Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
terppa23 sanoi:Ihmetyttää tuossa omassa mynetmoton tilauksessa kun tilaus on ollut torstaista lähtien tilassa shipped, mutta mitään seurantakoodia en ole saanut eikä tuossa shipped via- kohdassakaan ole mitään. Eivätkö siis kutenkaan ole lähteneet? Kannattaako tonne nillittää saman tein vai odotella vielä päivän pari? Tuossa sähköpostitse saamassani vahvistuksessa oli ihme lisäys lopussa: pleas enter reason for transfer the ordernr 56035 ..
TRÄ sanoi:http://mprenkaat-store.com/
Tuolta kannattaa kyllä tilata, hinnat edulliset ( halvimmat? ) ja toimitus nopeeta.
Itse tilasin Continentalin attack sm:ät , ja saapuivat koti-ovelle alle viikossa.
DPD:n seuranta järjestelmäkin oli ajantasalla hienosti. Ei moitittavaa, varmasti jatkossakin tulee tilattua!
GuessWho sanoi:Tilasinpas juuri 5min sitten itselleni kokeiltavaksi Bridgestone S 20 setin tuolta.

BadToThe Bone sanoi:Meinaatko myös "kokeilla" miten tulkitsevat palautusehtoja![]()
TRÄ sanoi:http://mprenkaat-store.com/
Tuolta kannattaa kyllä tilata, hinnat edulliset ( halvimmat? ) ja toimitus nopeeta.
Itse tilasin Continentalin attack sm:ät , ja saapuivat koti-ovelle alle viikossa.
DPD:n seuranta järjestelmäkin oli ajantasalla hienosti. Ei moitittavaa, varmasti jatkossakin tulee tilattua!
Suzu-ukko sanoi:Ja tämähän OT mutta silti. Minä olen ostanut renkaat Kumi Veikolta ja jatkan tulevaisuudessakin pienyrittäjän tukemista. Kiitos ja hei. Sorry tosiaan että OT mut ...

Suzu-ukko sanoi:Ja tämähän OT mutta silti. Minä olen ostanut renkaat Kumi Veikolta ja jatkan tulevaisuudessakin pienyrittäjän tukemista. Kiitos ja hei. Sorry tosiaan että OT mut ...
tonttuj sanoi:Hyvästa ja joustavasta palvelusta kannattaakin maksaa muutama ropo pienyrittäjälle.
Mulla ei mennyt ihan noin putkeenjaska_73 sanoi:Taas toimi Mynetmoton rengasliike erinomaisesti.
20.3 illalla tilasin renkaat ja tänään 26.3 aamulla kuriiri oli tuonut renkaat kotiovelle.
2x Mezeler M5 Interact 120/70x17 ja 1x Mezeler M5 Interact 190/50x17 hintaan 346,20€.
Samppale sanoi:Mulla ei mennyt ihan noin putkeendpd hävitti renkaat suomenpäässä ja nyt selvitellään millon saan uudet. Kohta 2kk mennyt tilauksesta =(
Samppale sanoi:Mulla ei mennyt ihan noin putkeendpd hävitti renkaat suomenpäässä ja nyt selvitellään millon saan uudet. Kohta 2kk mennyt tilauksesta =(