Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin onhan se hienosti toimittu kun moottoritielle pitää pysähdellä ja alkaa ruotimaan. ja eihän sillä ole mitään väliä jos täysin sivulliset siitä joutuu kärsimään ja joku ehkä saattaa jopa loukkaantua tai menettää henkensäJoo, tollasta kaivattaisiin enempi Suomeen, et sanottais enempi suoraan miltä tuntuu. Turhahan sitä on jäädä itsekseen hautomaan ja kaikkihan on voinut olla vaikka pelkkää väärinkäsitystä. Liekkö tuossa unohtunut kavereilta laittaa nuo hätävilkut päälle, kun ovat pysäyttäneet erikoisehkoon paikkaan.
Mulle on epäselvää kuka oli rankaisija, kuka kusipää jne.Tässä ao. tapauksessa oli huonoa, että rankaisija aiheutti enemän häiriötä liikenteelle, kuin mitä oli tarvis. Huono homma, että kusipää jäi rankaisematta.
Joo, niin mullekin.Mulle on epäselvää kuka oli rankaisija, kuka kusipää jne.Tässä ao. tapauksessa oli huonoa, että rankaisija aiheutti enemän häiriötä liikenteelle, kuin mitä oli tarvis. Huono homma, että kusipää jäi rankaisematta.
Nyt erehdyit mun suhteeni melkoisesti. Mä olen itse rauhallisuus ja hyvän tapainen.Oletkos masa ikinä kuullut semmoisesta kuin liikenneraivo![]()
Ja mistä tiedät, että se toinen osapuoli oli kusipääJoustavuutta liikenteeseen, niin matkanteko on paljon turvallisempaa, helpompaa. sujuvampaa jne..![]()
Ei se liikenne sillä sujuvammaksi muutu, että aletaan haastaa riitaa ja vetämään kuonoon kaikkia, joiden liikennekäyttäyminen ei miellytä itseä juuri sillä hetkellä.