• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, tänään oli aamusella postininja käynyt yrittämässä rinkuloitten toimitusta ja iltapäivällä sain seurantatiedot sähköpostiin. Mikä logiikka toi seurantakoodi on toimittaa vasta kun tavara on jo perillä? Muuten kehut kyllä nopsasta toimituksesta.

terppa23 sanoi:
Ihmetyttää tuossa omassa mynetmoton tilauksessa kun tilaus on ollut torstaista lähtien tilassa shipped, mutta mitään seurantakoodia en ole saanut eikä tuossa shipped via- kohdassakaan ole mitään. Eivätkö siis kutenkaan ole lähteneet? Kannattaako tonne nillittää saman tein vai odotella vielä päivän pari? Tuossa sähköpostitse saamassani vahvistuksessa oli ihme lisäys lopussa: pleas enter reason for transfer the ordernr 56035 ..

Mulla oli tilaus 3 viikkoa hukassa, ja toisen epostin jälkeen tuli viesti, että toimitettu on....
Ilmeisesti ei ollut kuitenkaan hyllyssä, vaikka vihreetä näytti!! (en tiedä päivittyykö varasto realiajassa?)

http://mprenkaat-store.com/

Tuolta kannattaa kyllä tilata, hinnat edulliset ( halvimmat? ) ja toimitus nopeeta.
Itse tilasin Continentalin attack sm:ät , ja saapuivat koti-ovelle alle viikossa.
DPD:n seuranta järjestelmäkin oli ajantasalla hienosti. Ei moitittavaa, varmasti jatkossakin tulee tilattua!

TRÄ sanoi:

Tuolta kannattaa kyllä tilata, hinnat edulliset ( halvimmat? ) ja toimitus nopeeta.
Itse tilasin Continentalin attack sm:ät , ja saapuivat koti-ovelle alle viikossa.
DPD:n seuranta järjestelmäkin oli ajantasalla hienosti. Ei moitittavaa, varmasti jatkossakin tulee tilattua!

Tilasinpas juuri 5min sitten itselleni kokeiltavaksi Bridgestone S 20 setin tuolta.

BadToThe Bone sanoi:
Meinaatko myös "kokeilla" miten tulkitsevat palautusehtoja :grin:

? Mahdoton sanoa kun en ole kuunaan renkaiden osalta moisen kanssa joutunut painimaan. Ihan nappaan kuormasta matkalla ne tuossa huhtikuun alusta.

KORJAUS EDELLISEEN, tilasinkin renkaani mprengas.fi:stä joka on kokolailla täysin eri firma !

TRÄ sanoi:

Tilasin myös tuolta gummit tiistaina. Nyt perjantaina toimitus elikkäs hyvähyvä.

Meitsi tilas rengaskauppa.net:istä. Tais olla ainoa pulju mistä sain just ne mitä halusin!? Normaalisti olen tilannut Mynetmotosta mutta nyt oli hinnat kohdillaan ja vielä molemmat renkaat samasta paikasta.

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    91,6 KB · Katselut: 43
Viimeksi muokattu:
Niinno, jos haluaa maksaa vähän enemmän. 'Kotimaiset' ei ole pystyneet hyviin hintoihin, ei mikään noista viimeksi mainituistakaan.

Ja tämähän OT mutta silti. Minä olen ostanut renkaat Kumi Veikolta ja jatkan tulevaisuudessakin pienyrittäjän tukemista. Kiitos ja hei. Sorry tosiaan että OT mut ...

Suzu-ukko sanoi:
Ja tämähän OT mutta silti. Minä olen ostanut renkaat Kumi Veikolta ja jatkan tulevaisuudessakin pienyrittäjän tukemista. Kiitos ja hei. Sorry tosiaan että OT mut ...

Sama vika..säästäähän siinä n.20e ku tilaa netistä:)-
Mutta ei tarvi ite liata käsiä..

Suzu-ukko sanoi:

Hyvästa ja joustavasta palvelusta kannattaakin maksaa muutama ropo pienyrittäjälle.

Tulipa taas tilattua Mynetmotosta kolme rinkulaa. Metzelerin M5 Interact kumeja. Olikin jo viides tilaus samaan paikkaan ja miksei kun homma toimii. Viime heinäkuun lopulla ostin paikalliselta rengaskauppiaalta uuden Mezelerin M5:sen taakse ja hintaa jäi pitkällisen itkemisen jälkeen 220€. Nyt tilasin kaks etusta ja yhden takarenkaan. Toinen eturengas on ilmainen, jos vetaan hintoja tänne Suomeen.

Renkaan vaihto ei ole ongelma kun siihen on itsellä työkalut ja en muutenkaan vie toisille vanteitani nirhattavaksi. Itse kun tekee saa just sitä mitä haluaa.

Mie tilasin rengas-onlinelta kaksi rengasta. Pirelli MT90 Scorpion
Vaikka olen aiemmin väittänyt, että minä ostan renkaat paikalliselta rengasliikkeeltä, niin ei koskaan pitäisi sanoa ei.
Kävin sieltä kyselemässä, mutta kun kysyntä ja tarjonta ei kohdanneet, niin oli pakko nöyrtyä ja tilata interwebistä. Kuulemma asennuksessa ei tule näppylöitä kenellekkään...:p
Hinnasta en tiedä oliko kallista vai halapoo, mutta nyt on jo toinen rengas kotona. Toista, siis sitä harvinaista 100/90-18 kokoista odotellaan.
Saa nähdä milloin se toinen tulee. Toinen tuli kolmantena päivänä tilauksesta.

Taas toimi Mynetmoton rengasliike erinomaisesti.

20.3 illalla tilasin renkaat ja tänään 26.3 aamulla kuriiri oli tuonut renkaat kotiovelle. :thumbup:

2x Mezeler M5 Interact 120/70x17 ja 1x Mezeler M5 Interact 190/50x17 hintaan 346,20€.

jaska_73 sanoi:
Taas toimi Mynetmoton rengasliike erinomaisesti.

20.3 illalla tilasin renkaat ja tänään 26.3 aamulla kuriiri oli tuonut renkaat kotiovelle. :thumbup:

2x Mezeler M5 Interact 120/70x17 ja 1x Mezeler M5 Interact 190/50x17 hintaan 346,20€.
Mulla ei mennyt ihan noin putkeen :) dpd hävitti renkaat suomenpäässä ja nyt selvitellään millon saan uudet. Kohta 2kk mennyt tilauksesta =(

Samppale sanoi:
Mulla ei mennyt ihan noin putkeen :) dpd hävitti renkaat suomenpäässä ja nyt selvitellään millon saan uudet. Kohta 2kk mennyt tilauksesta =(

Eikös se nyt niin mene, että gummikioski lähettää sulle uudet renkaat ja karhuaa omansa kuljetusyhtiöltä.

Samppale sanoi:

Reklamaatio luottokunnalle, niin saa omansa pois, jos on käyttänyt luottokorttia. Lisää myös kummasti myyjän halukkuutta selvittää asiaa.

Back