Setämies
Born to be Mild
Kävin laitattamassa Shinkot kotikylän SE-teamissa ja hyvin on tähän asti toimineet. On kokeiltu kuivalla, märällä ja soralla. Ainoa miinus on pieni herkkyys sellaisiin uriin, joita aura-auto tekee asfalttiin talvella.
Mulla on vahva epäilys, että woblauksen syy on aerodynamiikassa. Toi mun naku on katteita lukuunottamatta täysin sama pyörä kuin Diversion 1993-2003 (tai jotain sinne päin) eikä heilu. Hyvin pientä värinää on havaittavissa n. 70 kmh paikkeilla, jos irrottaa molemmat kädet, mutta pysyy yhdelläkin kädellä täysin ajettavana. Takalaukku on kiinni melkein aina ja joskus painavaa kamaa kyydissä eikä mitään eroa. Ei vispaa Shinkoilla eikä niillä loppuunajetuilla entisillä slikseillä.
shyhander sanoi:Diversioni voblaa ilman käsiä ajettuna enemmän tai vähemmän eikä kukaan varmaan sitä viimeistä kikkaa ole keksinyt mikä sen parantaisi tai aiheuttaa. Mulla voblas enemmän kun oli painavaa kamaa takapenkillä.
Mulla on vahva epäilys, että woblauksen syy on aerodynamiikassa. Toi mun naku on katteita lukuunottamatta täysin sama pyörä kuin Diversion 1993-2003 (tai jotain sinne päin) eikä heilu. Hyvin pientä värinää on havaittavissa n. 70 kmh paikkeilla, jos irrottaa molemmat kädet, mutta pysyy yhdelläkin kädellä täysin ajettavana. Takalaukku on kiinni melkein aina ja joskus painavaa kamaa kyydissä eikä mitään eroa. Ei vispaa Shinkoilla eikä niillä loppuunajetuilla entisillä slikseillä.

Ainakin toistaiseksi ollut kumipuoli alaspäin.