• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Risuja ja ruusuja moderoinnista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kriisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ts18056 sanoi:
Itse huomasin saman, mutta auta armias, kun näkymättömiä motoristeja ihmettelin samassa ketjussa, niin joku otti heti itseensä:grin:

Juu ei täällä ole moderointilinjassa mitään järkeä. :)

Z-man sanoi:
Juu ei täällä ole moderointilinjassa mitään järkeä. :)
Tervetuloa jeesaamaan, vaikutatte päteviltä tyypeiltä.
jos *ittuilun vastaanotto tuntuu ikävältä, niin voihan noita mielestänne epäasiallisia viestejä ilmiantaa.
jokaisesta viestistä löytyy ilmoita viestistä -nappi.
tätä tehdään vapaaehtoisesti, eikä minäkään kaikkia viestejä lue, joten scheissea jää väkisinkin pyörimään ketjuihin.

Kyllä täällä moderointi hyvää on ja toimii, rajanveto joissain yksittäisissä viesteissä on varmaan vaikea vetää sopivaan uomaan.

Niin, tavallaan kyllä. ns. "offtopiccia" aiheen sisällä joka liittyy keskusteltavaan asiaan ja sen moderointi pois on jotain aivan käsittämätöntä. Kun keskusteluja on pätkitty ja niistä ei jätetä MITÄÄN MERKKIÄ niin ketjun lukeminen on jotain aivan järkyttävää paskaa.

Kuka päättää mikä liittyy aiheeseen ja mikä ei? Raja tuntuu olevan täällä HYVIN häilyvä ja toinen ketju saa olla rauhassa ja toista taas moderoidaan rankalla kädellä ja pari eri linjaa on huomattu:

1. Ketjut jotka tiettyjen henkilöiden tekemiä / kommentoimia
2. Ketjut jossa kritisoidaan mielipiteitä VARSINKIN jos niihin liittyy mode.

Ja ironiaa ei täällä suvaita ollenkaa, pieni terve vittuilu moderoidaan samantien pois, foorumista tulee täyttä maitoa kun sen pitäisi olla viskiä... ELI LAIMEETA PASKAA.

Kyllä täällä pitää voida olla varma, että jos asian voi laillisesti sanoa toiselle ihmiselle livenä päin naamaa niin se myös pysyy tällä foorumilla.

Moottoripyora.org foorumi = Pohjois-Korea

En aio tukea tälläistä sontaa enää kertaakaan. Seuraan kyllä, mutta mitään en todellakaan tälläiseen lantakasaan työnnä.

^Pahakin kankkunen?:grin:

Ja osittain samoilla linjoilla, tuntuu olevan vähän pärstästä kiinni kenen viestejä moderoidaan ja kuka saa kirjoittaa vapaammin. Kuten myös se kenelle ja miten antaa kritiikkiä.

Onko myyntiosiossa joku helvetin aikaraja ilmoituksilla vai minkä vatun takia ne poistuu sieltä? Ja ei, kyseessä on täysin sääntöjen mukaiset ilmoitukset. Tätä on kysytty jo aikaisemmin, mutta mitään järkevää vastausta ei ole tullut.

-JuhaK- sanoi:
Onko myyntiosiossa joku helvetin aikaraja ilmoituksilla vai minkä vatun takia ne poistuu sieltä? Ja ei, kyseessä on täysin sääntöjen mukaiset ilmoitukset. Tätä on kysytty jo aikaisemmin, mutta mitään järkevää vastausta ei ole tullut.

2kk siitä viimeisestä viestistä.

tonttuj sanoi:
Minä ainakin itse olen poistanut ilmoitukseni kun tuote on myyty.

Poistetaan myös moderaattorien toimesta jos aihe on ns. vanha, myyty, ostettu tms.

Lisäsin myös ohjeviestiin ko. foorumille tuon ajan tiedoksi.

mico sanoi:
2kk siitä viimeisestä viestistä.

Mielestäni jopa 4-6 viikkoa voisi riittää.
Nyt siellä on puolet sellaisia ilmoituksia joihin myyjä ei reagoi kun yrittää ostaa.

Ja jos joku haluaa pitää kamaa kauemmin myynnissä, niin eihän mikään estä päivittämistä ilmoitusta ja samalla tulee tarkistettua mahdollisesti yläkanttiin asetettu hintapyyntö.

compact_d sanoi:
Mikähän mahtaa olla moderaattorin päähänpinttymä, kun kaupallinen tiedote ei kelpaa kaupallisiin tiedotteisiin?

Kaupallinen tiedoite ei ole hallituksen käsityksen mukaan sama asia kuin ilmainen mainos. Kyse ei ole moderaattoreiden päähänpinttymästä vaan työstä joka tehdään annettujen ohjeiden perusteella asianmukaisesti. Ymmärrämme toki sen että Suomen suurin harrastajien yhteenliittymä on otollista maaperää tehdä kauppaa ja pyrimme tukemaan sitä mahdollisuutta sillä että myymme varsin edullista mainostilaa yrityksille. Kaupallisen osion ohjeistuksiin tulee pian tarkempi selvennys siitä mitä kaupallisella osiolla ajetaan takaa. Mainosmyyntimme antaa mielellään vastauksia ja hintatietoja moottoripyora.org sivustolla mainostamisen suhteen.

Tommi Outinen (AKA GuessWho)
MotOrg ry
varapuheenjohtaja

GuessWho sanoi:
Kaupallinen tiedoite ei ole hallituksen käsityksen mukaan sama asia kuin ilmainen mainos. Kyse ei ole moderaattoreiden päähänpinttymästä vaan työstä joka tehdään annettujen ohjeiden perusteella asianmukaisesti. Ymmärrämme toki sen että Suomen suurin harrastajien yhteenliittymä on otollista maaperää tehdä kauppaa ja pyrimme tukemaan sitä mahdollisuutta sillä että myymme varsin edullista mainostilaa yrityksille. Kaupallisen osion ohjeistuksiin tulee pian tarkempi selvennys siitä mitä kaupallisella osiolla ajetaan takaa. Mainosmyyntimme antaa mielellään vastauksia ja hintatietoja moottoripyora.org sivustolla mainostamisen suhteen.

Tommi Outinen (AKA GuessWho)
MotOrg ry
varapuheenjohtaja

Siinä tapauksessa kannattaa vaihtaa Motopörssistä kohta "Kaupalliset tiedotteet", maksullisiksi mainoksiksi. Sitä saattaa pieni kauppias äkkiä luulla että se on tarkoitettu kaupallisille tiedotteille, niin kuin viimmeiset 10 vuotta.

Bikes & babes -ketju poistettu kokonaan Paskanjauhannasta? Eikö olisi riittänyt viimeisten "nakukuvien" poistaminen?

Uusi tulokas foorumilla kysyy.

Onko tämä org tosiaan niin paska kuin olen kuullut? Eilen ja tänään mielestäni laitoin asialliset myynti ilmoitukset säädettävistä ohjausiskarista. Joku nihilisti moderaattori kuitenkin tykkää poistaa mun ilmoitukset. MIKSI?

Poistetaanko tämäkin ilmoitus?

Pulakowsky sanoi:
Onko tämä org tosiaan niin paska kuin olen kuullut?

Ei... tai no en tiedä mitä olet kuullut

Pulakowsky sanoi:
Eilen ja tänään mielestäni laitoin asialliset myynti ilmoitukset säädettävistä ohjausiskarista. Joku nihilisti moderaattori kuitenkin tykkää poistaa mun ilmoitukset. MIKSI?

Puuttuiko hinta, tavaran sijaintipaikkakunta tms.? Ohjeet ilmoituksen jättöön täällä

Pulakowsky sanoi:
Poistetaanko tämäkin ilmoitus?

Jää nähtäväksi ...ainakin oli siirretty oikealle keskustelualueelle :;):

Pulakowsky sanoi:
Onko tämä org tosiaan niin paska kuin olen kuullut? Eilen ja tänään mielestäni laitoin asialliset myynti ilmoitukset säädettävistä ohjausiskarista. Joku nihilisti moderaattori kuitenkin tykkää poistaa mun ilmoitukset. MIKSI?

Poistettu koska:
Vain yksityisille ilmoituksille, kaupallisten ilmoitusten julkaisemisesta tulee sopia mainosmyynnin kanssa. Kaupalliseksi katsotaan sellainen ilmoittelu, jossa kaupan kohde on hankittu myytäväksi eikä itse käytettäväksi.
Ilmossasi, useita uusia erivärisiä samanlaisia ohjausiskareita...

Viimeksi muokattu:
Back