• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tommitomminen sanoi:
Mitä maksoi toimitus ja laskuttikovat ekstraa luottokortilla maksamisesta?

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla

Toimitus oli 26€, maksoin kortilla PayPalin kautta josta ei kuluja.
Sutjakkaasti toimi.

Michelin Commander II 200/55R17 ja 130/70R18 Reifenversandilta 275,80 € sis. toimituskulut 26,00 €. Toimitus oli nopea; tasan viikko+puoli tuntia.

Reifenversandilta michelin pilot road 4 gt 180/55/17 ja 120/70/17 hintaan 252.84€ toimitituskuluineen.

woke sanoi:
Reifenversandilta michelin pilot road 4 gt 180/55/17 ja 120/70/17 hintaan 252.84€ toimitituskuluineen.

Tänään tuli renkaat kotia ja paistot oli 1617 ja 1917 :) Ja hyvin oli renkaat pakattukkin.

Mulle tuli tällä viikolla Conti RoadAttack2evo kumit ja paketti näytti täsmälleen samalta.
Toimitus aika tarkkaan viikko.

rantave sanoi:
26 € kaksi rengasta ja kokonaishinta kohdallaan? Vai olisinko jostain saanut halvemmalla?
3pCQZSL.jpg

Toimitukset tulleet tuolta aina nopeasti ja paistot tuoreita.

Tyhmä kysymys, mutta miten noi Metzelerin ROADTEC z01 voi olla noin halvat tuolla vs kotimaan hinnat :blink: . Suomesta taidat saada vasta takarenkaan tuohon hintaan..

PorkEatingCrusader sanoi:
Tyhmä kysymys, mutta miten noi Metzelerin ROADTEC z01 voi olla noin halvat tuolla vs kotimaan hinnat :blink: . Suomesta taidat saada vasta takarenkaan tuohon hintaan..

noinhan se vaan menee.. :;):

maxin 200/55-18 ja 120/70-18 254€ yhteensä ,suomessa pelkkä takarengas halvimmillaan 288€ :blink::blink:

toimittaja oli 1001renkaat.com ,toimitusaika 10 päivää :thumbup:

PorkEatingCrusader sanoi:

No kyllä kotimaastakin renkaita kohtuuhintaan saa jos vähänkään kattoo mistä ostaa ja monesti olen ostanutkin. Yleensä varsinaisissa mopoliikeissä ja rengaspuljuissa hinnat on kyllä ihan poskettomia :blink:
Mutta oisko myyntimäärillä ja suomen verotuksella jotain osuutta asiaan :grin:

woke sanoi:
No kyllä kotimaastakin renkaita kohtuuhintaan saa jos vähänkään kattoo mistä ostaa ja monesti olen ostanutkin. Yleensä varsinaisissa mopoliikeissä ja rengaspuljuissa hinnat on kyllä ihan poskettomia :blink:
Mutta oisko myyntimäärillä ja suomen verotuksella jotain osuutta asiaan :grin:

Kyllä saa. Kysytty hintaa kahdesta rengasliikkeestä vaihtotöineen irtovanne. Michelin pilot power3 190-50-17. Toisessa
185e ja toinen 195e. MyNetMoto rengas 125e lähetys 30e ja vaihto 20-30e. Mprenkaat-store rengas 134e lähetys 26e ja vaihto 20-30e. Niin ja hyvällä tuurilla rengas löytyy suoraan hyllystä.

Michelin tarjous:

Michelin Pilot Road 4GT rengaspari 120/70-17 ja 180/55-17

-Renkaat asennettuna alta/alle 300,-€

-Renkaat asennettuna irtovanteille 275,-€

-Irtorenkaat 260,-€
toi on eidem oy:tarjous turussa

kyl mua vitutti pikkasen vaihdella lähes saman hintasia mynetmotosta tulleita ite alle kun en aikaisemmi lukenu tota
tai siis jos miestä olis voinu vituttaa.... niin olis voinu ajella kaarinassa ja pitää kädet puhtaina

tänään tuli viime perjantaina mynetistä tilatut z8 244e päälle vielä asennus turun auto huolto 10e kpl,ei kyllä ollut eideminkään tarjous pahan hintanen

Mynetmoto + paypal taas toimi hienosti, postnord (vaimikäseoli) lähetti tekstarin johon vastaamalla sai kertoa milloin toimitus sopii. Tyytyväinen.

Reifenversand pelitti hyvin. Tilauksesta 6vrk ja kamat kotiovella Tuostakin ajasta postnord ja dpd arpoi 3 päivää pakettia n. 30km päähän terminaalista. Toimittivat kuitenkin tekstarilla sovittuna ajankohtana.

Vinkkinä irtovanteelle asennus: Monitoimirengas Nurmijärvellä https://monitoimirengas.fi
18€/1 vanne, 30€/2 vannetta. Hyvä palvelu ja mm. kivana detaljina vanteen väriset rengaspainot. :thumbup:

Kenelläkään ollut hämminkiä mprengas-online.comin kanssa?
Itse tilasin etu- sekä takarenkaan ja maksoin molemmat samalla tilisiirrolla (238e) ja nämä lähettivät vain takarenkaan ja kuulemma maksua ei ole tullut eturenkaan osalta, että ole hyvä ja siirrä 105 euroa eturenkaan hintaa heille. Perkele ensimmäinen ja viimeinen tilaus vaikka vielä korjaisivatkin virheensä.

Jopsuk sanoi:
Kenelläkään ollut hämminkiä mprengas-online.comin kanssa?
Itse tilasin etu- sekä takarenkaan ja maksoin molemmat samalla tilisiirrolla (238e) ja nämä lähettivät vain takarenkaan ja kuulemma maksua ei ole tullut eturenkaan osalta, että ole hyvä ja siirrä 105 euroa eturenkaan hintaa heille. Perkele ensimmäinen ja viimeinen tilaus vaikka vielä korjaisivatkin virheensä.

Enpä muista enää miten tuolla homma toimii, mutta jos oot tehny kaks eri tilausta niin luulis että ne pitää maksaa erikseen jos molemmissa tilauksissa on oma viitenumero tms...?

Back