Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, todella kiva!Hyvin keksitty laittaa noi Mikko-tekstit alakatteeseen.
Tapiolassa sanottiin mulle, että jos on vakuutusyhtiön valtuuttama ajokouluttaja niin kasko korvaa kaiken normaalisti. Tälläista jos ei ole niin korvaa 50%.Tapiolassa keskitysalennukset. Mutta minun ymmärtääkseni ei korvaa radalla.
Huumori on taitolajiKun tuolla briteissä on myynnissä halvalla noita desmoja, niin eikö niissä tule ongelmia väärän puoleisen ohjauksen kanssa?
Liikenneympyrässä tulee, kun kampeaa väkisin väärää kautta, muuten ei ongelmaa.Kun tuolla briteissä on myynnissä halvalla noita desmoja, niin eikö niissä tule ongelmia väärän puoleisen ohjauksen kanssa?
No on ne paremmat sentaan kuin siina, mutta totta on etta valit voisivat olla pienemmat. Asia ei ole hairinnyt kun muuten tuntuu niin laadukkaalta ja oikeastaan yllattavan mukavalta. Se etupaakin on niin hyva etta ehka vaikuttaa siihen, etta etujarru ei tunnu niin yliherkalta kuin 1098:ssa. Ei tarvi varoa samalla lailla.Onhan se ihan makee, mutta katteiden sovitukset eivät näytä kuvien perusteella yhtään paremmalta, kuin siinä, joka messuilla oli näytillä.
Näinhän oli ainakin keväällä puhetta. Kävin siellä maanantaina asioimassa, mutta en kyllä rivistössä ducuja nähnyt. Moto Guzzia kylläkin...eikös EE tossa jokuaika sitten lopettanut Ducatien myynnin? Nyt kun tarkistin, niin sielähän niitä on koko liuta taas tarjolla?
joo, en osta D16RR:ää.
En myisi omaa sillä. On sen verran hyvä. Jos joskus tulee vastaavaa niin se on 800 cc lussu. Nyt on 1430 km mittarissa ja en viikkoon päässyt ajamaan. Äsken kävin mutkan ja meinasin liikuttua ilosta. Olin jo unohtanut miltä se tuntuu.Kaikille rahamiehille tiedoksi (en valitettavasti kuulu siihen kategoriaan) EE-Speediltä löytyy Desmo heti toimitukseen. Hintakin vaatimattomat 89900+tk![]()
![]()
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Saksasta tulee Eskolle mopedit. Tosin siellä on/oli yksi jenkkimallin zx-14 (zzr-1400). Aivan saamarin hieno, mutta se ei tähän aiheeseen kuulu.Itse laskin, että alle 48500 ei 1098R Saksasta tule ja siihen vielä rahti ja rekisteröintikatsastus ym. Saksan rek.kulut jos toisi ajamalla.
Hypermotard S sain hinnaksi 18800 ja kulut päälle eli ei sekään kannata. EE-Speedin täytyy tuoda siis pyörät jenkeistä (johon myydään aivan liian halvalla verrattuna Eurooppaan, tänne pitäisi saada samat hinnat!!) tai Aasiasta tai on löytänyt jostakin dealerin, joka myy sisäänostohintaan tai alle. Kyllä maahantuojankin pitää saada edes jonkin verran katetta, huollon järjestäminenkin maksaa. Tai varaosien ja pyörien varastossa pito.
EE-Speed on kuitenkin tajunnut myydä vain noita hyvin meneviä kärkimalleja, jos nyt sitten saa niitä oikeasti. Epäilen.
Itse muistaakseni laskeskelin hinnat tavallisille 1098:lle ja 1098s:lle. Sellaiset pystyi hankkimaan pari tonnia halvemmalla kuin Suomesta, eikä kyseessä ollut mikään tarjous, vaan listahinta. Saksan hinnat otin ztk.de:stä.Itse laskin, että alle 48500 ei 1098R Saksasta tule ja siihen vielä rahti ja rekisteröintikatsastus ym. Saksan rek.kulut jos toisi ajamalla.
Hypermotard S sain hinnaksi 18800 ja kulut päälle eli ei sekään kannata.