Recall aiheesta.Ainut vika toistaiseksi oli tankin sisällä korkkiin tuleva ylivuotoletku, se oli poikki ja toimi lappona kun tankkasin täyteen. Sen korjasin itse. Muuten ei mitään ongelmia, laatupeli ja se huokuu siitä. ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Recall aiheesta.Ainut vika toistaiseksi oli tankin sisällä korkkiin tuleva ylivuotoletku, se oli poikki ja toimi lappona kun tankkasin täyteen. Sen korjasin itse. Muuten ei mitään ongelmia, laatupeli ja se huokuu siitä. ....
En oo asiantuntija, mut normaali 1098S verrattuna, takakatteessa On Troy Baylissin suberbike mestaruuksista kertova design. Toimitukseen kuuluu myös Bayliss Replica-kypärä sekä MM-voitosta kertova t-paita.Hailac tarjoaa 1098 s baylis erikoismallia 25900.
Onko asiantuntijoita mitä käytännön eroa tossa on tavallisee 1098 tai siihen s malliin.
Putket näytti erilaisilta ei oikein muuta sattunu silmään![]()
Mulla oli supermotossa noiden tekemät vanteet... on kyllä törkeen kevyet.
Just toin kotiin Hypermotardiin toiset Ducatin vanteet ja aion niille laittaa nastarenkaat. Eilen kävin töissä HM:llä ja keuliminen loppui kuin seinään kun oli jäätä. Tänään on 5 cm lunta. Aion ajaa sillä alle -10 asteen pakkasilla aina töihin.
Veikkaisin inhimillistä erhettä.Edit ei siellä hintalistassa 1198 olekaan, mutta en tiennyt että 1098 ja 1098S tehdään vielä vm. 2009??
Toivottavasti ei tulekaan. Itse pitäisi vaan hieman rikastua niin voisi hommata toiseksi pyöräksi....APRILIA RSV 1000 R V4 (Ensierä 02/2009!) 2009 29490
Tuskinpa tulee olemaan mikään jättihitti täällä. Maahantuojalla varmaan lähempänä 35k euroa.