti)

Back