Z-man
Tonnin seteli
ts18056 sanoi:Itse huomasin saman, mutta auta armias, kun näkymättömiä motoristeja ihmettelin samassa ketjussa, niin joku otti heti itseensä![]()
Juu ei täällä ole moderointilinjassa mitään järkeä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ts18056 sanoi:Itse huomasin saman, mutta auta armias, kun näkymättömiä motoristeja ihmettelin samassa ketjussa, niin joku otti heti itseensä![]()
Tervetuloa jeesaamaan, vaikutatte päteviltä tyypeiltä.Z-man sanoi:Juu ei täällä ole moderointilinjassa mitään järkeä.![]()
-JuhaK- sanoi:Onko myyntiosiossa joku helvetin aikaraja ilmoituksilla vai minkä vatun takia ne poistuu sieltä? Ja ei, kyseessä on täysin sääntöjen mukaiset ilmoitukset. Tätä on kysytty jo aikaisemmin, mutta mitään järkevää vastausta ei ole tullut.
tonttuj sanoi:Minä ainakin itse olen poistanut ilmoitukseni kun tuote on myyty.
mico sanoi:2kk siitä viimeisestä viestistä.
mico sanoi:2kk siitä viimeisestä viestistä.
compact_d sanoi:Mikähän mahtaa olla moderaattorin päähänpinttymä, kun kaupallinen tiedote ei kelpaa kaupallisiin tiedotteisiin?
GuessWho sanoi:Kaupallinen tiedoite ei ole hallituksen käsityksen mukaan sama asia kuin ilmainen mainos. Kyse ei ole moderaattoreiden päähänpinttymästä vaan työstä joka tehdään annettujen ohjeiden perusteella asianmukaisesti. Ymmärrämme toki sen että Suomen suurin harrastajien yhteenliittymä on otollista maaperää tehdä kauppaa ja pyrimme tukemaan sitä mahdollisuutta sillä että myymme varsin edullista mainostilaa yrityksille. Kaupallisen osion ohjeistuksiin tulee pian tarkempi selvennys siitä mitä kaupallisella osiolla ajetaan takaa. Mainosmyyntimme antaa mielellään vastauksia ja hintatietoja moottoripyora.org sivustolla mainostamisen suhteen.
Tommi Outinen (AKA GuessWho)
MotOrg ry
varapuheenjohtaja
mek sanoi:Bikes & babes -ketju poistettu kokonaan Paskanjauhannasta? Eikö olisi riittänyt viimeisten "nakukuvien" poistaminen?
suopo sanoi:Ei sitä ketjua oo kukaan poistanut, siellä se köllöttää edelleen.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/240683-Bikes-n-babes/page26
Pulakowsky sanoi:Onko tämä org tosiaan niin paska kuin olen kuullut?
Pulakowsky sanoi:Eilen ja tänään mielestäni laitoin asialliset myynti ilmoitukset säädettävistä ohjausiskarista. Joku nihilisti moderaattori kuitenkin tykkää poistaa mun ilmoitukset. MIKSI?
Pulakowsky sanoi:Poistetaanko tämäkin ilmoitus?

Pulakowsky sanoi:Onko tämä org tosiaan niin paska kuin olen kuullut? Eilen ja tänään mielestäni laitoin asialliset myynti ilmoitukset säädettävistä ohjausiskarista. Joku nihilisti moderaattori kuitenkin tykkää poistaa mun ilmoitukset. MIKSI?
Ilmossasi, useita uusia erivärisiä samanlaisia ohjausiskareita...Vain yksityisille ilmoituksille, kaupallisten ilmoitusten julkaisemisesta tulee sopia mainosmyynnin kanssa. Kaupalliseksi katsotaan sellainen ilmoittelu, jossa kaupan kohde on hankittu myytäväksi eikä itse käytettäväksi.