• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Riitelijä sai aikaan kolarisuman moottoritiellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Salmon

Ugalabugala
kliketi

hohhoijaa
kaboom.gif

joku v*tun puusilmä on sitten päättäny mennä ojentamaan jotain toista puusilmää ja tietenkin moottoritiellä
kaboom.gif

Tottahan se kuuluu jokaisen vastuullisen ja lainkuuliaisen kansalaisen velvollisuuksiin, että valvoo muiden liikennekäyttäytymistä. Rosvot kiinni!
062802jumpie_prv.gif

Joo turpiin vaan, mitä edes keskustelemaan!
tounge.gif
(ihme ettei kukaan vielä ole valittanut sitä, että mitenkä tää kuuluu moottoripyöräilyyn)
tounge.gif

jos kaikki puusilmät opettelisivat liikenne säännöt ja oppisivat käyttäytymisen liikenteessä, voitaisiin välttyä monelta nokkapokalta. väkivalta auttaa aina ja perheväkivalta joka tilanteessa.
kaboom.gif

Kuuluu tähän nykyaikaan, kun oma napa on lähinnä. En viitsi edes mainita näinä synkkinä päivinä mihin tällainen pahimmlaan voisi johtaa........

Niin no.. Mulla ainakin paloi käpy johonkin vitun lippispää näppynaamaan joka ohitteli vaasan motarilla autoja kuin idiootti ja teki todella jännittäviä ohituksia.Ajattelin,että pysäytän jätkän pemarin vaasan keskustas ja pätkin turpaan sälliä apparin paikalla olleen blondin nähden.Onneksi sai kerättyä itseään pari minuuttia.

Me ollaan ruukattu olla täällä "väli-Suomessa" aina välittömiä ja avoimia toisiamme kohtaan. Ei jää asiat niiku kaiveleen kun hoidetaan ne heti ja kahden kesken... vaikka sitten motarin pientareella.
wink.gif

Joo, tollasta kaivattaisiin enempi Suomeen, et sanottais enempi suoraan miltä tuntuu. Turhahan sitä on jäädä itsekseen hautomaan ja kaikkihan on voinut olla vaikka pelkkää väärinkäsitystä. Liekkö tuossa unohtunut kavereilta laittaa nuo hätävilkut päälle, kun ovat pysäyttäneet erikoisehkoon paikkaan.

Joo, tollasta kaivattaisiin enempi Suomeen, et sanottais enempi suoraan miltä tuntuu. Turhahan sitä on jäädä itsekseen hautomaan ja kaikkihan on voinut olla vaikka pelkkää väärinkäsitystä. Liekkö tuossa unohtunut kavereilta laittaa nuo hätävilkut päälle, kun ovat pysäyttäneet erikoisehkoon paikkaan.
niin onhan se hienosti toimittu kun moottoritielle pitää pysähdellä ja alkaa ruotimaan. ja eihän sillä ole mitään väliä jos täysin sivulliset siitä joutuu kärsimään ja joku ehkä saattaa jopa loukkaantua tai menettää henkensä
nixweiss.gif

Koittakaa hoitaa vaan se oma homma kotiin. Ajaa itse kuten pitää eikä yritäkään opettaa ketään muuta. Väistäminen kannattaa aina.

Tere,

tuolla liikenteessä on todella paljon aivan helvetillisen itsekkäitä ihmisiä. Olisi ihan hyvä, jos ihmiset uskaltaisi enemän puuttua kusipäiden touhuiluihin. Ihan yhtälailla, kun kusipäät ajattelee, että on kateellisia, niin enemän kusipäiden touhuilut ottaa päähän muita kanssaliikennöijiä. Ne kusipäät vaan on niin helvetillisen itsekkäitä, että ajattelevat vian olevan muiden kateellisuudessa.

Tässä ao. tapauksessa oli huonoa, että rankaisija aiheutti enemän häiriötä liikenteelle, kuin mitä oli tarvis. Huono homma, että kusipää jäi rankaisematta.

033102beer_1_prv.gif

Oletkos masa ikinä kuullut semmoisesta kuin liikenneraivo
confused_orig.gif

Ja mistä tiedät, että se toinen osapuoli oli kusipää
confused_orig.gif
Joustavuutta liikenteeseen, niin matkanteko on paljon turvallisempaa, helpompaa. sujuvampaa jne..
Ei se liikenne sillä sujuvammaksi muutu, että aletaan haastaa riitaa ja vetämään kuonoon kaikkia, joiden liikennekäyttäyminen ei miellytä itseä juuri sillä hetkellä.

Tässä ao. tapauksessa oli huonoa, että rankaisija aiheutti enemän häiriötä liikenteelle, kuin mitä oli tarvis. Huono homma, että kusipää jäi rankaisematta.
Mulle on epäselvää kuka oli rankaisija, kuka kusipää jne.

Mistäköhän kaikki alkoi taikka johtui? Pari yhtä kusipäistä varmaankin liikkeellä samaan aikaan, sitten toisella kusipäällä kusi kiehahti ja pysäytti autonsa...

Oletkos masa ikinä kuullut semmoisesta kuin liikenneraivo
confused_orig.gif

Ja mistä tiedät, että se toinen osapuoli oli kusipää
confused_orig.gif
Joustavuutta liikenteeseen, niin matkanteko on paljon turvallisempaa, helpompaa. sujuvampaa jne..
Ei se liikenne sillä sujuvammaksi muutu, että aletaan haastaa riitaa ja vetämään kuonoon kaikkia, joiden liikennekäyttäyminen ei miellytä itseä juuri sillä hetkellä.
Nyt erehdyit mun suhteeni melkoisesti. Mä olen itse rauhallisuus ja hyvän tapainen.
cool.gif

Liikenneraivosta olen nähnyt vilauksen Kuumakallejen ajaessa liikenteessä. Mä olen myös nähnyt "maantie" poliiseja, jotka opettaa toisia ajamaan. Mutta takuuvarmaa on se, että jos joku vaarantaa mun elämäni tahallisella välinpitämättömyydellä, mä en jää sanattomaksi.

Kun tuolla liikenteessä on ajellut mp:lla, autolla, taksia veivannut Hesassa pitkät pätkät, alkaa mieleeni tulemaan ihan oikea närkästyminen niille itsekkäille paskiaisille, jotka ei piittaa säännöistä mitään. Meihin kaikkiin liikkujiin, niin mp:llä ajajiin, autoilijoihin ja takseihin sekä ym. -ryhmiin mahtuu tilastollisesti niitä kusipäitä aivan tasaisesti (onneksi olkoon sille, joka tän luki).

On ihan nykypäivää liikenteessä, että ajatellaan vain itseä, mistä se sitten ikinä johtuukin... Minun mielstäni niille itsekkäille henkilöille pitäisi puhua järkeä (ei mopomiehen vinkkaria!), jos ne ei sitä itse hoksaa. Mä en ainakaan suostu siihen, että olen sivustaseuraaja ja annan lauhkeana lampaana itsekkään paskiaisen tehdä mitä sen huvittaa.

Mulla on kuollu kaksi mun hyvää ystävää itsekkään autoilijan käden kautta. Yksi kuoli tukholmassa itsekkään alkoholia maistelleen henkilön takia, joka ajoi ystäväni päälle kirkkaalla päivänpaisteella Tukholman keskustassa, kohtalokkain surauksin. Yksi autoilija ajoi ystäväni moottoripyörää päin 1. kehätiella Malmin kohdalla, kiilaten päälle, kohtalokkain seurauksin. Mikään ei saa takaisin heitä... Kaiken lisäksi tän homman huono puoli on se, että vain 2 autoilijaa oppi ajamaan autolla, jääden henkiin.

Mä en kertakaikkiaan suostu siihen, että joku voi pelkällä itsekkäillä perusteilla ottaa mun hengen vaarantamisen omiin käsiinsä. Mä luulen, että liikenteessä alkaa olemaan monta muutakin, jotka ajattelee näin.
wink.gif

No jaa, ehkä tämäkään purkautuminen ei auttanut yhtään mitään
nixweiss.gif
.

033102beer_1_prv.gif

Yks vetää turpaan ja toinen ottaa puhutteluun. Siinä on jo riittämiin luonnetta jolla liikenne ei suju. Antaa pässille tilaa ja mennä menojaa tai menee itse menojaan ja unohtaa koko asia! Seuraavan kohdalla sama ja liikenne ei aiheuta harmaita hiuksia ja stressiä ylettömästi.

Back