Kiintoisaa, mutta tämä on vain maallikkopohjalta! Täräytin itse Passatilla tommosen riekaleen yli kesällä lahden motarilla. Olin ohituskaistalla ja vauhtia oli riittävästi. Edellä menevät väistelivät "jotain", mutta menestys oli vaihteleva ja riekale oli matkalla kaistan ulkoreunaan, joten reaktioaika oli minullekin liian lyhyt, kun se näky edeltä menvän perästä kirkastui. Melkosta ääntä se piti, mutta ei menny rengas ja pellissä oli vain kumista jälkiä. Alustaa en ole tarkastanut.
Miten käy, jos tosta soittaa tielinjalle? Voiko rekkakuski soittaa, vai seuraako sakot? Joku hälytyskeskus saisi yhteyden tiepalveluihin, palokuntaan, jne. Niillä niitä vilkkuja pimeeseen riittää.
Joka tapauksessa on yllättävää, mitä pahaa noi renkaanriekaleet voi saada aikaiseksi. Mulla kävi säkä. Prätkällä voi oikeesti päästä hengestään. Onneks en itte aja enää prätkällä pimeellä.
Miten käy, jos tosta soittaa tielinjalle? Voiko rekkakuski soittaa, vai seuraako sakot? Joku hälytyskeskus saisi yhteyden tiepalveluihin, palokuntaan, jne. Niillä niitä vilkkuja pimeeseen riittää.
Joka tapauksessa on yllättävää, mitä pahaa noi renkaanriekaleet voi saada aikaiseksi. Mulla kävi säkä. Prätkällä voi oikeesti päästä hengestään. Onneks en itte aja enää prätkällä pimeellä.