Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joku on kiinnostunut, niin Trool Ducatisti-forumissa on se, joka yrittaa saada toista Desmo16 myydyksi. Asuu Lontoon lahella.Jos niitä oikeasti on myynnissä eBayssa halvalla niin kannattaa ostaa. Varmemmin yksilöitä voi olla Saksan liikkeissä tai miksei Englannissakin. Kaikki ne mitä minä olen nähnyt ovat kuitenkin kalliimpia kuin alkuperäinen hinta 55000 € verottomana. Veroineen tulee sitten sama kuin Suomessa on ollut hinta.
+1Itse olisin ollut valmis maksamaan vielä paljon enemmänkin ja huom! suurelta osin lainarahalla. Tingitään sitten muusta.
Liekköhän <a href="http://cgi.ebay.co.uk/ducati-desmosedici-d16-rr-race-replica-motogp-bike_W0QQitemZ300248680959QQcmdZViewItem?hasJos joku on kiinnostunut, niin Trool Ducatisti-forumissa on se, joka yrittaa saada toista Desmo16 myydyksi. Asuu Lontoon lahella.Jos niitä oikeasti on myynnissä eBayssa halvalla niin kannattaa ostaa. Varmemmin yksilöitä voi olla Saksan liikkeissä tai miksei Englannissakin. Kaikki ne mitä minä olen nähnyt ovat kuitenkin kalliimpia kuin alkuperäinen hinta 55000 € verottomana. Veroineen tulee sitten sama kuin Suomessa on ollut hinta.
Aloitushinta Ebayssa oli tosiaan 47k euroa, 'buy it now', 54k euroa.
En sitten tieda, miten Suomeen tuonti, kuinka paljon joutuu maksamaan veroa vai joutuuko kaytetysta pyorasta?
Eri myyja on. Troolin Ebay nimi on trulytruely ja onkin nakojaan Chichesterissa eli etelarannikolla puolentoista tunnin matkan paassa. Taman myyjana on tbonesps. Ihmettelen vaan sita, etta kuvat ovat kaikki kaupassa otettuja, ei yhtaan kotona, eli onko pyoraa olemassa...Liekköhän <a href="http://cgi.ebay.co.uk/ducati-desmosedici-d16-rr-race-replica-motogp-bike_W0QQitemZ300248680959QQcmdZViewItem?has
h=item300248680959&_trkparms=39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A7&_trksid=p3286.c0.m14.l1308" target="_blank">tämä</a> sama pyörä. Ostakaa joku Suomeen tuo. Ite ostasin välittömästi jos ois muut hommat kunnossa kuten esim. talo. Halvalla taitaa lähtee.
On se hienoLaitoin äsken tähän orgin Albumiin oman albumin Mikkoyli ja sinne muutaman kuvan. Toivottavasti toimii.